|
|
Jeay
|
|
|
Hij wordt dus gehuurd. Leuke versterking?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2016 door Jeay -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgens mij heb je iets gemist jeay😂😂 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgens mij heeft ie gedroomd.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Klein beetje voorbarig, maar zou een leuke optie zijn als er een optie tot koop bedongen kan worden. Iemand die weet wat de natuurlijke positie van Robertha is ? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2016 - 09:51 schreef moa het volgende:Klein beetje voorbarig, maar zou een leuke optie zijn als er een optie tot koop bedongen kan worden. Iemand die weet wat de natuurlijke positie van Robertha is ? Spits.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als Feyenoord nu al met huur begint... Of er is weinig budget of er is geld gereserveerd voor een andere, dure transfer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ze hadden ook interesse in Stefan toch.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2016 - 10:53 schreef FR-Henk het volgende:Als Feyenoord nu al met huur begint... Of er is weinig budget of er is geld gereserveerd voor een andere, dure transfer. Niet erg toch, wat belangrijk is dat er versterkingen komen die iets toevoegen, is een speler met snelheid, goed schot, goede voorzet, bovendien een Nederlander wat ik ook een voordeel vind. Als je die kan huren met een optie tot koop van een paar miljoen lijkt me dat prima.
Als je maar kwaliteit haalt, dan maakt het niet uit wat de prijs is. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2016 - 11:26 schreef moa het volgende:[..] Niet erg toch, wat belangrijk is dat er versterkingen komen die iets toevoegen, is een speler met snelheid, goed schot, goede voorzet, bovendien een Nederlander wat ik ook een voordeel vind. Als je die kan huren met een optie tot koop van een paar miljoen lijkt me dat prima. Als je maar kwaliteit haalt, dan maakt het niet uit wat de prijs is. Hij moet ook bij de club passen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2016 - 11:26 schreef moa het volgende:[..] Niet erg toch, wat belangrijk is dat er versterkingen komen die iets toevoegen, is een speler met snelheid, goed schot, goede voorzet, bovendien een Nederlander wat ik ook een voordeel vind. Als je die kan huren met een optie tot koop van een paar miljoen lijkt me dat prima. Als je maar kwaliteit haalt, dan maakt het niet uit wat de prijs is. t gaat niet om huur Berghuis. Het gaat om wat de td voor ogen heeft: investeren in max. 2 a 3 betere en duurdere spelers daarna. Daaromheen low budget, buitenkansjes. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2016 - 10:53 schreef FR-Henk het volgende:Als Feyenoord nu al met huur begint... Of er is weinig budget of er is geld gereserveerd voor een andere, dure transfer. Zegt toch niks... Pisvee huurde Van Ginkel en gaan hem nu kopen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hey Jeay kom is met de bron..? |
|
|
|