|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 januari 2026 - 20:16 schreef tomson het volgende:[..] +1 we moeten echt naar onszelf kijken. Het is bij ons al een tijdje gewoon genant. Wedstrijden van onszelf zijn een bron van irritatie en onmacht geworden. + 1 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Lachuh om die neuzen moet je nooit achterwegen laten als de mogelijkheid zich voordoet. Wat er in eigen tuin voordoet is weer heel wat anders. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Yup 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| En nog is 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Zouden ze nu een lesje nederigheid hebben gehad ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ze zullen het nooit leren. Zelfs mensen die daar net binnen zijn worden al besmet. Garcia die met een stalen gezicht zegt dat Ajax op zeker kampioen wordt volgend seizoen is daarvan wel het bewijs 😆 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2026 - 11:32 schreef tomson het volgende:Ze zullen het nooit leren. Zelfs mensen die daar net binnen zijn worden al besmet. Garcia die met een stalen gezicht zegt dat Ajax op zeker kampioen wordt volgend seizoen is daarvan wel het bewijs 😆 Ja, ze zullen nooit eens zeggen dat ze top 5 willen eindigen 😬 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Dit topic kan wel weer eens waarheid worden |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Je zal je stadion al maar verhuurd hebben 😆 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Play-offs winnen voor ze kan voor ons gunstig zijn.
Lang door, vroeg beginnen en Europees dus wel fysieke belasting |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat mij opvalt is dat we nu geen Frits en dochter Barend horen. Ik hoor helemaal geen 020 prominenten ook Sjaak Swartsch niet. En det kan nog erger voor ze worden...... Maar zonder gekleurd te kijken NEC playoffs CL ????????? Met hun bejaarden voor in ???????? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2026 - 16:39 schreef piet de paler het volgende:Wat mij opvalt is dat we nu geen Frits en dochter Barend horen. Ik hoor helemaal geen 020 prominenten ook Sjaak Swartsch niet. En det kan nog erger voor ze worden...... Maar zonder gekleurd te kijken NEC playoffs CL ????????? Met hun bejaarden voor in ???????? Ik vind Feyenoord in de poulefase CL een groter vraagteken hoor. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat hadden we afgelopen zomer ook 😐 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dit gaat goed komen Maar ik bedoelde NEC heeft 2 spelers op leeftijd, moet met een smalle selectie veel wedstrijden spelen Gaan sleutel spelers moeilijk kunnen vervangen. Dan kan Feyenoord meer..............😀😀😀 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Uitsupportersverbod Groningen naar Volendam. Absurd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Die hebben zo veel wangedrag getoond de laatste jaren, weinig medelijden mee. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 18 mei 2026 - 12:02 schreef MightyAce het volgende:Die hebben zo veel wangedrag getoond de laatste jaren, weinig medelijden mee. Zo is dat |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik vond het ook wel absurd klinken, die andere klojos waren geen haar beter. De thuiswedstrijd tegen Groningen hebben ze tenslotte ook helemaal verneukt. |
|
|
|