|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat hebben ze al en das ook NIETS.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Paniek aankopen doen het altijd goed |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
40 keer je inleg als Bosz de eerste trainer wordt die ontslagen wordt. Denk eraan om daar maar eens € 100 op te gaan zetten. Levert het ook nog eens mooi 4 ruggen op! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Geef ik dan bij jou! Nijmegen toch? PB anders even wat gegevens, kom ik sowieso een keer buurten. Ben daar vaak! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 15:49 schreef JanM het volgende:[..] Geef ik dan bij jou! Nijmegen toch? PB anders even wat gegevens, kom ik sowieso een keer buurten. Ben daar vaak! Ja zelfde geldt voor mij, minstens 1x per maand! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Keer een forumlunch of zo doen daar? Kunnen we die blondjes keuren en daarna de hele tent afbreken, wij Internethooligans whahahahahahaha
Alleen niet tegen lijdensweg vertellen waar we zitten ;-P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Blondjes..........ik ga mee.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Is best een eind vliegen voor jou meeuw hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Valt mee joh, voor mij 1 rechte lijn he.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Je vliegt toch wel even over A'dom om die betonbak even helemaal onder te schijten ????? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zie dat maar als een vriendendienst Jan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooi dak staat open, throw it away..
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 15:52 schreef JanM het volgende:[..] Keer een forumlunch of zo doen daar? Kunnen we die blondjes keuren en daarna de hele tent afbreken, wij Internethooligans whahahahahahaha Alleen niet tegen lijdensweg vertellen waar we zitten ;-P Ik ben voor |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
@Barabas doe jij een voorstel via PB? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 - 15:52 schreef JanM het volgende:[..] Keer een forumlunch of zo doen daar? Kunnen we die blondjes keuren en daarna de hele tent afbreken, wij Internethooligans whahahahahahaha Alleen niet tegen lijdensweg vertellen waar we zitten ;-P Zoeken we voor jou en MMM een mooi twee persoons zitje rechts boven ,op het balkon ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: KoMMMt die ook dan? Gezellig! Wij gaan trouwens alleen als Barabas daar Grolsch schenkt toch? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als ie een coupe colonel op de kaart heeft staan ben ik verkocht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tomson en Muisje zijn er ook wel voor te porren denk ik.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar goed ik herinner me nog een bbq-topic d:-))) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja juistem..d:-))) Lang niet meer geweest ook.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik krijg opeens trek in een dikke t-bone B-) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Valt vast wel te combineren met z'n BBQ bedrijfje ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wie hebben ze eigenlijk geloot in de CL ... Oh nee whahahahahaha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou barrels..alles aan de kant. We komen eraan. Je hebt geen Grolsch hé..das uilenzeik. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heeft Nijmegen een fontein? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hoezo, Barrels heeft toch terrasstoelen ;-P |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zou die ook z'n grote spiegel achter de bar hebben :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bizar dat kan toch niet.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Nou je ziet t .... niets moet en alles kan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dit zijn echt maffia praktijken.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
niet verbaasd... hoor je niks meer van wss |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha ja Grolsch lijk ons het beste toch ....Alleen ik kom niet ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Barabas ook niet zo te merken ... ;')
T zal toch geen BaraBram zijn he :P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nijmegen overweegt de noodtoestand uit te roepen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ghèhè, zijn grote vriend. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ziet zijn terrasstoelen al door de lucht vliegen, stelletje Internethooligans hahaha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoor bij de buren al weer stemmen op gaan voor Jonk, t's toch niet te filmen daar. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jonk is niet door de supporters ontslagen VVout....die waren juist tegen. Bosz was/is absoluut niet mijn keuze en ik hoop dat hij gauw oprot. Hein Vanhaezebrouck was mijn keuze... met vanden Brom en Jonk als ruuner up |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een stadion naar je clubheld willen vernoemen maar wel ff weg stemmen inclusief zijn volgers die je dan weer terug wilt als trainer (Jonk) mag ik toch heftig vinden of niet. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 12:20 schreef VVout het volgende:Een stadion naar je clubheld willen vernoemen maar wel ff weg stemmen inclusief zijn volgers die je dan weer terug wilt als trainer (Jonk) mag ik toch heftig vinden of niet. Ja... maar nogmaals niet door ons (supporters)....en dat ik en nog een aantal Jonk terug willen wil niet zeggen dat Ajax dat ook wil....sterker nog Ajax wil dat helemaal niet |
|
|
|