|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 09:06 schreef psveindhoven123 het volgende:[..] Precies, drama. Hendrix voor Maher. Narsingh bakt er ook weinig van, maar die speelt altijd. Pereiro daarentegen, geweldig tegen Ajax en slecht tegen Excelsior en die is direct z'n plaats kwijt. Ik snap niet dat hij niet een keer 5 wedstrijden op rij de kans krijgt. Narsingh heeft genoeg kansen gehad. Als Pereiro idd vijf wedstrijden achtereen speelt, dan haalt Cocu hem niet meer uit de basis. Maar waarom speelt hij zo weinig terwijl enkele concurrenten voor zijn positie zo opzichtig iedere week falen? |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Maher was weer dramatisch vandaag tegen Utrecht. Waarom houdt Cocu hem toch maar steeds de hand boven het hoofd. Toe Maher en Narsingh werden gewisseld voor respectievelijk Hendrix en Pereiro toen begon PSV weer te voetballen. Nu Cocu Maher maar blijft opstellen is het publiek in het verweer gekomen door Maher en Narsingh uit te fluiten toen ze gewisseld werden. Maher werd tijdens de wedstrijd ook al enkele keren uitgefloten toen hij het spel wederom vertraagde door veilig terug te spelen in plaats van naar Locadia te spelen die al positie had genomen. Hij is volledig zijn vertrouwen kwijt. Overigens ben ik er geen voorstander van om eigen spelers uit te fluiten, maar Cocu moet dan ook maar eens in de spiegel kijken. Na een half uur liet hij Hendrix en Pereiro namelijk al warmlopen. |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2015 - 19:02 schreef Pieter08 het volgende:Maher was weer dramatisch vandaag tegen Utrecht. Waarom houdt Cocu hem toch maar steeds de hand boven het hoofd. Toe Maher en Narsingh werden gewisseld voor respectievelijk Hendrix en Pereiro toen begon PSV weer te voetballen. Nu Cocu Maher maar blijft opstellen is het publiek in het verweer gekomen door Maher en Narsingh uit te fluiten toen ze gewisseld werden. Maher werd tijdens de wedstrijd ook al enkele keren uitgefloten toen hij het spel wederom vertraagde door veilig terug te spelen in plaats van naar Locadia te spelen die al positie had genomen. Hij is volledig zijn vertrouwen kwijt. Overigens ben ik er geen voorstander van om eigen spelers uit te fluiten, maar Cocu moet dan ook maar eens in de spiegel kijken. Na een half uur liet hij Hendrix en Pereiro namelijk al warmlopen. Ja precies. Cocu loopt te zeiken dat hij teleurgesteld is in het publiek, maar Pereiro en Hendrix zijn geliefde spelers bij het publiek en Maher en narsingh spelen gewoon slecht en zijn, vooral Maher, absoluut niet geliefd. Als je dan Pereiro en Hendrix na een half uur al laat warmlopen, wat narsingh en Maher geen vertrouwen geeft want die weten dat ze gewisseld gaan worden, vraag je gewoon er om tot ze een keer flink worden uitgefloten. Cocu moet ze gewoon een tijd niet opstellen en daarna als hij dat nodig vindt weer een keer laten invallen, om ze even uit de spotlights te halen. Kortom, cocu is net zo schuldig als het publiek! |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
AC Milan heeft serieuze interesse in Maher. Dat zou mooi zijn. Strik erom en weg ermee. Dan meteen naar Fc Twente om Zyech op te halen😜 |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
De geluiden over een transfer van Maher naar AC Milan worden steeds luider. In de Italiaanse media wordt zelfs al een transferbedrag genoemd van € 15 miljoen. Volgens mij is het geen toeval meer dat Ziyech heeft aangegeven open te staan voor een transfer. Zou Brands al gebeld hebben? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Willen wij meer of minder marokkanen? Minder ! (Doei maher) |
|
|
|
|
scout_2
|
|
|
