|
|
RenatoBos
|
|
|
Mijn Ajaks collega's hebben het er ook nog steeds over, die krijgen het ook niet uit hun kop, misschien omdat ik ze r nog elke dag aan herinner.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 - 12:40 schreef RenatoBos het volgende:Mijn Ajaks collega's hebben het er ook nog steeds over, die krijgen het ook niet uit hun kop, misschien omdat ik ze r nog elke dag aan herinner.. Goed idee! Ik zal het ook weer eens even oprakelen bij een paar van mijn vrienden hahaha |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Goed bezig Renato! Hou vol! Ik draag je voor voor een lintje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Moest nog aan je denken vanochtend. Ontbeten bij vd valk wassenaar. Vond mn ouweheer leuk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoezo hadden ze er dan ook een ballenbak..(?) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Topic dreigde al weer bijna van het openingsscherm te verdwijnen dus UP! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik vermoed een lintjesregen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bij deze Jan genomineerd 💪 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 26 juni 2016 - 19:05 schreef tomson het volgende:[..] Moest nog aan je denken vanochtend. Ontbeten bij vd valk wassenaar. Vond mn ouweheer leuk Dan was je dicht in de buurt maatje 😀 En was het een beetje te doen daar? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
020 fans zijn vrij tam. Lijken net mensen. Evengoed rijp voor Axit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 27 juni 2016 - 15:11 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dan was je dicht in de buurt maatje 😀 En was het een beetje te doen daar? Geen zak aan hahaha.. de verse jus en de croissantjes waren wel top |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ik rijd er elke dag langs. Wel een keertje met een neefje en nichtje gegeten voor hun verjaardag. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
020 fans zitten vooral in Almere, Purmerend. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En in Zaanstad...Maar dat verandert al. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Mooi... nog verder weg... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Alles is mooi vergeleken met Zaanstad natuurlijk.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het word zielig dat dit topic steeds omhoog gehaald word.
Zelf 17 jaar geen kampioen, kom op jongens. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wordt weer tijd om de meeuwen hier bomgordels om te doen en terug te sturen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 - 19:26 schreef MMM het volgende:Het word zielig dat dit topic steeds omhoog gehaald word. Zelf 17 jaar geen kampioen, kom op jongens. +1 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 - 20:50 schreef FR-Henk het volgende:[..] Wordt weer tijd om de meeuwen hier bomgordels om te doen en terug te sturen. Rascist..😡 |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 juni 2016 - 19:26 schreef MMM het volgende:Het word zielig dat dit topic steeds omhoog gehaald word. Zelf 17 jaar geen kampioen, kom op jongens. Maar wel een Europese beker. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das bij die andere nog veel langer geleden whahahahaaaa.. En dat gaat voorlopig ook niet gebeuren.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ruim 20 jaar geleden bij die kneuzen haha. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En het gaat zeker nog wel 20 jaar duren..😃 |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Een dag om niet snel te vergeten hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hij raakt ook niet uitgelachen:
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De hand van Bosz is al zichtbaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juli 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
FC Liefering altijd lastig..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 juli 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos