BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Darts / topic: V vd V

Headliner: Dart Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 09 oktober 2015 - 12:52   quote  deeplink  
O O O Wat een dropveter zeg!!
Loetje
 Loetje - vrijdag 09 oktober 2015 - 18:47   quote  deeplink  
Mentaal net zo zwak als Van Barneveld. Denkt bij alles veel en veel te veel na en is daardoor vrij makkelijk van de wijs te brengen.

Hij mist dan 12 darts op 2-0 in sets, maar dan nog is er niks aan de hand. Maar hij laat op dat moment het hoofd al hangen. Net als wat Barney ook zo goed kan..

En dan hebben we ook nog Klaassen, die weergaloos gooit maar het volledig laat afweten als hij het dan kan beslissen. Ongelooflijk gewoon.

Verder een toernooi voor verassingen
Loetje
 Loetje - zaterdag 10 oktober 2015 - 22:57   quote  deeplink  
Ik irriteer me overigens meer en meer aan Van Gerwen. Wat een arrogant en laconiek mannetje is dat zeg. Heeft veel te veel nodig om zijn beste spel te laten zien en ontloopt Door de nummer 1 positie continu de grootste spelers.

Nu ook weer, staat voor de 2e keer in de set van Thornton 2-0 voor. Dan maak je dat af, klaar. Deze jongen gaat weer zo laconiek als wat doen.

Het zal geen 2e Taylor worden. Nooit
Loetje
 Loetje - zaterdag 10 oktober 2015 - 23:14   quote  deeplink  
Wat een hopeloos tering tyfuspubliek. Om je zo tegen een speler te keren in de vorm van fluiten. Dat slaat echt nergens op en is ook geen enkele reden voor om dat te doen.

Michael mankeert gewoon bepaalde dingen als het over concentratie gaat. Als je op 1-1 in de laatste set 4 pijlen op je dubbel voor een vermoedelijk beslissende break mist moet je eens naar jezelf gaan kijken. Hij heeft kansen gehad, legio kansen. Elke keer geen tijd nemen en maar wat gaan zitten smijten. Nummer 1 onwaardig.
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 11 oktober 2015 - 15:31   quote  deeplink  
Het zag er op beslissende momenten idd laconiek uit, blijkbaar heeft Michael het niet in zich om even te herpakken en te concentreren zoals Taylor dat doet en moet ie het juist hebben van tempo.
Wel een puntje om op te trainen als ie onbetwist nummer 1 wil zijn.
Loetje
 Loetje - maandag 12 oktober 2015 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2015 - 15:31 schreef Gerard_FR het volgende:
Het zag er op beslissende momenten idd laconiek uit, blijkbaar heeft Michael het niet in zich om even te herpakken en te concentreren zoals Taylor dat doet en moet ie het juist hebben van tempo.
Wel een puntje om op te trainen als ie onbetwist nummer 1 wil zijn.
Zoals ik al vaker hier heb geschreven is hij op de trainingen hier net zo erg.

Als je op die momenten een klein beetje kan gooien kun je zelfs een trainingspotje van hem winnen om een best of 9 legs. De garantie dat je met 3-0 voor komt kan ik je ook bijna geven.

Michael heeft zo ongelofelijk veel nodig om de turbo aan te zetten dat ik dat bijna topsport onwaardig vind. Ondanks al zijn prijzen...
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 12 oktober 2015 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 12:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zoals ik al vaker hier heb geschreven is hij op de trainingen hier net zo erg.

Als je op die momenten een klein beetje kan gooien kun je zelfs een trainingspotje van hem winnen om een best of 9 legs. De garantie dat je met 3-0 voor komt kan ik je ook bijna geven.

Michael heeft zo ongelofelijk veel nodig om de turbo aan te zetten dat ik dat bijna topsport onwaardig vind. Ondanks al zijn prijzen...
Maar hoe goed is van Gerwen dan wel niet als hij met zo'n, volgens jou, slechte instelling nog zoveel partijen en prijzen weet te winnen?

Zo'n trainingspartij is leuk, maar ergens kan ik me ook voorstellen dat hij niet altijd het maximale kan geven. Ik denk dat het ook niet mogelijk is om altijd opperbest geconcentreerd te zijn en je allerhoogste niveau te halen. Dus als dat tijdens trainingspartijen gebeurd, lijkt me dat niet zo'n probleem.

