BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Het voorspellingstopic.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 27 september 2015 - 12:02   quote  deeplink  
Graag hier voorspellingen van eredivisiewedstrijden. Ik ga vandaag weer beginnen met wedden. Gaarne objectieve voorspellingen. Dus niet zoals feyenoordfans(die vaak subjectief zijn, met alle respect) die roepen: oh feyenoord wint met 8-0. Niet op hoop voorspellen maar graag op gevoel van waarheid. Er gaat geld in om dus ik hoop ook vooral argumenten te horen waarom je die voorspelling doet. Te beginnen met de eredivisiewefstrijden van vandaag. Wat denken jullie?
Loetje
 Loetje - zondag 27 september 2015 - 12:12   quote  deeplink  
De Graafschap - Willem II 12-18! ;-)
VVout
 VVout - zondag 27 september 2015 - 12:19   quote  deeplink  
Onze kennerT zegt 5-0 dus daar ga ik vandaag eens in mee voor Feyenoord ;)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 27 september 2015 - 12:21   quote  deeplink  
Haha.. gaat willem II winnen? De graafschap zal ook een keer winnen. En hebben lekker hoge quotering
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 27 september 2015 - 13:12   quote  deeplink  
Ik heb een livwbet gedaan op de graafschap. Letterlijk nog geen 20 seconden later maakt willem II de 0-1
Pieter08
 Pieter08 - zondag 27 september 2015 - 14:21   quote  deeplink  
Graafschap - Willem II 2 - 2
Pieter08
 Pieter08 - zondag 27 september 2015 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2015 - 14:21 schreef Pieter08 het volgende:
Graafschap - Willem II 2 - 2
Hoeveel heb ik nu gewonnen?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 27 september 2015 - 19:18   quote  deeplink  
Zeer veel
Pieter08
 Pieter08 - zondag 27 september 2015 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2015 - 19:18 schreef patrickpsv15 het volgende:
Zeer veel
Vertel......
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 27 september 2015 - 20:12   quote  deeplink  
5-0..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 27 september 2015 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2015 - 19:24 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Vertel......
Dat ligt aan je inzet.
VVout
 VVout - zondag 27 september 2015 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2015 - 20:12 schreef RenatoBos het volgende:
5-0..
Helaas niets gewonnen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 28 september 2015 - 11:46   quote  deeplink  
Ik overweeg serieus om 100€ in te zetten op cska. In deze vorm zonder de jong zonder guardado zonder willems met deze vermoeidheid uit naar de beste club van rusland en het resultaat uit tegen zenit vorig jaar in het hoofd houdende, waag ik het erop.
ZerauS
 ZerauS - maandag 28 september 2015 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 11:46 schreef patrickpsv15 het volgende:
Ik overweeg serieus om 100€ in te zetten op cska. In deze vorm zonder de jong zonder guardado zonder willems met deze vermoeidheid uit naar de beste club van rusland en het resultaat uit tegen zenit vorig jaar in het hoofd houdende, waag ik het erop.
Zet maar vast in voor zondag. Geef je een gouden tip😉 Ajax - PSV 2-1 eind. (1-1) rust
Doelpuntenmakers El Ghazi Fischer en Locadia
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 28 september 2015 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 13:13 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Zet maar vast in voor zondag. Geef je een gouden tip😉 Ajax - PSV 2-1 eind. (1-1) rust
Doelpuntenmakers El Ghazi Fischer en Locadia
Wil je de naam el gasi niet meer noemen hier op dit forum? Ik mag helaas van de overheid niet zeggen waarom, maar noem de naam niet.
maar klopt ajax gaat ook winnen zondag. Beide quotering 1.80 en 1.88. Op ieder 100 inzetten. Dat beteken meer dan 160 euro winst.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 september 2015 door patrickpsv15 --
ZerauS
 ZerauS - maandag 28 september 2015 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 17:13 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Wil je de naam el gasi niet meer noemen hier op dit forum? Ik mag helaas van de overheid niet zeggen waarom, maar noem de naam niet.
maar klopt ajax gaat ook winnen zondag. Beide quotering 1.80 en 1.88. Op ieder 100 inzetten. Dat beteken meer dan 160 euro winst.
