|
|
Pieter08
|
|
|
Op 17 januari as staat de topper tussen PSV en Feyenoord in Rotterdam) op het programma. Wie van deze 2 ploegen komt het beste uit de winterstop? Winst is voor beiden essentieel gezien de achterstand op Ajax. De laatste jaren bleek Feyenoord in de eigen Kuip steeds een maatje te groot voor PSV. Kan PSV deze tendens keren?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 januari 2016 door Pieter08 -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
5-0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 februari 2016 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Neem je Renato waar? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 04 januari 2016 - 16:27 schreef Pieter08 het volgende:Op 17 januari as staat de topper tussen PSV en Feyenoord in Rotterdam) op het programma. Wie van deze 2 ploegen komt het beste uit de winterstop? Winst is voor beiden essentieel gezien de achterstand op Ajax. De laatste jaren bleek Feyenoord in de eigen Kuip steeds een maatje te groot voor PSV. Kan PSV deze tendens keren? Als ze Achabar opstellen wel... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Winst voor Feyenoord of een gelijk spel.. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Eens scoorde hij twee keer tegen PSV ........... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Nog een weekje en dan de clash in Rotterdam. Eigenlijk kan PSV het daar alleen maar goed doen. De laatste jaren won Feyenoord, dus het kan alleen maar meevallen. En zo'n reeks is er nu eenmaal om gebroken te worden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
PSV gaat het ook goed doen, althans vanuit mijn visie 😝 5-0 |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Je lijkt wel een arrogante 020' er zo👎🏿 |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
1-2. PSV is super sterk in grote wedstrijden dit seizoen. |
|
|
|
|
Roboer
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
De laatste twee reacties kan ik me wel in vinden😜 |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Heb er echt een goed gevoel over deze keer! De andere keren dacht ik: we verliezen toch weee |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op zondag 10 januari 2016 - 19:16 schreef patrickpsv15 het volgende:Heb er echt een goed gevoel over deze keer! De andere keren dacht ik: we verliezen toch weee Ik ook. Op de een of andere manier is mijn gevoel nu ook heel anders. Ik heb er er alle vertrouwen in dat de 3 punten mee gaan naar ons Eindhoven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 januari 2016 door Pieter08 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ghèhè, gaat ie nog 👹 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Je zou maar brabander zijn ;-( |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
|
|
|
sim
|
|
|
p
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 januari 2016 door sim -- |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Je zou maar Remco heten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je leven zou maar bestaan uit haten. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Je leven zou maar bestaan uit vissen. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
We gaan winnen! Zondag. Ik voel het. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Is heel wat leuker als haten |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Volgens mij zijn de Feyenoorders er niet al te gerust op voor de wedstrijd van morgen |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: Ik begrijp ze wel. Het is natuurlijk altijd eng om tegen een Europese topclub te spelen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Laten we eerlijk zijn, PSV is geen tegenstander om te onderschatten dus zal het niet tegen moeten zitten voor Feyenoord of andersom. |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 januari 2016 - 16:51 schreef VVout het volgende:Laten we eerlijk zijn, PSV is geen tegenstander om te onderschatten dus zal het niet tegen moeten zitten voor Feyenoord of andersom. Klopt, maar ik ben bang dat jullie in de Kuip toch wel sterker zullen blijken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En jij bent wel gerust op een overwinning? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: We zijn er gerust op dat feyenoord niet wint! Dat is gewoon een feit! |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Nog een paar uurtjes en dan is het zover. Ik ben er al helemaal klaar voor. Mijn voorspelling: 1 - 3 |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 10:31 schreef Pieter08 het volgende:[..] Nog een paar uurtjes en dan is het zover. Ik ben er al helemaal klaar voor. Mijn voorspelling: 1 - 3 Mijne ook 1 - 3. Heb er zin in! Het zal een mooie middag worden waarin psv in elk geval niet gaat verliezen! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik wens een hoop bliksem! |
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 10:38 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] Mijne ook 1 - 3. Heb er zin in! Het zal een mooie middag worden waarin psv in elk geval niet gaat verliezen! Beide niet helemaal juist, maar wel akkoord met deze uitslag neem ik aan😜😃😃 |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Winnen met een cleansheet in De Kuip!!! Daar droom je toch van. Fantastische prestatie😝 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Knappe overwinning hoor. Feyenoord lijkt daardoor definitief af te haken in de titelstrijd.. Al is het ook daar nu nog vroeg voor.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 16:30 schreef Pieter08 het volgende:Winnen met een cleansheet in De Kuip!!! Daar droom je toch van. Fantastische prestatie😝 Gefeliciteerd met jullie overwinning, maar de manier waar op zijn jullie daar nu tevreden mee.? Ik niet met mijn ploeg maar wij hebben verloren. Maar tjonge jonge |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 18:07 schreef piet de paler het volgende:[..] Gefeliciteerd met jullie overwinning, maar de manier waar op zijn jullie daar nu tevreden mee.? Ik niet met mijn ploeg maar wij hebben verloren. Maar tjonge jonge Beste Piet, uiteindelijk telt alleen het resultaat. Zie het buitenland. Daar kunnen wij als Nederland nog veel van leren. PSV geeft iig een goed voorbeeld. En ja, de manier waarop PSV heeft gewonnen daar ben ik heel tevreden over. Zeker omdat het in de Kuip was, waar iedereen en zeker PSV het altijd moeilijk heeft. |
|
|
|
|
Roboer
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 18:07 schreef piet de paler het volgende:[..] Gefeliciteerd met jullie overwinning, maar de manier waar op zijn jullie daar nu tevreden mee.? Ik niet met mijn ploeg maar wij hebben verloren. Maar tjonge jonge Ben je tevreden hoe ajakkes de puntjes hebt gepakt vandaag? de punten tellen, mooi fusball krijg je geen punten voor. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 18:52 schreef Roboer het volgende:[..] Ben je tevreden hoe ajakkes de puntjes hebt gepakt vandaag? de punten tellen, mooi fusball krijg je geen punten voor. En wij winnen iig de toppers. Als we nu ook gewoon van de kleintjes winnen worden we gewoon kampioen. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Haha mooi. Zo zie je dat ons gevoel het meestal bij het juiste eins heeft nier waar pietje ? :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
psveindhoven123
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 18:52 schreef Roboer het volgende:[..] Ben je tevreden hoe ajakkes de puntjes hebt gepakt vandaag? de punten tellen, mooi fusball krijg je geen punten voor. Volgens mij is ie voor feyenoord |
|
|
|
|
Roboer
|
|
|
quote: Ge hed gelijk, excuus aan piet de paler, maar hee de punten tellen |
|
|
|