|
|
patrickpsv15
|
|
|
Ik ben van mening dat PSV een b-team moet opstellen. Geef ook wisselspelers eens een kans. Het wisselteam zou ook van Cambuur moeten kunnen winnen. Bovendien is beker echt totaal niet belangrijk in dit seizoen waarbij prolongatie van de titel en overwintering in de champions league voorop staan. Gelet op het speelschema van de afgelopen week en de komende weken speelt PSV ongeveer om de drie dagen een wedstrijd. Met als toetje: Op een woensdag een zware uitwedstrijd tegen CSKA MOSKOU (!) en daarna op zondag op bezoek bij ajax. Dit wordt wel een heeele zware wedstrijd, zonder guardado en zeer vermoeid. Kijk eens naar PSV gisteren tegen heracles. Waar we voor vreesden is gebeurd. De vermoeidheid straalde er vanaf. In zo'n champions league wedstrijden moet PSV ALLES geven om te winnen. op 150% spelen. Dat gaat punten kosten. En dan moet je je team af en toe rust gunnen. Ook in verband met blessures. Dus laat het wisselteam spelen..!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Cambuur en Heracles zijn normaal gesproken ploegen die ongeveer gelijkwaardig zijn, dat dit nu niet zo is zegt helemaal niets over de wedstrijd..
Overigens vraag ik me echt af waarom die Nederlandse ploegen niet twee wedstrijden in de week kunnen spelen..
Buitenlandse ploegen wisselen hun basis ook amper en spelen 9 van de 10 wedstrijden ook met dezelfde ploeg..
Er is zoveel dat in Nederland gewoon niet klopt. Echt tijd dat er veel meer aan het fysieke gaat worden gewerkt.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Stel dat b- team maar tegen ons op 😂 |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Een combi team van A en B is realistisch. Laat de bankzitters maar bewijzen dat ze in de basis horen. Dit ontlast een heel aantal spelers. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 11:36 schreef remco k het volgende:Cambuur en Heracles zijn normaal gesproken ploegen die ongeveer gelijkwaardig zijn, dat dit nu niet zo is zegt helemaal niets over de wedstrijd.. Ik snap niet goed wat je met die zin bedoelt. Verklaar nader? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 11:36 schreef remco k het volgende:Cambuur en Heracles zijn normaal gesproken ploegen die ongeveer gelijkwaardig zijn, dat dit nu niet zo is zegt helemaal niets over de wedstrijd.. Overigens vraag ik me echt af waarom die Nederlandse ploegen niet twee wedstrijden in de week kunnen spelen.. Buitenlandse ploegen wisselen hun basis ook amper en spelen 9 van de 10 wedstrijden ook met dezelfde ploeg.. Er is zoveel dat in Nederland gewoon niet klopt. Echt tijd dat er veel meer aan het fysieke gaat worden gewerkt.. Ja maar.. als een goede speler wat pijntjes heeft staat er meteen een goede vervanger klaar. Geen guardado is voor PSV gewoon een flinke kwaliteitsklap. En bovendien kijk City.. die hebben ook verloren thuis van west ham na een champions league wedstrijd. En bayern munchen had ook een aantal wisselspelers opgesteld. En PSG speelde gisteren ook gelijk tegen Reims. Maar dat de conditie en het fysieke in engeland en Duitsland beter is zal me ook echt niks verbazen. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
EN real madrid won maar met 1 - 0 thuis.. het heeft wel degelijk een invloed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk dat je Cambuur niet moet gaan onderschatten aangezien je ook gewoon verliest van Heracles wat ik niet veel hoger aansla dan Cambuur.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die ploegen winnen wel vaker met lage cijfers en spelen wel vaker gelijk of verliezen, ook buiten die weken om.. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 16:08 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat je Cambuur niet moet gaan onderschatten aangezien je ook gewoon verliest van Heracles wat ik niet veel hoger aansla dan Cambuur.. Is toch anders. Je speelt thuis en heracles was zeer gefocust. Cambuur heeft geen reet aan beker. Die willen degradatie voorkomen. En heracles is in bloedvorm en cambuur niet. En bovendien maakt het mij niet veel uit als psv uit de beker vliegt. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 16:20 schreef remco k het volgende:[..] Die ploegen winnen wel vaker met lage cijfers en spelen wel vaker gelijk of verliezen, ook buiten die weken om.. Dat is waar ja. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 16:25 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Is toch anders. Je speelt thuis en heracles was zeer gefocust. Cambuur heeft geen reet aan beker. Die willen degradatie voorkomen. En heracles is in bloedvorm en cambuur niet. En bovendien maakt het mij niet veel uit als psv uit de beker vliegt. Mij boeit die hele beker ook niet hoor, al vind ik dat wel erg jammer.. |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 11:04 schreef patrickpsv15 het volgende:Ik ben van mening dat PSV een b-team moet opstellen. Geef ook wisselspelers eens een kans. Het wisselteam zou ook van Cambuur moeten kunnen winnen. Bovendien is beker echt totaal niet belangrijk in dit seizoen waarbij prolongatie van de titel en overwintering in de champions league voorop staan. Gelet op het speelschema van de afgelopen week en de komende weken speelt PSV ongeveer om de drie dagen een wedstrijd. Met als toetje: Op een woensdag een zware uitwedstrijd tegen CSKA MOSKOU (!) en daarna op zondag op bezoek bij ajax. Dit wordt wel een heeele zware wedstrijd, zonder guardado en zeer vermoeid. Kijk eens naar PSV gisteren tegen heracles. Waar we voor vreesden is gebeurd. De vermoeidheid straalde er vanaf. In zo'n champions league wedstrijden moet PSV ALLES geven om te winnen. op 150% spelen. Dat gaat punten kosten. En dan moet je je team af en toe rust gunnen. Ook in verband met blessures. Dus laat het wisselteam spelen..!!! Eens. Naar mijn mening moet de opstelling voor dinsdag zo worden: Pasveer Brenet Isimat alberto Poulsen Schaars Vloet Maher Pereiro locadia bergwijn |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Prima. Zeker in een thuiswedstrijd moet je met dit elftal Cambuur kunnen verslaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je stelt altijd de beste elf op.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Vertel dat de trainers maar eens😉 |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Dat is echt onzin.... |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Cocu lijkt maar ons te luisteren. Waarschijnlijk zes andere spelers dan tegen Heracles. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
Cocu toch niet naar ons geluisterd. Alleen pasveer vervangt zoals altijd in de beker zoet, Propper is geschorst en daardoor schaars, verder nog locadia vervangt narsingh. Dus die laatste is de enige wijziging soort van eigenlijk. En ik twijfel of dat is omdat narsingh rust krijgt of omdat hij er niks van bakte tegen Heracles en gewoon wordt gepasseerd. |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
Ik snap werkelijk niet waarom Pereiro er niet in staat en de jong bruma en arias wel |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Zou Pereiro tegenvallen aangezien hij zo weinig speelt? Dit zijn mi de wedstrijden bij uitstek om hem te brengen. |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
Ja, het schijnt dat hij wat aanpassingsproblemen heeft en geen Nederlands en Engels spreekt en dus moeilijk kan communiceren met zijn teamgenoten behalve degene die Spaans kunnen spreken. |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
hij heeft ook nog niet langer dan een half uur speeltijd in de eredivisie gehad dus dan heeft hij ook weinig tijd om zich aan te passen in het veld.. Moet wel zeggen in de paar minuten die hij kreeg dat hij wel aantoonde een echte rasvoetballer is, met bijvoorbeeld bewegingen en draaien. |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
Hij schijnt ook goed te hebben gespeeld in de wedstrijd tegen FC Eindhoven, maar toen was ik op vakantie dus heb toen niet meer dan de samenvatting gezien.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Toch verbaasd het mij dat Cocu hem zo weinig speelminuten geeft. Hij is immers de duurste aankoop na Maher. |
|
|
|