Snap wat je bedoeld maar de probleemgevallen komen voornamelijk uit Syrië en Somalië. Die groep Noord Afrikanen die last veroorzaken hebben meestal een uitkering dus van Anwar heb je geen last😉
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 28 september 2015 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 17:50 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Snap wat je bedoeld maar de probleemgevallen komen voornamelijk uit Syrië en Somalië. Die groep Noord Afrikanen die last veroorzaken hebben meestal een uitkering dus van Anwar heb je geen last😉
Wel als hij tegen psv scoort :)
ZerauS
 ZerauS - maandag 28 september 2015 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 18:12 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Wel als hij tegen psv scoort :)
Haha snap ik 😉
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 30 september 2015 - 16:51   quote  deeplink  
5-0..
psveindhoven123
 psveindhoven123 - woensdag 30 september 2015 - 17:09   quote  deeplink  
Vanavond hoop ik op een 1-1, ben echter bang dat dat niet gaat lukken.. Maar laten we positief blijven dat we die slome stoppers van CSKA in de counter een keer pijn kunnen doen. Wat denken jullie ervan mbt vanavond?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 30 september 2015 - 17:33   quote  deeplink  
Ik denk eraan om 100 euro in te zetten op cska. Maar ik vind het wel heel eng lol
psveindhoven123
 psveindhoven123 - woensdag 30 september 2015 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2015 - 17:33 schreef patrickpsv15 het volgende:
Ik denk eraan om 100 euro in te zetten op cska. Maar ik vind het wel heel eng lol
Snel doen zou ik zeggen, Maher en brenet staan in de basis😞
Bart brabant psv
 Bart brabant psv - woensdag 30 september 2015 - 20:55   quote  deeplink  
Was idd weer een lekker mahertje..........
psveindhoven123
 psveindhoven123 - woensdag 30 september 2015 - 21:13   quote  deeplink  
Maher en Brenet... Ik kan er echt bijna om janken hoe slecht die zijn... Dit is gewoon fc Oss niveau. Maher gaf doumbia de 3-0 op de schoen en Brenet was gewoon 100% schuldig aan de 1-0
Bart brabant psv
 Bart brabant psv - woensdag 30 september 2015 - 21:21   quote  deeplink  
Roep ik al 2 jaar, krijg er nu ook echt de schijt van. En maar blijven opstellen........ Onbegrijpelijk en irritant voor de supporter
Bart brabant psv
 Bart brabant psv - woensdag 30 september 2015 - 21:23   quote  deeplink  
Als die zondag worden opgesteld haal ik ze persoonlijk van het veld af!!
psveindhoven123
 psveindhoven123 - woensdag 30 september 2015 - 21:27   quote  deeplink  
Ik doe mee
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 30 september 2015 - 21:33   quote  deeplink  
Kijk eens hoe zwak PSV aan de linkerkant is met en Brenet en Maher. En dat tegen zo'n fysiek sterke en snelle tegenstander. Dat is vragen om problemen. Hopelijk is Guardado er zondag weer bij.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 30 september 2015 - 21:34   quote  deeplink  
Nou ik heb ingezet. Maar ik vind het echt ongelofelijk slecht. Het lijkt wel alsof de hele motivatie weg is sinds de wedstrijd tegen utd.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 30 september 2015 - 21:35   quote  deeplink  
In de 2e helft poulsen maar speeltijd gunnen. En rai vloet ? Xd
Pieter08
 Pieter08 - woensdag 30 september 2015 - 22:09   quote  deeplink  
Nu zie wat Guardado en De Jong voor PSV betekenen. En dan bedoel ik niet alleen voetbaltechnisch maar ook qua mentaliteit.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 30 september 2015 - 23:10   quote  deeplink  
yep... en daarom vind ik dat ze het echt goed gedaan hebben de 2e helft. En CSKA viel me vooral verdedigend toch echt tegen.. in Eindhoven winnen we daar sowieso van. Kan niet missen. Waarschijnlijk strijden om de tweede plek met wolfsburg.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 30 september 2015 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 september 2015 - 23:10 schreef patrickpsv15 het volgende:
yep... en daarom vind ik dat ze het echt goed gedaan hebben de 2e helft. En CSKA viel me vooral verdedigend toch echt tegen.. in Eindhoven winnen we daar sowieso van. Kan niet missen. Waarschijnlijk strijden om de tweede plek met wolfsburg.
