|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Feyenoord heeft totaal niets in te brengen tegen PSV vandaag. Wordt compleet weggespeeld |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Deze stand of verlies voor feyenoord vind ik beide prima eindresultaten voor vandaag. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Lekker meeverdedigd door Kuijt. Liep maar een meter of 5 achter Arias terwijl die vrij kon aannemen in inschieten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Mooi moment voor Lodewijks zeg! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een belachelijke penalty. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Slechte beslissing want dat was absoluut geen pingel. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Walgelijke arbitrage. Al was dit geen beslissing van Kuipers zelf maar van de assistent. Weer een wedstrijd die beslist wordt door die gasten. Walgelijk |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Maar het moment ook weer. De 2-2 was zeker mogelijk, nu is het over en uit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 18:25 schreef Loetje het volgende:Walgelijke arbitrage. Al was dit geen beslissing van Kuipers zelf maar van de assistent. Weer een wedstrijd die beslist wordt door die gasten. Walgelijk Zonde want er werd verder in deze pot hoed gefloten. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Belachelijke beslissing die pingel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vorige week kreeg Driessen een harde lul van PSV, nu weer aardig bezig. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Onopvallend, dat is altijd goed.
Maar keuze is van de assistent. Die zitten er vaker naast dan dat het goed is |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
PSV overigens we de betere ploeg vandaag. Ruimschoots zelfs. Maar kwalitatief vind ik dit een vrij zwakke wedstrijd en raak ik niet onder de indruk van beide partijen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 18:30 schreef remco k het volgende:PSV overigens we de betere ploeg vandaag. Ruimschoots zelfs. Maar kwalitatief vind ik dit een vrij zwakke wedstrijd en raak ik niet onder de indruk van beide partijen. Eens. Al had vanaf een minuut of 60 tot de 75e Feyenoord ook makkelijk 2-2 kunnen maken. Met name Immers doet de meest vreemde dingen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Gaan die misselijke pisboeren nou allemaal tunes van AZ en Roda overnemen? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Feijenoord viel mij zwaar tegen....ik had er meer van verwacht |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Wat mij betreft ontmaskerd. Met veel mazzeltjes de eerste 3 wedstrijden gewonnen maar vandaag het echte gezicht. En dat valt niet mee. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 18:53 schreef Eide het volgende:[..] Wat mij betreft ontmaskerd. Met veel mazzeltjes de eerste 3 wedstrijden gewonnen maar vandaag het echte gezicht. En dat valt niet mee. Nou die Arias had wel met rood het veld moeten verlaten.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Zeker, en de pingel was er geen een. Maar Feyenoord wel HEEL erg zwak. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Arias had die rode kaart al in de eerste helft moeten hebben. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Romero overigens slecht gespeeld vandaag. Twee tegengoals waar hij er niet geweldig uitziet. Als de Gea gaat zijn wij cilissen echt kwijt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 19:15 schreef remco k het volgende:Romero overigens slecht gespeeld vandaag. Twee tegengoals waar hij er niet geweldig uitziet. Als de Gea gaat zijn wij cilissen echt kwijt. Had liever gezien dat ze voor Lloris zouden gaan. De Gea speelt niet voor niets niet hè |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat heeft Schmeichel toch ook al gezegd dat ze voor Lloris moesten gaan |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2015 - 18:53 schreef Eide het volgende:[..] Wat mij betreft ontmaskerd. Met veel mazzeltjes de eerste 3 wedstrijden gewonnen maar vandaag het echte gezicht. En dat valt niet mee. Klopt tot dusver heeft Feyenoord op mij ook geen indruk gemaakt maar vandaag vond ik ze echt ontzettend slecht. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 - 13:48 schreef Pietje het volgende:Oei, oei... Zivkovic heeft het (nu al) moeilijk bij Willem II. Gisteren was hij geen basisspeler en mocht slechts 12 minuten invallen. Is dat een teken aan de wand? Hebben de criticasters dan toch gelijk? Ik weet het eerlijk gezegd ook niet meer. Hmmmmmmmmmmmm I don't say anything! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Kampioensballonnetje van VVout nu alweer geploft????? Whahahahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Hij vertrouwd op de gokchinees heb hem al gezegd dat ie dat beter niet kan doen😉 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Gezien de beurs doen die Chinezen het niet best |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En Chinezen is slecht voor je gezondheid. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Alles wat tegen Ajax is daar krijgt Driessen een harde van |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Alles wat tegen Ajax is daar krijgt Driessen een harde van |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij breekt mijn missie maat....maar je hebt gelijk |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Te veel informatie... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Geweldige wedstrijd tussen Duitsland en Polen. Duitsland binnen 20 minuten op 2-0, heeft daarna veel kansen op de 3-0 maar een geweldige aanval van Polen met Lewandowski als eindstation en het staat 2-1. Vervolgens heeft Polen een aantal geweldige kansen op de 2-2. Nu rust, maar een wedstrijd van hoog niveau. En dat Polen is een leuk elftal om te zien voetballen! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 september 2015 - 21:37 schreef Ajax Warrior het volgende:Geweldige wedstrijd tussen Duitsland en Polen. Duitsland binnen 20 minuten op 2-0, heeft daarna veel kansen op de 3-0 maar een geweldige aanval van Polen met Lewandowski als eindstation en het staat 2-1. Vervolgens heeft Polen een aantal geweldige kansen op de 2-2. Nu rust, maar een wedstrijd van hoog niveau. En dat Polen is een leuk elftal om te zien voetballen! Boeie.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Waarom is dit topic er? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 september 2015 - 21:37 schreef Ajax Warrior het volgende:Geweldige wedstrijd tussen Duitsland en Polen. Duitsland binnen 20 minuten op 2-0, heeft daarna veel kansen op de 3-0 maar een geweldige aanval van Polen met Lewandowski als eindstation en het staat 2-1. Vervolgens heeft Polen een aantal geweldige kansen op de 2-2. Nu rust, maar een wedstrijd van hoog niveau. En dat Polen is een leuk elftal om te zien voetballen! -1 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Hahahah. Snel weer uitkijken naar zaterdag. Twente-Ajax. Veel belangrijker. Oranje wordt toch nog wel derde. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 07 september 2015 - 11:21 schreef Brandje het volgende:[..] Hahahah. Snel weer uitkijken naar zaterdag. Twente-Ajax. Veel belangrijker. Oranje wordt toch nog wel derde. Dat zal mij eigenlijk verbazen als dit Oranje het nog haalt. Maar inderdaad, snel de blik weer op de competitie. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 07 september 2015 - 11:23 schreef Eide het volgende:[..] Dat zal mij eigenlijk verbazen als dit Oranje het nog haalt. Maar inderdaad, snel de blik weer op de competitie. Ik zie Turkije geen vier punten halen uit de laatste twee wedstrijden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zie jij NL winnen van Tsjechie?? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 07 september 2015 - 11:21 schreef Brandje het volgende:[..] Hahahah. Snel weer uitkijken naar zaterdag. Twente-Ajax. Veel belangrijker. Oranje wordt toch nog wel derde. Hahaha denk je? Inderdaad is Ajax vele, maar dan ook vele, malen belangrijker. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat zonder twijfel. Maar ik vind Oranje wel degelijk belangrijk, ook voor Ajax aangezien die spelers gewoon beter worden van deze ervaringen. En het NL elftal ons mede op de kaart kan zetten.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 07 september 2015 - 15:03 schreef remco k het volgende:[..] Dat zonder twijfel. Maar ik vind Oranje wel degelijk belangrijk, ook voor Ajax aangezien die spelers gewoon beter worden van deze ervaringen. En het NL elftal ons mede op de kaart kan zetten.. ....voorlopig niet dit oranje en zeker niet met deze bondscoach |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 07 september 2015 - 15:03 schreef remco k het volgende:[..] Dat zonder twijfel. Maar ik vind Oranje wel degelijk belangrijk, ook voor Ajax aangezien die spelers gewoon beter worden van deze ervaringen. En het NL elftal ons mede op de kaart kan zetten.. Maar ik hou diezelfde spelers, waar jij over praat, liever nog wat langer bij Ajax. ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik heb gisteren met mijn Afrikaanse broeders gekeken (geen marokanen)....maar wat is die Narsing een clown....verreweg de slechtste in het veld |
|
|
|