|
|
Pieter08
|
|
|
PSV heeft na een zwaar transfergevecht Pereiro weten te strikken voor circa € 6 miljoen. Het grootste talent van Uruguay. Hij heeft laten zien over een fijne techniek te beschikken, maar Cocu gunt hem maar weinig speelminuten terwijl de spelers op zijn posities nog niet optimaal presteren. De bekerwedstrijd tegen Cambuur was ideaal geweest om hem een basisplaats te geven, maar ook dat gebeurde niet. Is hij toch minder goed dan verwacht? Heeft PSV een kat in de zak gekocht? De volgende mispeer na Maher?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 september 2015 door Pieter08 -- |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Ik vind het raar dat hij geem basisplaats kreeg tegen cambuur inderdaad.. soms is het niet de schuld van de speler zelf maar van de trainer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gewoon een kwestie van laten wennen. Niet iedereen is er direct klaar voor. Bij sommige jongens duurt het wennen wat langer. |
|
|
|
|
Bart brabant psv
|
|
|
Bij ieder balcontact kun je zien dat hij kan voetballen. Komt wel! |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Cocu heeft blijkbaar weinig vertrouwen in Pereiro. Ik begrijp echt niet waarom hij geen basisplaats had tegen Cambuur om de beker. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Vandaag hebben we Pereiro eens vanaf de aftrap en een hele wedstrijd kunnen zien. Dat is uitermate goed bevallen. Cocu gaat een lekker luxe probleem krijgen. Narsingh zal moeten gaan vrezen denk ik zo. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Ja het gaat goed met Pereiro :D En idd.. lestienne en pereiro doen het nu beter dan narsingh.. wat een team hebben we toch weer dit jaar. Ben blij dat het zo goed gaat met onze club! |
|
|
|
|
zoeff
|
|
|
narsingh is op dit moment geen versterking voor psv pereiro en lestienne zijn beter |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:01 schreef patrickpsv15 het volgende:Ja het gaat goed met Pereiro :D En idd.. lestienne en pereiro doen het nu beter dan narsingh.. wat een team hebben we toch weer dit jaar. Ben blij dat het zo goed gaat met onze club! En de Jong en Willems komen er weer aan. PSV heeft nu al tegen zowel Feyenoord als Ajax gespeeld. En Heracles. Van de 8 tot nu gespeelde wedstrijden waren er vijf uit. Dat zijn ook zaken zie je niet terug ziet in de stand maar wel meetellen. |
|
|
|
|
Bart brabant psv
|
|
|
Gelukkig uitgekomen, wel even uitkijken voor wat "trekjes" |
|
|
|