Dan moet Psv wel zorgen dat ze een middenveld hebben.....en verdedigend was het ook niet best...Lestiene oke (na 60 minuten kapot)....Hendrix ook oke...daarna was het op...de bank is niks
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 30 september 2015 - 23:30   quote  deeplink  
De bank is niks inderdaad als de belangrijkste spelers al geblesseerd zijn.
ZerauS
 ZerauS - donderdag 01 oktober 2015 - 09:33   quote  deeplink  
PSV moet het hebben van countervoetbal. Als ze zelf het spel moeten maken wordt het lastiger. Zonder Guardado die het hele spel kan verdelen en Luuk als aanspeelpunt voorin
Is het toch ff een ander verhaal. Het gevaar van dit PSV is dat ze teveel afhankelijk zijn van bepaalde spelers. Zeg niet dat het middenveld dramatisch is maar zonder Guardado is het aanzienlijk minder
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 01 oktober 2015 - 09:44   quote  deeplink  
Klopt. Maar het verschilt ook per wedstrijd. Gisteren in de 2e helft vond ik psv alles behalve counterend. En thuus tegen feyenoord was ook niet op de counter. Maar je herinnert je wss teveel psv manutd en ajax psv vorig jaar. Dat zijn inderdaad ultieme voorbeelden van counter voetbal. Maar dat is het fijne van psv ze kunnen zowel aanvallend voetbalspelen als counter voetbal. Maar deze blessures draaien ons de nek om. Om een stom voorbeeld te noemen:die kans van locadia bij het einde. Als daar de jong stond denk ik dat hij hem had gemaakt.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 01 oktober 2015 - 09:46   quote  deeplink  
Ik ben trouwens een voorstander van countervoetbal. Naar mijn mening is dat effectief. Zo speel ik ook altijd op PES en fifa.
ZerauS
 ZerauS - donderdag 01 oktober 2015 - 10:16   quote  deeplink  
Das lastig te zeggen wat betreft die kans. Ik heb dit al eens eerder gezegd ook gewoon bij ons op het forum. Ik vind Luuk de Jong een van de beste spitsen in Nederland. Sterker nog ik denk dat hij momenteel de beste spits is in de eredivisie.
ZerauS
 ZerauS - donderdag 01 oktober 2015 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2015 - 09:44 schreef patrickpsv15 het volgende:
Klopt. Maar het verschilt ook per wedstrijd. Gisteren in de 2e helft vond ik psv alles behalve counterend. En thuus tegen feyenoord was ook niet op de counter. Maar je herinnert je wss teveel psv manutd en ajax psv vorig jaar. Dat zijn inderdaad ultieme voorbeelden van counter voetbal. Maar dat is het fijne van psv ze kunnen zowel aanvallend voetbalspelen als counter voetbal. Maar deze blessures draaien ons de nek om. Om een stom voorbeeld te noemen:die kans van locadia bij het einde. Als daar de jong stond denk ik dat hij hem had gemaakt.
Niet specifiek die wedstrijden alleen. PSV speelt al tig jaar countervoetbal. Das gewoon Hoe ze spelen. Natuurlijk kunnen ze ook anders spelen maar je ziet wanneer ze dat doen dat ze toch wat meer moeite hebben om het spel te maken. Dat kon je goed zien in de wedstrijd tegen Heracles.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 oktober 2015 - 10:25   quote  deeplink  
0-5
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 01 oktober 2015 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2015 - 10:20 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Niet specifiek die wedstrijden alleen. PSV speelt al tig jaar countervoetbal. Das gewoon Hoe ze spelen. Natuurlijk kunnen ze ook anders spelen maar je ziet wanneer ze dat doen dat ze toch wat meer moeite hebben om het spel te maken. Dat kon je goed zien in de wedstrijd tegen Heracles.
