|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2015 - 21:57 schreef remco k het volgende:[..] Vind je? Ik vond de eerste helft United tot aan de blessure de veel betere ploeg.. Krijgen de penalty onbegrijpelijk niet mee, komen terecht op achterstand en moeten dan dus eigenlijk met 2-0 achter de rust in, wat terecht was geweest. Maar door een doelpunt met alle geluk van de wereld staat het 1-1... Hartstikke mooi hoor want van mij moet PSV winnen.. Maar ze waren wel een stuk minder dan United.. vind ik ja... United veel betere spelers mr door enorme werklust van PSV komt het er gelukkig nog niet helemaal uit en was geen penalty omdat hij toevallig zijn been breekt " shit happens "... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Komt door PSV mr ze kunnen wel veel beter in afwerking zijn mr dat bewaren ze mr voor Southampton zondag ;) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kijk aan, hele mooie counter.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
PRACHTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2015 - 22:02 schreef infamous psv het volgende:[..] vind ik ja... United veel betere spelers mr door enorme werklust van PSV komt het er gelukkig nog niet helemaal uit en was geen penalty omdat hij toevallig zijn been breekt " shit happens "... Nee niet omdat ie zn been breekt, gewoon omdat het een overtreding is... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2015 - 22:03 schreef infamous psv het volgende:[..] Komt door PSV mr ze kunnen wel veel beter in afwerking zijn mr dat bewaren ze mr voor Southampton zondag ;) Ik denk eerder door het uitvallen van Shaw en het omzetten van het halve systeem bij United.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: jou mening.. de mijne is anders |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: denk mr een end weg Remco! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik zit hoer toevallig met twee PSVers uit de buurt, en die zeggen hetzelfde, dus zo heel gek zal ik wel niet zijn.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vind het alleen maar mooi kerel.. Maar ik kan hier wel objectief naar kijken, ik denk jij niet.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2015 - 22:08 schreef remco k het volgende:[..] Ik zit hoer toevallig met twee PSVers uit de buurt, en die zeggen hetzelfde, dus zo heel gek zal ik wel niet zijn.. Toevallig hey |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2015 - 22:08 schreef remco k het volgende:[..] Vind het alleen maar mooi kerel.. Maar ik kan hier wel objectief naar kijken, ik denk jij niet.. Jij hebt altijd n bloedhekel aan PSV dus met jou objectief praten is niet eenvoudig en verder respecteer ik je mening mr deel hem niet in deze kwestie.. mr je bent geen slechte hoor ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee hoor, kijk wel vaker voetbal met ze, prima gasten, lopen ook een aantal Feyenoorders rond hier, die komen ook met regelmaat de CL avondjes..
Alleen Ajax kijk ik normaal alleen, simpelweg omdat ik daar beter op wil letten wat er allemaal gebeurt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2015 - 22:12 schreef infamous psv het volgende:[..] Jij hebt altijd n bloedhekel aan PSV dus met jou objectief praten is niet eenvoudig en verder respecteer ik je mening mr deel hem niet in deze kwestie.. mr je bent geen slechte hoor ;) Ik ben in Europa altijd voor iedere NL ploeg, dus ook voor PSV.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vond hem voor de bal gaan, en in Engeland fluiten ze denk ik nog niet eens is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nou, ik denk dat je er dan echt naast zit.. Ook daar was dit een penalty geweest.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar goed, hij geeft hem niet en dat is voor PSV alleen maar goed.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Je zit er naast gozer! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee dat zit ik niet.. Maar laten we er maar over ophouden.. Een prima avond zo voor PSV... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: tot nu toe wel.. je kan weinig anders tegen zo n sterrenelftal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En anders krijgt ie wel klappen van zijn twee maten.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Don't mess with farmers.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Met die Lestienne en narsingh heb je verdomme wel veel snelheid zeg.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: jep en nu nog oogkleppen af en gaan met die bal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2015 - 22:08 schreef remco k het volgende:[..] Ik zit hoer toevallig met twee PSVers uit de buurt, en die zeggen hetzelfde, dus zo heel gek zal ik wel niet zijn.. En waarom zit jij op een hoer met twee boertjes gek..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Wat n lul zeg die de Jong |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ze gaan het flikken hoor..! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha zelfs ik heb klamme klauwtjes.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
fluit af gvd ga kapot hier |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feli maat, heel heeeeeeel netjes..👌 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prima pot mannen. Gefeliciteerd.! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Bedankt mannen en dat tegen Circus United.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Heerlijke overwinning: 2 - 1. Top prestatie, 3 punten, €1.5 mio en punten voor Nederland 😋 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Historie is geschreven vanavond Don.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Knappe overwinning jongens, van harte... |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
PSV heeft zich van zijn beste kant laten zien en inherent is dit een prestatie die het Nederlandse voetbal ten goede komt. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Die kan nie typen met pluche handboeien om denk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 september 2015 - 21:57 schreef remco k het volgende:[..] Vind je? Ik vond de eerste helft United tot aan de blessure de veel betere ploeg.. Krijgen de penalty onbegrijpelijk niet mee, komen terecht op achterstand en moeten dan dus eigenlijk met 2-0 achter de rust in, wat terecht was geweest. Maar door een doelpunt met alle geluk van de wereld staat het 1-1... Hartstikke mooi hoor want van mij moet PSV winnen.. Maar ze waren wel een stuk minder dan United.. Onzin...het was niet eens een kaart....laat staan een penalty...PSV speelde gewoon goed, zowel de eerste helft als de tweede...op het eind wat vermoeid. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 16 september 2015 - 00:01 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Onzin...het was niet eens een kaart....laat staan een penalty...PSV speelde gewoon goed, zowel de eerste helft als de tweede...op het eind wat vermoeid. Zie de afbeeldingen van Warrior in het andere deel van het forum.. |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
Schitterend pot, wat een sfeer in het stadion!! |
|
|
|