Wat wel een probleem is dat je zoveel dubbels mist in een finale (en eigenlijk het hele toernooi al, vooral met de dubbel in). Dat mag niet op zo'n niveau. Maar dat kan natuurlijk ook zijn dat het gewoon een keertje niet wil. Scorend was hij wel geweldig, maar de dubbels nu niet. Kan op zich ook een keer gebeuren. Weer even wat extra trainen en het komt weer goed. Vind Michael dit jaar toch wel erg sterk spelen, hoor. Hopelijk kan hij dit jaar met een goede vorm naar het WK.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 12 oktober 2015 - 15:53   quote  deeplink  
Overigens, op de order of merit staat Nederland er lang niet zo slecht voor. Van Gerwen staat op 1, van der Voort op plek 16, van Barneveld op 18, Klaasen op 20 en van de Pas op 30. Tuurlijk, van Barneveld hoort een stuk hoger te staan (gezien wat hij kan), maar de Nederlanders stomen zo wel op naar boven.
Loetje
 Loetje - maandag 12 oktober 2015 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 15:50 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Maar hoe goed is van Gerwen dan wel niet als hij met zo'n, volgens jou, slechte instelling nog zoveel partijen en prijzen weet te winnen?

Zo'n trainingspartij is leuk, maar ergens kan ik me ook voorstellen dat hij niet altijd het maximale kan geven. Ik denk dat het ook niet mogelijk is om altijd opperbest geconcentreerd te zijn en je allerhoogste niveau te halen. Dus als dat tijdens trainingspartijen gebeurd, lijkt me dat niet zo'n probleem.

Wat wel een probleem is dat je zoveel dubbels mist in een finale (en eigenlijk het hele toernooi al, vooral met de dubbel in). Dat mag niet op zo'n niveau. Maar dat kan natuurlijk ook zijn dat het gewoon een keertje niet wil. Scorend was hij wel geweldig, maar de dubbels nu niet. Kan op zich ook een keer gebeuren. Weer even wat extra trainen en het komt weer goed. Vind Michael dit jaar toch wel erg sterk spelen, hoor. Hopelijk kan hij dit jaar met een goede vorm naar het WK.
Dat is ook wat ik bedoel. Hij kan zo weergaloos zijn.

Maar hij heeft vaak in het begin zoveel nodig om op gang te komen. Begint bijna altijd slecht en moet toch te vaak tot het gaatje. En dat komt puur door hemzelf
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - dinsdag 13 oktober 2015 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2015 - 23:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat is ook wat ik bedoel. Hij kan zo weergaloos zijn.

Maar hij heeft vaak in het begin zoveel nodig om op gang te komen. Begint bijna altijd slecht en moet toch te vaak tot het gaatje. En dat komt puur door hemzelf
De eerste set tegen Thornton was anders zo slecht nog niet..
Loetje
 Loetje - woensdag 14 oktober 2015 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2015 - 14:06 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

De eerste set tegen Thornton was anders zo slecht nog niet..
En de set erna 2-0 voor en hem weer verliezen. Zo simpel is het en dit gebeurd structureel. Hij kan het zichzelf zoveel makkelijker maken en dat zegt gewoon Hoe goed die kan zijn. Hij heeft alleen veel te veel tegenstand nodig.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 06 november 2015 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 oktober 2015 - 19:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

En de set erna 2-0 voor en hem weer verliezen. Zo simpel is het en dit gebeurd structureel. Hij kan het zichzelf zoveel makkelijker maken en dat zegt gewoon Hoe goed die kan zijn. Hij heeft alleen veel te veel tegenstand nodig.
Afgelopen weekend heeft hij volgens mij vrij aardig gespeeld. Had een mooie comeback tegen een sterke Anderson!
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 november 2015 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2015 - 11:13 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Afgelopen weekend heeft hij volgens mij vrij aardig gespeeld. Had een mooie comeback tegen een sterke Anderson!
En toen was die eindelijk een keer de hele wedstrijd scherp. Dat is vaak anders.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 07 november 2015 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2015 - 12:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

En toen was die eindelijk een keer de hele wedstrijd scherp. Dat is vaak anders.
Moet zeggen dat hij ook vaak genoeg wel gewoon scherp is. En dit keer was hij dat helemaal. Heeft een geweldig toernooi gegooid. Hopelijk kan hij dat nu ook bij de Grandslam of Darts. Maar mijn grootste zorg is toch of hij deze vorm kan meenemen naar het WK. Er komt nog zo'n drukke tijd aan voor hem, hoop zo dat hij nog ergens rust kan pakken, zodat hij niet vermoeid aan het WK begint. Want met de vorm van Anderson moet je wel echt je topniveau zien te halen om daar te gaan winnen. Om dan nog maar te zwijgen over Taylor of zelfs een Lewis, Wade en misschien zelfs wel barney.
Loetje
 Loetje - zondag 08 november 2015 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2015 - 13:01 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Moet zeggen dat hij ook vaak genoeg wel gewoon scherp is. En dit keer was hij dat helemaal. Heeft een geweldig toernooi gegooid. Hopelijk kan hij dat nu ook bij de Grandslam of Darts. Maar mijn grootste zorg is toch of hij deze vorm kan meenemen naar het WK. Er komt nog zo'n drukke tijd aan voor hem, hoop zo dat hij nog ergens rust kan pakken, zodat hij niet vermoeid aan het WK begint. Want met de vorm van Anderson moet je wel echt je topniveau zien te halen om daar te gaan winnen. Om dan nog maar te zwijgen over Taylor of zelfs een Lewis, Wade en misschien zelfs wel barney.
Dat eerste ben ik echt niet met je eens. Als Michael altijd zijn niveau haalde maakte hij het zichzelf veel en veel makkelijker. Hij komt zo vaak een break achter en kijk op dartinfo.nl het maar terug. En altijd onnodig omdat hij het wel kan.

