|
|
patrickpsv15
|
|
|
Verschrikkelijk nieuws. Wens je heel veel sterkte en beterschap! |
|
|
|
|
Roboer
|
|
|
Beterschap voor Johan, maar niet echt een PSV topic dacht ik zo. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
Roboer
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
??? Toen bestond ik nog niet |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Het leert je wel relativeren. Deze afschuwelijke ziekte kan iedereen treffen en daarbij vergeleken is voetbal maar een spelletje en maakt het helemaal niet uit van welke club je supporter bent. Dit gun je gewoon niemand. |
|
|
|
|
Roboer
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 - 18:16 schreef Pietje het volgende:[..] Het leert je wel relativeren. Deze afschuwelijke ziekte kan iedereen treffen en daarbij vergeleken is voetbal maar een spelletje en maakt het helemaal niet uit van welke club je supporter bent. Dit gun je gewoon niemand. Klopt, dus Johan mocht je dit op het PSV forum lezen sterkte en wederom beterschap. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 - 18:16 schreef Pietje het volgende:[..] Het leert je wel relativeren. Deze afschuwelijke ziekte kan iedereen treffen en daarbij vergeleken is voetbal maar een spelletje en maakt het helemaal niet uit van welke club je supporter bent. Dit gun je gewoon niemand. Zo is het. Om het plaatje compleet te maken zouden psv supporters een evhte minuut stilte voor johan cruijf moeten houden of een sfeeractie en ajaxsupporters voor lestienne. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 08:43 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Zo is het. Om het plaatje compleet te maken zouden psv supporters een evhte minuut stilte voor johan cruijf moeten houden of een sfeeractie en ajaxsupporters voor lestienne. Je leeft in een droomwereld |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Gelukkig niet. Eentje is al teveel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Serieus? Ook hier moet het er weer over gaan?? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Over merkel etc of over johan ? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij opent een topic met denk ik de beste bedoelingen.....en je verneukt het weer met die vluchtelingen shit over de rug van Johan...ik word hier een beetje misselijk van en van mij mag hier een slot op. Respectloos en nergens voor nodig....hou het bij je onderwerp en doe dat gelul van je op dat andere topic.
Johan.... WZAWZDB en deze strijd ga jij winnen |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 22:56 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Jij opent een topic met denk ik de beste bedoelingen.....en je verneukt het weer met die vluchtelingen shit over de rug van Johan...ik word hier een beetje misselijk van en van mij mag hier een slot op. Respectloos en nergens voor nodig....hou het bij je onderwerp en doe dat gelul van je op dat andere topic. Johan.... WZAWZDB en deze strijd ga jij winnen We gaan het hier niet daar over hebben. En al helemaal niet over de rug van johan. Mijn opmerking sloot erg nauw aan bij de opmerking van Pieter. |
|
|
|
|
Roboer
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens zijn zoon zie en merk je weinig aan hem.. Hoe hete cht met de ziekte is, lijkt heel weinig over naar buiten te komen. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Een groot voetbalicoon is vandaag heengegaan. Een ongelooflijk bericht. Wij zullen hem missen. Rust zacht Johan. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Vreselijk. Sterkte aan iedereen. |
|
|
|