|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 14:23 schreef RenatoBos het volgende:[..] Snap die gedachtengang van je. Ik heb zo'n godsgruwelijke hekel aan dat clubje uit Abcoude-Noord dat ik ze nimmer gewonnen wedstrijd gun ook al zouden wij er baat bij hebben.. Als je daardoor bijvoorbeeld voorrondes moet voetballen als kampioen om CL te kunnen spelen so be it. Als je dan al die voorrondes niet red heb je daar toch niets te zoeken. En bijkomend voordeel dat ik dan vaker naar m'n clubje kan d:-) Snap wat je bedoeld hoor maatje! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 14:23 schreef RenatoBos het volgende:[..] Als je daardoor bijvoorbeeld voorrondes moet voetballen als kampioen om CL te kunnen spelen so be it. Als je dan al die voorrondes niet red heb je daar toch niets te zoeken. Enige nadeel daarvan is dat je niet gelijk de miljoenen kunt bijschrijven als wanneer je je wel plaatst voor poul fase. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
als dat het enige is pffff d:-) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 04 augustus 2016 - 14:23 schreef RenatoBos het volgende:[..] Snap die gedachtengang van je. Ik heb zo'n godsgruwelijke hekel aan dat clubje uit Abcoude-Noord dat ik ze nimmer gewonnen wedstrijd gun ook al zouden wij er baat bij hebben.. Als je daardoor bijvoorbeeld voorrondes moet voetballen als kampioen om CL te kunnen spelen so be it. Als je dan al die voorrondes niet red heb je daar toch niets te zoeken. En bijkomend voordeel dat ik dan vaker naar m'n clubje kan d:-) Ook ik snap jou ,maar kunnen we dan niet gewoon gelijk stoppen met profvoetbal en gewoon op amateur niveau verder gaan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 augustus 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat snap ik dan weer niet d:-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maak er maar een grappie van. En zo'n hekel heb je nu ook weer niet aan Ajax maatje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik maak er geen grapje van valt me op.. Ik haha een schijthekel maat.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ghèhè Ajaks -.-
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
always maandverband d:-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 augustus 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Neemt m overdwars op de parkeerplaats.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Schijnt nogal druk te zijn op de rondwegen rond Amsterdom, zeker de open dag bij Ajaks.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Open parkeerplaatsendag in Amsterdam. De hele selectie zuigt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ze noemen het zelfs de anaal-parade.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Sta ik niet vreemd van te kijken.. en dat in een open riool.... toepasselijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou inderdaad doen ze goed daar die meiden.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Noemen ze de regenboog parade, is gewoon een stront optocht meer niet. Als ze willen dat we er geen ophef over maken, zouden ze zelf eens kunnen beginnen normaal te doen, of niet? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Eens. Overdreven gedoe op een boot. Stelletje mietjes. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kun je niet ff met een paar duwbakken door die goot jagen VV? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ben vrij, maar had het er een tijdje geleden al over. Zie je het al voor je dat iedere recht geaarde hetero aan een paal staat te glijden op een platdekschuit. Nee dat doen we niet, wat maakt hen zo speciaal dan dat we dat wel aan mogen zien, pleurt op met die zooi. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Over de top gebeuren.... ranzig als je het mij vraagt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Eens, hiermee plaatsen ze zichzelf op het schavot en dan achteraf zitten janken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2016 - 15:27 schreef VVout het volgende:Noemen ze de regenboog parade, is gewoon een stront optocht meer niet. Als ze willen dat we er geen ophef over maken, zouden ze zelf eens kunnen beginnen normaal te doen, of niet? Soortje Nice taferelen maar met ene boot d:-)))) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Rutte zit in Rio maar had beter op zo'n kanaalschuit kunnen staan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zijn wel weer de gerenommeerde namen he op de open dag.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De mis aan het voorbereiden.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Haha, heb leuker feest achter de rug. En wat is Heineken goor. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: :) Heineken vind ik inderdaad geen bier. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Sparta zal wel een rammeling krijgen......en ergens diep in mij vind ik deze overwinning van 020 niet erg |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Doe maar gelijkspelletje daar.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind Sparta een mooie traditionele club. Mooi dat ze er weer bij zijn. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kunnen ze mooi degraderen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Die vooral ja.... mooie wedstrijd gisteren daar in de Bierschuur; |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Autoritaire club met minachting voor zuid en kralingen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja sorry, ik ben van na de oorlog. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ook tenminste golf oorlog 1 of 2. Kosovo 1 of 2. Afrika 1, w 3. Afghanistan kies maar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|