|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hey D. alles goed ? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Dit is rood mijn beste United supporters |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahahaha, en dat wel ja?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
maar wie zijn er hier voor United dan? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2015 - 22:15 schreef remco k het volgende:[..] Jup, hoort er daar gewoon af te gaan met rood en een penalty tegen.. Dan gaat PSv of iedere andere NL ploeg er gewoon met 4-0 vanaf. Ik vond het eerlijk gezegd geen kaart en zeker geen penalty..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mag jij vinden.. Ik ben blij dat ie hem niet geeft maar vind dat ie hem wel had moeten geven.. Gaat dat duel gewoon veel te hard in..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 september 2015 door remco k -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ohw ??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 september 2015 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Tis goed vh Nederlands voetbal dit toch😉 vind United wel tegenvallen eerlijk gezegd. Met name in de afronding. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2015 - 22:32 schreef ZerauS het volgende:Tis goed vh Nederlands voetbal dit toch😉 vind United wel tegenvallen eerlijk gezegd. Met name in de afronding. Vechten voor elke meter deden ze bij psv. Daar kunnen wij wat van leren. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: GODGLOEIENDE WAT BEN IK N GELUKKIG MAN |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2015 - 22:32 schreef ZerauS het volgende:Tis goed vh Nederlands voetbal dit toch😉 vind United wel tegenvallen eerlijk gezegd. Met name in de afronding. Manchester Geeft gewoon ff honderden miljoenen uit en het is nog bagger.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: IN normale doen moeten ze dik winnen van PSV |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Gefeliciteerd Infamous ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Het is een goede overwinning van psv, dat voorop gesteld, maar United is ook niet meer wat het is geweest natuurlijk en dat is al langer het geval.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2015 - 22:50 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Het is een goede overwinning van psv, dat voorop gesteld, maar United is ook niet meer wat het is geweest natuurlijk en dat is al langer het geval.... Mooi en nu de rest nog en dan kakt die hele buble in elkaar....dan kunnen we weer voetballen |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zeker doen. Ben ook erg blij voor je. Maar daar ging het niet om |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2015 - 22:50 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Het is een goede overwinning van psv, dat voorop gesteld, maar United is ook niet meer wat het is geweest natuurlijk en dat is al langer het geval.... wel prima spelers hoor mr voorin gelukkig nog niet super mtr ben blij dat Rooney niet mee deed.. dan had ik t nog mr moeten zien |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Een talent voor 50 of 60 miljoen?
Het is geen voorhoede die voortdurend het verschil maakt |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Die zijn gek man.. voetbal gaat kapot door die achterlijke bedragen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nou Donderdag de rest. Ajax en AZ moeten resultaat kunnen halen. Groningen stiekem een puntje?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 september 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zijn daar normale bedragen D |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Doelt waarschijnlijk op deze reactie van mij....
quote: Ik denk echt dat er wel wat mogelijk is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 september 2015 door Loetje -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: 50 Mil voor Martial blijft toch bizar! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Moet feyenoord ook nog europees spelen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: In Engeland denken vele er al anders over. Voor ons is het te gek voor woorden |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik hoop niet dat wij Balen..... Denk dat hij dat bedoeld
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 september 2015 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hahahaha. Lees het nu pas. Haal die quote ook maar meteen weg voor me optimistische voorspelling helemaal niet serieus genomen wordt. Haha
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Sevilla krijgt gewoon 3 pingels! Real ook weer 2 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja...een container toernootje in Rotterdam...wat Grieken en Oezbeken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zorg nou maar dat je degradatie ontloopt! Europees mag je al niet spelen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Europa ook blij, blijven ze tenminste heel.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Eigenlijk te triest voor woorden maat |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Was een geintje joh laat gaan.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Zal wel met clubvoorkeur te maken hebben, maar iemand die vind dat dit geen kaart en strafschop zal de spelregels eens opnieuw moeten leren. Maar zoals altijd, wanneer het aan je eigen zijde gebeurt schreeuw je anders en had de "dader" er wel af gemoeten met rood!
Overigens, en dat is hieronder op de foto's duidelijk zichtbaar, is hij gewoon te laat en dan is er inderdaad maar 1 straf als dit in het strafschopgebied gebeurd en dat is een pingel! Welke kaart er vervolgens getrokken moet worden is aan de scheidsrechter!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 september 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En je club blijft weer 6 verliespartijen bespaart! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 september 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Weet ik, van mij ook ;-) |
|
|
|