De rest ben ik met je eens
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 08 november 2015 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2015 - 12:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat eerste ben ik echt niet met je eens. Als Michael altijd zijn niveau haalde maakte hij het zichzelf veel en veel makkelijker. Hij komt zo vaak een break achter en kijk op dartinfo.nl het maar terug. En altijd onnodig omdat hij het wel kan.

De rest ben ik met je eens
Zal ik nog eens nakijken dan, maar is dat niet vaak tegen de subtop spelers zeg maar? Want dat zal hem niet overkomen tegen een Anderson of Taylor. Mag dan natuurlijk nog steeds niet gebeuren, hoewel het soms ook kan zijn dat je even een legje nodig hebt om er echt in te komen. En Michael speelt natuurlijk veel op adrenaline, hij heeft dat soms ook wel nodig dat hij geprikkeld wordt. Tuurlijk kan hij het. Hij staat niet voor niets al zolang op de nr1 positie op de order of merit. Achja, hopen dat hij goed fit en uitgerust aan het WK verschijnt, dan kunnen er mooie dingen gebeuren.

Zie zojuist dat Barney met 5-3 van Anderson verloren heeft, terwijl hij 106 gemiddeld gooide en Anderson 'slechts' 103. Dat is wel een gemiddelde waarmee je in ieder geval verder kan werken de komende tijd richting het WK. En de volgende ronde gaat hij als het goed is ook gewoon nog halen.
Loetje
 Loetje - zondag 08 november 2015 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2015 - 18:13 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Zal ik nog eens nakijken dan, maar is dat niet vaak tegen de subtop spelers zeg maar? Want dat zal hem niet overkomen tegen een Anderson of Taylor. Mag dan natuurlijk nog steeds niet gebeuren, hoewel het soms ook kan zijn dat je even een legje nodig hebt om er echt in te komen. En Michael speelt natuurlijk veel op adrenaline, hij heeft dat soms ook wel nodig dat hij geprikkeld wordt. Tuurlijk kan hij het. Hij staat niet voor niets al zolang op de nr1 positie op de order of merit. Achja, hopen dat hij goed fit en uitgerust aan het WK verschijnt, dan kunnen er mooie dingen gebeuren.

Zie zojuist dat Barney met 5-3 van Anderson verloren heeft, terwijl hij 106 gemiddeld gooide en Anderson 'slechts' 103. Dat is wel een gemiddelde waarmee je in ieder geval verder kan werken de komende tijd richting het WK. En de volgende ronde gaat hij als het goed is ook gewoon nog halen.
Zeker even nakijken ja.
Hij doet het vaak tegen top 16 spelers. Hij wint vaak nog maar wel na mijlenver steeds achter te komen. Tegen Anderson ook in de PL en op het WK trouwens
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 08 november 2015 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2015 - 18:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zeker even nakijken ja.
Hij doet het vaak tegen top 16 spelers. Hij wint vaak nog maar wel na mijlenver steeds achter te komen. Tegen Anderson ook in de PL en op het WK trouwens
Tsja, al kan je tegen een speler als Anderson natuurlijk ook gewoon achter komen te staan, doordat hij zo goed gooit hè. Anderson was afgelopen WK gewoon beter dan Michael en is naar mijn idee terecht wereldkampioen geworden.
Loetje
 Loetje - dinsdag 10 november 2015 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2015 - 20:12 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Tsja, al kan je tegen een speler als Anderson natuurlijk ook gewoon achter komen te staan, doordat hij zo goed gooit hè. Anderson was afgelopen WK gewoon beter dan Michael en is naar mijn idee terecht wereldkampioen geworden.
En Michael kwam op de wedstrijd tegen Thornton na structureel te laat op gang.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Dart Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Darts / topic: V vd V

0.0062389