|
|
VVout
|
|
|
T's toch gewoon een boer die naar R'dam kwam voor de centen. Wat wil je dan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En de club nabij een faillissement heeft geholpen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Bosz heeft veel goed gedaan bij Feyenoord (in ieder geval als speler). Hij is ontslagen en niet zelf vertrokken. De tijd was niet rijp wat hij met Feyenoord voor ogen had. Ik vind het een prima trainer die nu de kans krijgt om bij de internationale top te gaan trainen. Bij ajaks moet hij volgend seizoen weer opnieuw beginnen vanwege leegloop... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hij schijnt wel op de tribune te hebben gezeten bij de laatste wedstrijd. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 05 juni 2017 - 21:53 schreef CobusIII het volgende:Bosz heeft veel goed gedaan bij Feyenoord (in ieder geval als speler). Hij is ontslagen en niet zelf vertrokken. De tijd was niet rijp wat hij met Feyenoord voor ogen had. Ik vind het een prima trainer die nu de kans krijgt om bij de internationale top te gaan trainen. Bij ajaks moet hij volgend seizoen weer opnieuw beginnen vanwege leegloop... Als TD opgestapt uit solidariteit met Verbeek. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En is er dan een leegloop bij ajaks..(?) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Heerlijk die onrust! dat wordt weer niks daar! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nog niet. Maar wel hommeles. Plus ze moeten op zoek naar een trainer, ze willen een Duitser. De ironie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Traore Klaassen Tete (waarschijnlijk) Bosz Denk dat Schone ook wel gaat... en er volgen er wel meer.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Je hebt gelijk...maar verbeek was een verlengstuk van zijn beleid.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Interne machtsstrijd daar. Trek ik vooralsnog m'n woorden over Bosz aangaande 020 terug. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Heerlijk wordt weer een kut jaar daar Klaassen of ziyech gaat naar Dortmund |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 juni 2017 - 07:44 schreef Stylzz het volgende:[..] Nog niet. Maar wel hommeles. Plus ze moeten op zoek naar een trainer, ze willen een Duitser. De ironie Zelfs een Duitser krijgt het moeilijk met Bergkampf und Nagelmann!
Maar ik wens ze daar nog veeeeeeeel meer gedonder! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
'Slechts' 3 miljoen afkoopsom lees ik net en Dortmund zou Dolberg en Veltman willen? Zie liever dat ze Sanchez en Ziyech daar weghalen. |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
quote: Ik hoop Klaassen en Ziyech..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 juni 2017 door De Pater -- |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
volgend jaar Feyenoord weer Kampioen met 2 vingers in de neus.. He toch, best jammer dat ik een ban heb op het Ajaks forum |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
quote: whahaha, deed alleen maar de groeten van die meeuw haha.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Zelfs ik heb een ban met mijn goede gedrag, is Boudewijn een neus (geworden)? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee Boudewijn is voor de club die het beste voetbal speelt of waar van Gaal trainer is . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Waar kan ik die rechtse downloaden? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die is gereserveerd en heeft een volle agenda, die linkse is nog vrij , die heeft namelijk HELAMAAL NIETS in d'r agenda staan.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mooi he ,en dan je baan kwijtraken ,lijk mij geweldig nieuws. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ha ja dat zou zeker mooi zijn..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bogarde woont zeker ook in Amsterdom, die heeft namelijk ook HELEMAAL NIETS MEER, zo erg zelfs dat ie zijn voetbalshirts op internet te koop aanbied.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik zou er mijn open haard nog niet mee aan willen steken! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Balotelli///HELD schenk ons de miljoenen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
ghehehe krijg je straks weer de verhalen dat CL een troostprijs is en ze vol voor de schaal gaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 juli 2017 door Fart -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kom maar met die miljoenen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
He jammer zeg die sanches nou ffff invalide joodse homofiele negert.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha omdat wij Berghuis hebben weten te strikken gaat watford vol voor Richarlson, terwijl ajaks al een mondeling akkoord had bereikt met die Braziliaan. HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 31 juli 2017 - 16:31 schreef RenatoBos het volgende:