BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Shaw krijgt in ziekenhuis bezoek van PSV-delegatie mét Moreno

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 18 september 2015 - 13:53
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Shaw krijgt in ziekenhuis bezoek van PSV-delegatie mét Moreno (VoetbalPrimeur)

ZerauS
 ZerauS - vrijdag 18 september 2015 - 14:04   quote  deeplink  
Vind ik netjes van ze👍 toon je respect en professionaliteit
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 18 september 2015 - 15:55   quote  deeplink  
Ja. Mooi gebaar. Zeraus voor wwlke club ben je ?
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 18 september 2015 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2015 - 15:55 schreef patrickpsv15 het volgende:
Ja. Mooi gebaar. Zeraus voor wwlke club ben je ?
Ben voor Ajax maar ben redelijk objectief naar andere clubs toe. Dit vind ik klasse net als dat Zoet paar weken terug zijn prijzengeld deelde voor het goede doel. Als je deze nickname omdraait weet je wie ik echt heel goed vind. Maar je mag Tom zeggen hoor😉
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 18 september 2015 - 16:47   quote  deeplink  
Hahah oh zo die had ik er niet achter gevonden. Ach die voetbalhaat slaat sowieso nergens op. Dat is iets voor jonge kinderen.
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 18 september 2015 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2015 - 16:47 schreef patrickpsv15 het volgende:
Hahah oh zo die had ik er niet achter gevonden. Ach die voetbalhaat slaat sowieso nergens op. Dat is iets voor jonge kinderen.
Eens. Ik haat ook niemand. Ben juist blij dat PSV gewonnen heeft van United. Goed voor het Nederlandse voetbal. ( vond Man.United wel tegenvallen maar toch) 😉
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 18 september 2015 - 17:45   quote  deeplink  
Ja want anders moeten we onze champions league plaats afstaan. Ik hoop dat ajax nog veel punten pakt en groningen nog een paar. En psv uiteraard de kwartfinale van de CL haalt.
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 18 september 2015 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 september 2015 - 17:45 schreef patrickpsv15 het volgende:
Ja want anders moeten we onze champions league plaats afstaan. Ik hoop dat ajax nog veel punten pakt en groningen nog een paar. En psv uiteraard de kwartfinale van de CL haalt.
Precies in het belang van het Nederlandse voetbal hoop ik dat alle Nederlandse clubs zover mogelijk komen.
sim
 sim - vrijdag 18 september 2015 - 23:18   quote  deeplink  
Ook dit is voetbal. Na de dubbele beenbreuk van Manchester United-verdediger Luke Shaw, die naar verwachting minimaal zes maanden uit de roulatie is, hebben supporters van PSV besloten om Shaw een hart onder de riem te steken door hem bloemen te sturen.

Harrie Timmermans, voorzitter van de supportersvereniging van PSV, is van mening dat dit voetbal zo mooi maakt. "Dit is hoe je in profvoetbal met tegenstanders omgaat." Ook in het buitenland is de actie opgevallen, zo blijkt uit berichten die opduiken in verschillende internationale media.
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 18 september 2015 - 23:28   quote  deeplink  
Zo laten we ons van de goede kant zien en zo hoort het ook. Ik ben namelijk van mening dat het een correcte tackle was met helaas een trieste afloop. Dat is ook voetbal. En we moeten in Nederland hier niet over zeuren. Doen ze in het buitenland ook niet en zo kunnen we tenminste overleven.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 20 september 2015 - 08:31   quote  deeplink  
Moreno ging er gisteravond wel weer een keer spijkerhard in, kan een keer gebeuren, maar moet hij wel mee oppassen want Nederlandse scheidsrechters (vooral blom) geven daar snel rood voor
Pieter08
 Pieter08 - zondag 20 september 2015 - 10:29   quote  deeplink  
Door al die media aandacht gaat hij nog een keer rood krijgen terwijl het absoluut geen rood is.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - zondag 20 september 2015 - 11:05   quote  deeplink  
Dat ga je nou ook nog krijgen..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 20 september 2015 - 11:08   quote  deeplink  
Ja helemaal mee eens... dat is precies hetzelfde wat ik dacht.
ZerauS
 ZerauS - zondag 20 september 2015 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 10:29 schreef Pieter08 het volgende:
Door al die media aandacht gaat hij nog een keer rood krijgen terwijl het absoluut geen rood is.
Absoluut geen rood? Dan ben jij een van de weinige die dat niet vind Pieter. Bij studio voetbal zitten de echte kenners en die denken daar heel anders over.
remco k
 remco k - zondag 20 september 2015 - 11:38   quote  deeplink  
Dar er discussie was over dat met Shaw vond ik al raar maar is nog wel te begrijpen, dat van gister was gewoon 10 van de 10 keer donker rood en een schande dat dit niet gebeurt..