quote: volgens mijn is zyech* ook een marokaan. ;') |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Laten we die maar niet halen. Trouwens dat uiyfluiten van Maher en narsingh zou zomaar eens met racisme te maken kunnen hebben. Al vind ik het racisme tegen maher dan terecht maar tegen narsingh onterecht. En om eerlijk te zijn Ik vind dat maher ook niet hoefde te worden uitgefloten. Niet door je eigen publiek. |
|
|
|
|
Roboer
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 november 2015 - 10:50 schreef Pieter08 het volgende:De geluiden over een transfer van Maher naar AC Milan worden steeds luider. In de Italiaanse media wordt zelfs al een transferbedrag genoemd van € 15 miljoen. Volgens mij is het geen toeval meer dat Ziyech heeft aangegeven open te staan voor een transfer. Zou Brands al gebeld hebben? Voor 15 miljoen zeg strik erom air milles erbij weg ermee, neemt niet weg dat uitfluiten gewoon kinderachtig is, als je fluit, fluit Brands en Cocu uit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 november 2015 - 18:52 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Laten we die maar niet halen. Trouwens dat uiyfluiten van Maher en narsingh zou zomaar eens met racisme te maken kunnen hebben. Al vind ik het racisme tegen maher dan terecht maar tegen narsingh onterecht. En om eerlijk te zijn Ik vind dat maher ook niet hoefde te worden uitgefloten. Niet door je eigen publiek. Helemaal geen racisme, dan hadden ze wel wat anders gedaan. Ze zijn gewoon slecht en daarom floten ze, wat ze overigens niet moeten doen. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 november 2015 - 19:55 schreef Roboer het volgende:[..] Voor 15 miljoen zeg strik erom air milles erbij weg ermee, neemt niet weg dat uitfluiten gewoon kinderachtig is, als je fluit, fluit Brands en Cocu uit. Brands en cocu gekkie.. die hebben zoveel goeds voor psv gedaan... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 november 2015 - 18:52 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Laten we die maar niet halen. Trouwens dat uiyfluiten van Maher en narsingh zou zomaar eens met racisme te maken kunnen hebben. Al vind ik het racisme tegen maher dan terecht maar tegen narsingh onterecht. En om eerlijk te zijn Ik vind dat maher ook niet hoefde te worden uitgefloten. Niet door je eigen publiek. Hoezo? Bruin en zwart is toch beiden buitenlands?? Waarom is dat het een terecht en het ander onterecht? |
|
|
|
|
Roboer
|
|
|
quote: Ow stelt ie zichzelf dan op? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op woensdag 11 november 2015 - 12:33 schreef remco k het volgende:[..] Hoezo? Bruin en zwart is toch beiden buitenlands?? Waarom is dat het een terecht en het ander onterecht? Blij dat je deze opmerking maakt. Zo denken velen daarom wordt de PVV als racistisch gezien. Echter ligt het aan de misselijke energie die mensen als maher labyad bakkali altijd dezelfse uitstralen. Dat straalt een narsingh of wijnaldum of kluivert seedorf enoh etc etc niet uit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 12 november 2015 - 20:08 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Blij dat je deze opmerking maakt. Zo denken velen daarom wordt de PVV als racistisch gezien. Echter ligt het aan de misselijke energie die mensen als maher labyad bakkali altijd dezelfse uitstralen. Dat straalt een narsingh of wijnaldum of kluivert seedorf enoh etc etc niet uit Het is dan ook een oprechte vraag he... |
|
|
|
|
Roboer
|
|
|
Waarom laten ze Maher niet in juup zijn wedstrijdjes doen. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Teveel in het eerste gespeeld |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Labyad zinspeelt op een transfer naar de top 3 deze winter. Is er een ruil tussen Labyad (Utrecht) en Maher (PSV) aanstaande? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Nee dankje Pieter. Hij heeft ons verraden, geen medelijden met verraders! |
|
|
|