|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat een dchijtclub is het toch ook he, staan er op het vliegveld enkele tientallen 'supporters' hunnie op te wachten om ze te verwelkomen gaan ze daar via een zijdeurtje er vandoor. Das toch schandalig, die club geeft echt niks om zijn supporters.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Supporters laten vliegtuig met doek boven Amsterdom vliegen
Feyenoord kan terugkijken op een prachtig seizoen. Waar de Rotterdammers vorig jaar al de KNVB Beker wisten te winnen, werden zij dit seizoen kampioen van Nederland. Aartsrivaal Ajaks beleeft mindere tijden en verloor woensdagavond in de finale van de Europa League van Manchester United.
Het “Helemaal niets in Amsterdom” kwam woensdagavond al veelvuldig voorbij op social media. Donderdag gingen enkele supporters nog een stapje verder. Zij besloten een vliegtuigje te huren met een doek met de spreuk erop en stuurden die richting Amsterdom. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wist niet dat je piloot was. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij weet wel mer niet d:-) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nou steek van wal... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee nee dat laat ik aan je fantasie over |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ga je me nou vertellen dat ze WEER HELEMAAL NIETS hadden dit seizoen ????? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ze hadden een hoop. Arrogante uitspraken, hoop op Europese beker, hoop op de titel, hoop op een troostprijs babbels over een Deense spits enz enz
Dr bleef alleen niets van over aan het eind. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ja mee eensch Wat mij betreft voor herhaling vatbaar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kijk nu al uit naar de release van part 20.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dan ben jij net met pensioen. Krijg je ze allemaal in een dvd box. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Was da nou voor kutopmerking..(?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zag net een filmpje staan 'een bijzonder ajaxseizoen ten einde'. Bijzonder? Ze hebben al drie jaar helemaal niks! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 - 06:58 schreef Stylzz het volgende:Ik zag net een filmpje staan 'een bijzonder ajaxseizoen ten einde'. Bijzonder? Ze hebben al drie jaar helemaal niks! Negeren. Sommige mensen willen overal erkenning voor krijgen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Excuus. Ik bedoelde het grappig. Over de mail komt het weleens verkeerd over.. :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 mei 2017 - 11:39 schreef ar het volgende:[..] Excuus. Ik bedoelde het grappig. Over de mail komt het weleens verkeerd over.. :) VERWarREND! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: HEERLIJK! Dankjewel! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij is ze gegund, snap deze aankoop echt niet.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als 2e spits op zich geen verkeerde hoor denk ik. Vraag me alleen af of hij zich in zo'n rol kan schikken, zie bij NL destijds.. Werd toch wat vervelend. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou laten we dan hopen dat ie zich daar niet in kan schikken, zodoende het een vervelend rotventje word.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dooie voetballer man ,loopt nog minder dan Kramer en moet het vooral van de vleugels hebben...Prima aankoop! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Terugkeren is niet hun sterkste kant. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Gun Stuntelaar + 020 een zeer onrustig jaar met uiteindelijk uiteraard weer HELEMAAL NIETS!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 juni 2017 door JanM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Terugkerende spelers is meestal geen succes. Dirk was een uitzondering. Rijkaard bijvoorbeeld ook. Vaak moet je er niet aan beginnen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Stuntelaar, zijn naam zegt genoeg. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En die trainer schijnen ze nu ook kwijt te zijn, morgen kondigen ze m aan.. Schijnt.
Gespot op vliegveld. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die foto is gewoon op Schiphol. De wereld in gegooid om te trollen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sssssst.
Maar t eerste stuk is gewoon nieuws.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 juni 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bosz moet in Dortmund de opvolger worden van Thomas Tuchel, die vorige week aan de kant werd gezet. Na het afzeggen van Lucien Favre, de Zwitserse trainer van Olympique Nice, richtte BVB het vizier vol op Bosz. Beide partijen zaten al meermaals met elkaar om tafel.
Bosz, die in zijn eerste seizoen bij Ajax opzien baarde met aanvallend spel, de doorstroming van eigen talent en een finaleplek in de Europa League, heeft te horen gekregen dat hij een assistent-trainer mee mag nemen. De kans is groot dat het hierbij gaat om Hendrie Krüzen, die al jarenlang de rechterhand is van Bosz.
Ajax wil Bosz niet zomaar laten gaan en verlangt daarom vijf miljoen euro voor de trainer. De financiële afwikkeling is voor Dortmund geen groot obstakel.
http://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal/dortmund-hoopt-bosz-dinsdag-te-presenteren/ar-BBC3GuM?ocid=ob-tw-nlnl-712
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 juni 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als ie zoiets bij Feyenoord flikte had ik het een grote kolerelijer gevonden. Maar bij 020... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tja, wie bij beide clubs wil spelen/trainen is sowieso een geldwolf. |
|
|
|