|
|
Boudewijn
|
|
|
Huub kan de discussie WEER niet aan!
Na de streamlock van net hiervoor (Huub wordt WEER agressief) ligt iedereen weer rustig in hun bed maar de discussie laait weer op en Huub loopt op Brian af
en nu volgt een weer een lange streamlock...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 februari 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
het kwalletje probeert zich weer schoon te praten, met zijn mobile telefoon verkoop praatjes. natuurlijk is het weer de valkuil van de anderen. en dan ik kan niemand de schuld geven , De enige waarheid, looser. Arme Mike zijn bed uit sleuren. als ik Mike had geweest had ik hem echt de touwtjes gemept, de hele vila door. Ik kan niet wachten tot die gozer zo'n ongelooflijk pak slaag krijg, dat hij echt helemaal zoek word geslagen. Als Dennis hem een duwtje geeft huilen als een klein kind, en toch Dennis een lul noemen, ik haat dat ventje zo ongelooflijk, onvoorstelbaar dat met alles wat hij doet, gewoon blijft zitten. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
wat een kind is het noch.... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
en brian maar aggressief blijven noemen |
|
|
|
|
tino
|
|
|
ik had hem zo'n ongenadig pak rammel gegeven als ik Mike was, niet alleen vanwege dit maar al eerdere verdomd degenererende opmerkingen over hem. In zijn ogen is Mike niks en hij zelf een supermens (eigenlijk ook niet want hij is volgens mij zo gefrustreerd omdat hij er nog niet achter is of hij van de vrouwtjes of van de mannetjes houdt, als het maar een lichaamsopening heeft waar hij zijn tong in kan stoppen). Hij kan hem er beter afbijten......(de tong) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
inderdaad Tino, in de hoop dat hij jaren in therapie moet, omdat hij zijn vunzige gedachtengang niet meer onder woorden kan brengen. ander iets wat ik niet begrijp, Hoe bestaat het dat RTL5 zich kan blijven verantwoorden dat dit gedrag getolereerd blijft worden |
|
|
|
|
mossa
|
|
|
xanne, ze zenden het gewoon niet uit. ze laten de confrontatie wel zien(kijkcijfers!!!), maar zonder dat hele beledegende gescheld. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
ja dat vraag ik me al maanden af... |
|
|
|
|
mc-bjorn
|
|
|
volgens mij heeft die huub al meer gedaan dan brain overal die tijd dat ze er in zaten |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
inderdaad mc bjorn. Huub heeft al veel meer gedaan, en zijn holmaatje eric idem, die is er zelf uitgetreiterd door die Boer, en nu hangt hij als jufferhondje achter hem aan, om maar in de publiciteit te blijven. gelukkig is door RTl Dgk nog groter geworden nu zijn er ookj meer normale fans, dus krijg Huub steeds meer tegengas. eindelijk, zijn terror tijden moeten nu maar eens over zijn. |
|
|
|
|
mossa
|
|
|
misschien moet ie maar ns keer ze excuses aanbieden. Of dr uit stappen. het gaat echt van kwaad tot erger. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
zijn excuses zijn niets meer waard, hij heeft alles al gebruikt, kinderen, ziekten, overleden familieleden, de joden, de antilianen nu de russen. die man is een gevaar voorzichzelf, en lost zichzelf wel een keer op. laat hem maar naar buiten gaan. kijken waar hij nog veilig is, |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
kijk, precies wat ik voorspelde, hij wil weer 'zogenaamd ' naar huis, want hij wil weer zieltjes winnen. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Huub blijft in herhaing vallen, maar alleen de domste onder ons blijven erin trappen. Met Lieke heeft hij al veel stemmen verloren, die kwam tenminste op voorzichzelf. jammer dat die nu weg is. Claire is te dom voor dit spel. |
|
|
|
|
prinsesje
|
|
|
Wat is Huub toch voor een zielig ventje . Hij kan gewoon niet normaal praten... heeft i nooit geleerd ,laat staan dat hij 10 keer het zelfde achter elkaar moet gaan herhalen....een langspeel plaat is lang...Hij is niets en hij kan niets en uit hem zou ok nooit iets worden misselijke ventje. Hij kan zelf niet mee omgaan als mensen hem vertellen dat hij maar eens hulp moet aan zoeken bij een psycholoog. Hij begon gister nacht en bleef maar door gaan met z'n kinderachtige gedrag. Hij begon Mikey aan z'n voeten uit het bed te treken als een gek. En later ook nog wat ik net hoorde wat hij bij Brian heeft geflikt( wat wij dus weer "helaas "niet mochten zien...streamlock). Ook de fotolijst die hij weer ( persoonlijk bezit van Brian ) kapot heeft gemaakt. Ik weet dat Jaap heeft gezegt van de week dat Huub bij de optreden een extesie pil heeft gekregen en deze in z'n broekzak heeft gestopt. En ik denk zoals hij zich gisteren nacht heeft gedragen hij alcohol of een pil op had anders kan het niet. Hij hoop zo ....en niet dat hem weer de handjes boven z'n hoofd worden gehouden ,dat hij vanavond eindelijk uit de kooi wordt verwijdert. Weg met mensen die zich niet kunnen aanpassen en andere discrimineren. Ik zie de hele ochtend al een droeve Huub ik denk dat hij hem al ziet hangen. Huub gaat naar huis Huub gaat naar huis olé olé olé Brian en Amanda go go go |
|
|
|
|
tino
|
|
|
zielig doen en hopen dat ze er weer eens een keer intrappen, EXIT EXIT HUUBJE !!!! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahahaha roep dat eens op nowlive tino???om een compliment te geven over braín en amanda kreeg ik een ban bij nowlive..ze noemde het echter chatten.. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
ik beperk me tot dit forum, vindt ik meer als leuk genoeg. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
italiangirl - donderdag 14 februari 2008 - 12:45 quote
voorbeeld:volgens mij moeten jullie even het filmpje nakijken in de kapsalon waarin AMANDA zelf toegeeft dat Brian haar heeft geslagen en in der gezicht gespuugd oh ja toen waren ze nog niet samen dus teldt dat niet???? of dat filmpje dat brian haar onder de dekens stompt in der buik en vervolgens opstaat en schijnheilig kijkt naar de camera of die het gezien heeft. Het zijn maar een paar voorbeelden hoor,of Xanne is dat zoals jij beweert ruw doen omdat iemand het bloed onder je nagels vandaan haalt??!!Jij zou dat ook pikken van je partner???? ik ben geen Huub fan even voor de duidelijkheid maar brian fans even serieus hebben jullie echt zo'n groot blad voor jullie hoofd???? wauw wat een reacties , mensen kom ook eens achter die computer vandaan en ga jullie ook een beetje bezig houden met iets anders dan de gouden kooi, want ik zeg hier mijn mening en er word volop in de verdediging geschoten...het zit jullie wel heel hoog he???!!! ================================================================================= HIer spreek jij toch echt mij aan, hoor muts. als je zo kort van memory bent, is het toch misschien beter om te knippen en te plakken, in word zodat je kunt onthouden wat je schrijft. jammer dat je niets anders te doen hebt, heb je soms iets leuks over Amanda en Brian geschreven op Nowlive en ben je nu geband? want oh wee als je ook maar iets positiefs zegt over Brian word je geblokt. haha. ik weet er alles van, |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahahaha echt wel xanne zo ben ik ook geband op nowlive;-) |
|
|
|