En nee, dat is niets tegen Moreno of PSV, maar tegen de KNVB en het scheidsrechters korps..
ZerauS
 ZerauS - zondag 20 september 2015 - 11:59   quote  deeplink  
Nou Pieter..kom er maar in 😂
Pieter08
 Pieter08 - zondag 20 september 2015 - 12:13   quote  deeplink  
Ik had het niet over die overtreding tegen Heracles, maar over komende wedstrijden. Als een scheidsrechter geen kaart geeft, dan is het ook zo. Achter is alles zo lekker makkelijk. Op deze manier kan Moreno dadelijk niks meer goed doen. Maar kijken jullie eens naar Gudelj. Dat is pas een schopper. Maar daar hoor ik jullie niet meer over.
ZerauS
 ZerauS - zondag 20 september 2015 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 12:13 schreef Pieter08 het volgende:
Ik had het niet over die overtreding tegen Heracles, maar over komende wedstrijden. Als een scheidsrechter geen kaart geeft, dan is het ook zo. Achter is alles zo lekker makkelijk. Op deze manier kan Moreno dadelijk niks meer goed doen. Maar kijken jullie eens naar Gudelj. Dat is pas een schopper. Maar daar hoor ik jullie niet meer over.
Ik heb Gudelj nog geen overtreding zien maken van het kaliber Moreno tot nu toe. Maar hij kan het ook, dat klopt!
ZerauS
 ZerauS - zondag 20 september 2015 - 12:23   quote  deeplink  
En als een scheidsrechter geen kaart geeft dan is het ook zo??? Dat slaat als een tang op een varken. De arbitrage zit er regelmatig naast en niet zo'n beetje ook. Wat betreft gisteravond had PSV namelijk na die overtreding van Moreno met 10 man verder gemoeten. Was namelijk donkerrood.
Pieter08
 Pieter08 - zondag 20 september 2015 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 12:23 schreef ZerauS het volgende:
En als een scheidsrechter geen kaart geeft dan is het ook zo??? Dat slaat als een tang op een varken. De arbitrage zit er regelmatig naast en niet zo'n beetje ook. Wat betreft gisteravond had PSV namelijk na die overtreding van Moreno met 10 man verder gemoeten. Was namelijk donkerrood.
Vorig jaar kreeg Willems uit tegen NAC na enkele minuten volledig onterecht rood. De scheidsrechter zat volledig mis. Dan kun je toch ook niet anders. De ene keer heb je voordeel de andere keer nadeel. En ja dat onze scheidsrechters bagger zijn is niets nieuws, maar je hebt er wel mee te dealen. Maar dat overdreven gezeik achteraf moet eens ophouden.
remco k
 remco k - zondag 20 september 2015 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 12:13 schreef Pieter08 het volgende:
Huh? Die heb ik 1 foute overtreding zien maken en dat heb ik veroordeeld, maar ook dat was in de verste verte niet vergelijkbaar met Moreno hoor, zeker niet die tegen Heracles.

Maar je opmerking over de scheids slaat natuurlijk nergens op.. Dat betekend dat je alles maar moet kunnen doen als de scheids het niet ziet...

Schorsen op basis van video beelden is niet meer dan normaal. Ik vind het veel erger dat de KNVB niks meer kan doen als de scheidsrechter het in de wedstrijd beoordeeld heeft...
remco k
 remco k - zondag 20 september 2015 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 12:33 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Vorig jaar kreeg Willems uit tegen NAC na enkele minuten volledig onterecht rood. De scheidsrechter zat volledig mis. Dan kun je toch ook niet anders. De ene keer heb je voordeel de andere keer nadeel. En ja dat onze scheidsrechters bagger zijn is niets nieuws, maar je hebt er wel mee te dealen. Maar dat overdreven gezeik achteraf moet eens ophouden.
En die kaart is vervolgens na de wedstrijd volledig terecht geseponeerd..
Tijdens de wedstrijd is het niet geven van die rode kaart ook een feit, dus wat dat betreft is het inderdaad geven en nemen, als spelers buiten hun boekje gaan, moet dat gewoon bestraft worden, ook na de wedstrijd.. Van welke club ze zijn doet er helemaal niet toe..

Overigens houd ik wel van het harde spel van Moreno hoor, ik noemde hem hier vorig jaar al bij Ajax omdat ik hem veel heb zien spelen in Spanje.. In heel Nederland mag het wel wat harder en feller worden.. Maar te ver is te ver..

Zo vind ik ook dat Costa in Engeland een hele dikke schorsing moet krijgen..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 20 september 2015 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 12:48 schreef remco k het volgende:

[..]

En die kaart is vervolgens na de wedstrijd volledig terecht geseponeerd..
Tijdens de wedstrijd is het niet geven van die rode kaart ook een feit, dus wat dat betreft is het inderdaad geven en nemen, als spelers buiten hun boekje gaan, moet dat gewoon bestraft worden, ook na de wedstrijd.. Van welke club ze zijn doet er helemaal niet toe..

Overigens houd ik wel van het harde spel van Moreno hoor, ik noemde hem hier vorig jaar al bij Ajax omdat ik hem veel heb zien spelen in Spanje.. In heel Nederland mag het wel wat harder en feller worden.. Maar te ver is te ver..

Zo vind ik ook dat Costa in Engeland een hele dikke schorsing moet krijgen..
Q
Je tweede alinea onderschrijf ik volledig.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Shaw krijgt in ziekenhuis bezoek van PSV-delegatie mét Moreno

0.0058131