|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Dat is toch wat de UEFA wil. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ajax is vier keer kampioen geworden met dat het in de Cl speelde, en won de meeste wedstrijd na die CL wedstrijden ook gewoon.
Ik vind het een kut excuus van jewelste.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op donderdag 10 september 2015 - 19:49 schreef remco k het volgende:[..] Ajax is vier keer kampioen geworden met dat het in de Cl speelde, en won de meeste wedstrijd na die CL wedstrijden ook gewoon. Ik vind het een kut excuus van jewelste.. Eens |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op donderdag 10 september 2015 - 19:49 schreef remco k het volgende:[..] Ajax is vier keer kampioen geworden met dat het in de Cl speelde, en won de meeste wedstrijd na die CL wedstrijden ook gewoon. Ik vind het een kut excuus van jewelste.. Klopt. Ajax gaf in de champions league werkelijk alles. En daardoor wonnen ze incidenteel zelfs van absolute wereldtoppers. Zelfs met een zeer zware loting had ajax als doelstelling om te overwinteren. Dat sloeg over op de spelers en dat heeft tot die strijdlust geleid. Ik weet niet hoe dat overslaat op de spelers als een technidch directeur zo praat. Spelers denken dan wellicht: we zullen zeker graag willen maar als het niet lukt is het niet zo heel erg... dus echt per se hoeft het ook niet.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op donderdag 10 september 2015 - 20:21 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Klopt. Ajax gaf in de champions league werkelijk alles. En daardoor wonnen ze incidenteel zelfs van absolute wereldtoppers. Zelfs met een zeer zware loting had ajax als doelstelling om te overwinteren. Dat sloeg over op de spelers en dat heeft tot die strijdlust geleid. Ik weet niet hoe dat overslaat op de spelers als een technidch directeur zo praat. Spelers denken dan wellicht: we zullen zeker graag willen maar als het niet lukt is het niet zo heel erg... dus echt per se hoeft het ook niet.. Ik kan me haast ook niet voorstellen dat Brands dit zo heeft gezegd. Hoe zijn zijn woorden verdraaid? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: De media verdraaien veel woorden. Dictatuur hier in NL. |
|
|
|