|
|
JanM
|
|
|
Lekker belangrijk wat ze daar willen. Voorlopig moet ik weer 2 keer ongewild tegen die kop van Litmanen aankijken ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 15:41 schreef JanM het volgende:Lekker belangrijk wat ze daar willen. Voorlopig moet ik weer 2 keer ongewild tegen die kop van Litmanen aankijken ... JanMopperaarT, heb je nou nog steeds geen ban daar? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 15:41 schreef JanM het volgende:Lekker belangrijk wat ze daar willen. Voorlopig moet ik weer 2 keer ongewild tegen die kop van Litmanen aankijken ... Tis wat hé Jan...sorry man het is nu eenmaal mijn Ajacied....maar de Amsterdamse grachten zal jou ook niet bekoren, daarom laat ik het maar zo |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Waarom zou hij, hij zegt niks verkeerd.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Goeie ouwe tijd he Nenam..die Litmanen.:) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toen wonnen ze nog wel eens thuis van Willem II |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja man...toen was ik 35, kon de hele wereld aan...alles kon, alles mocht geen internet en niet getrouwd en kinderloos. Litmanen is mijn exponent van die tijd ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Bek houwe Long John ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 augustus 2016 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Oja vraagje....dit topic is toch voor Amsterdammers ?? Volgens Renato zijn wij niet zo slim....dus ik twijfel een beetje. Als ik Jan moet geloven dan weer niet....wat is het nou ?? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jullie zijn serieus achterlijk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jullie zijn serieus achterlijk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zeg het nog maar een meer want dan is het misschien duidelijk d:-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En ze waren zo blij dat de boer wegging. .. Tja je weet niet wat je heb totdat t weg is.
Wanneer moeten ze weer? Zie je vaders met huilende kindertjes wegrennen omdat de meesten echt zwakbegaafd zijn...Stond in de telegraaf
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 augustus 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 19:11 schreef Leon FR1908 het volgende:En ze waren zo blij dat de boer wegging. .. Tja je weet niet wat je heb totdat t weg is. Wanneer moeten ze weer? Zie je vaders met huilende kindertjes wegrennen omdat de meesten echt zwakbegaafd zijn...Stond in de telegraaf Ow de telegraaf nou dan klopt t zeker |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: B. heeft daar maar een melding voor nodig, heeft het niet op zelfreguliering |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Boudewijn is hier voor zichzelf en niet voor ons.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Snap je nog steeds niet Renato....ik ben meer van de Jip en Janneke.... kan je mij niet kwalijk nemen toch ?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Niks is echt daar he,plastic met een goudkleurig laagje er overt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 20:22 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Snap je nog steeds niet Renato....ik ben meer van de Jip en Janneke.... kan je mij niet kwalijk nemen toch ?? Nee hoor jou neem ik dat niet kwalijk maat.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik neem het ze allemaal niet kwalijk...Stond in de telegraaf |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Plastic, zwijg me er over. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 18:18 schreef Nenam_tiL het volgende:Oja vraagje....dit topic is toch voor Amsterdammers ?? Volgens Renato zijn wij niet zo slim....dus ik twijfel een beetje. Als ik Jan moet geloven dan weer niet....wat is het nou ?? nog steeds geen antwoord |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee dit topic is voor iedereen toegankelijk ook voor Amsterdommers.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehe...is je ban er al af ?? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lekker zootje bij Oranje. Gijp grijptvterug naar eerdere jaren dat spelers van Feyenoord en psv een teringhekel aan die arrogante 020ers hadden, omdat zij erbij liepen alsof ze het voetbal hadden uitgevonden en Oranje dus dat als voorbeeld moesten hanteren. Gullit beaamde dat, met wel wat meer nuance. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Snappen niet eens het verschil tussen 'is voor' en 'gaat over' ... jij hebt dus gelijk meeuw! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 augustus 2016 - 21:11 schreef FR-Henk het volgende:Lekker zootje bij Oranje. Gijp grijptvterug naar eerdere jaren dat spelers van Feyenoord en psv een teringhekel aan die arrogante 020ers hadden, omdat zij erbij liepen alsof ze het voetbal hadden uitgevonden en Oranje dus dat als voorbeeld moesten hanteren. Gullit beaamde dat, met wel wat meer nuance. Was een mooi stukkie zag ik op het web |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Heerlijk om te zien ja. Was een leuke aflevering. En Hélène Hendriks is lekker. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Iemand nog wat gehoord wat het geworden is tegen die grijpvogels?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2016 door VVout -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
helemaal niks in Deventer |
|
|
|