|
|
Stylzz
|
|
|
Daarom hopen zo veel mensen daar ook op |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beter te kijken naar 1 club. Die echte, de Kuipclub. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 mei 2017 - 10:25 schreef MMM het volgende:Laat gaan joh, in augustus toen ze in de voorronde CL verloren en EL moesten spelen vonden veel supporters daar de EL maar kut en moest de focus vol op de competitie. En nu is de EL ver verheven boven de competitie, ach. Sneu volk is het en zal het blijven. Eensert.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 mei 2017 - 10:26 schreef VVout het volgende:Lijkt wel of ze denken dat ze hem al binnen hebben, terwijl iedere wedstrijd het tegendeel kan bewerkstelligen. Tja dan vraag je ook om een tegenvaller. Ik hoop het zo lekker die arrogantie de kop indrukken.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
En die neuzen blijven dus achter ons aan lopen wat succes in Europa betreft |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahaha, zo is dat! En hoe lang geleden is het voor hun dat ze een Europese prijs wonnen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Was ik toen al geboren..(?) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 mei 2017 door tomson -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bestel ik net pizza, zegt die gast: we hebben n ajaks pizza in de aanbieding.. Oh zeg ik. Twijfel twijfel. Nou doe die maar |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha.. de dagelijkse standaard. Gelijk gediskwalificeerd :) Tim Engelbart en zijn huilie huilie pagina hahahaha |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Kampioenen kampioenen kampioenen ole ole |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moet wel lachen, de arrogantie van de Amsterdammers dat Feyenoord niets te zoeken heeft in de CL.
De laatste jaren dat ze uitkwamen in de CL hebben ze nota bene alleen van APOEL Nicosia en Celtic gewonnen. Rostov en Rapid Wien lachen mee. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ja ze hebben wel iets: veel VERDRIET |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Te koop wegens omstandigheden. 80.000 porties saté. Al ontdooid en voorgebakken. Moet dus op. Af te halen Leidseplein #ajamun |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beker ❌ Eredivisie ❌ Uefa Cup ❌ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Drie keer niks voor die sukkels |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Teletekst wordt massaal uitgeschakeld |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Van United winnen is niet voor iedereen weggelegd. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
De tyfus voor die arrogante blerbekken. Gewoon weer helemaal niks, kunnen ze weer verder pochen met successen uit het verleden. |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bizar ja, in de fontein springen omdat die neuzen de finale verliezen. Snap ik echt niks van, waarom dat vieren?
Waanzin, echt onbegrijpelijk. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik ben geen geboren Rotterdammer dus ik weet niet echt hoe die haat voelt ofzo. Maar ach... ze doen niks fout toch. Geef ze 8 uur veegdienst in de stad klaar. We leven niet in Noord Korea. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 25 mei 2017 - 00:04 schreef MMM het volgende:Bizar ja, in de fontein springen omdat die neuzen de finale verliezen. Snap ik echt niks van, waarom dat vieren? Waanzin, echt onbegrijpelijk. Bosz de beste trainer van Nederland is waanzin..
HELEMAAAL NIETS IN AMSTERDAM |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wat ben ik blij dat wij van de kampioen hebben gewonnen nu hoop ik ook dat ze niet de CL halen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kon niet anders, een topic om up te houden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ja als je de krant op de kopt houd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: + trouwste aanhang
+ mooiste stadion
+ beste veld
+ topscorer
+ voetballer van het jaar (plaats 1, 2 en 3!)
En de enige prijs die die ze (onterecht!) wèl hebben gekregen is nota bene voor Feyenoorder Peter Bosz ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Iemand die de club kapot heeft gemaakt noem ik geen Feyenoorder |
|
|
|