Ja het zit inderdaad in de aard van het beestje. Maar onder rutteN (!) Speelden ze balbezit voetbal en dat bleek niet succesvol.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 01 oktober 2015 - 17:07   quote  deeplink  
Herkenbaar..
ZerauS
 ZerauS - donderdag 01 oktober 2015 - 19:58   quote  deeplink  
Ja bij jullie was het onder Fred ook niet best. Bij Twente heeft ie het nog wel aardig gedaan dacht ik.
psveindhoven123
 psveindhoven123 - donderdag 01 oktober 2015 - 21:21   quote  deeplink  
Ajax staat met 1-0 achter tegen Molde FK, de nummer 7(!) van Noorwegen... Ik hoor altijd van Ajax supporters van PSV doet het slecht voor het Nederlandse voetbal, PSV neemt de el niet serieus en bla bla bla. Nou is het echter de laatste jaren als Ajax derde werd in de CL, dat ze steevast faalden in de el. En nu ook al in de groepsfase. Jullie cluppie is blijkbaar veel erger dan PSV waar jullie al jaren over klagen!
remco k
 remco k - zaterdag 03 oktober 2015 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 oktober 2015 - 21:21 schreef psveindhoven123 het volgende:
Ajax staat met 1-0 achter tegen Molde FK, de nummer 7(!) van Noorwegen... Ik hoor altijd van Ajax supporters van PSV doet het slecht voor het Nederlandse voetbal, PSV neemt de el niet serieus en bla bla bla. Nou is het echter de laatste jaren als Ajax derde werd in de CL, dat ze steevast faalden in de el. En nu ook al in de groepsfase. Jullie cluppie is blijkbaar veel erger dan PSV waar jullie al jaren over klagen!
Misschien dat je even zou moeten lezen wat die mensen zeggen..

Ajax gaat namelijk niet met een B elftal de EL in, slecht presteren is namelijk niet waarover geklaagd wordt, maar de instelling dat het niet belangrijk is voor PSV is waarover geklaagd werd. En terecht, PSV ging er namelijk ook telkens uit, en deed dat met een B elftal..

Ajax doet het nu niet geweldig, al zijn ze gewoon nog ongeslagen in de EL, maar stelt wel het beste elftal op, en gaat wel voor de winst.. Dat het niet lukt zegt veel over het NL voetbal.. Maar niets over de intentie om te willen winnen..
Roboer
 Roboer - zaterdag 03 oktober 2015 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2015 - 10:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax gaat namelijk niet met een B elftal de EL in, slecht presteren is namelijk niet waarover geklaagd wordt, maar de instelling dat het niet belangrijk is voor PSV is waarover geklaagd werd. En terecht, PSV ging er namelijk ook telkens uit, en deed dat met een B elftal..

Ajax doet het nu niet geweldig, al zijn ze gewoon nog ongeslagen in de EL, maar stelt wel het beste elftal op, en gaat wel voor de winst.. Dat het niet lukt zegt veel over het NL voetbal.. Maar niets over de intentie om te willen winnen..
Dat is de keuze om met een b team te spelen.
Ik ben het er niet mee eens, volgens mij doen ze het geweldig, slechts in een wedstrijd doelpunten tegen krijgen, kun je moeilijk slecht noemen, ze staan soeverein bovenaan, ongelooflijk dat Frankie nog geen beeld heeft gekregen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 oktober 2015 - 16:24   quote  deeplink  
5-0..
Roboer
 Roboer - zaterdag 03 oktober 2015 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2015 - 16:24 schreef RenatoBos het volgende:
5-0..
Je hebt wel erg veel vertrouwen in de Graafschap voor morgen😀😃😄
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 oktober 2015 - 16:43   quote  deeplink  
Die voorspel ik morgen pas..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 03 oktober 2015 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 oktober 2015 - 10:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Kan ik me niet herinneren vorig seizoen. We speelden toch tegen Zenit in de achtste finales. We gingen toen vol voor de winst. En er werd hard gejuicht toen PSV de EL bereikte tegen estoril. Dit gejuich was overigens door de spelers zelf. Dus dat klopt niet wat je nu zegt.. en ook met een a team overigens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 oktober 2015 door patrickpsv15 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Het voorspellingstopic.

0.0074858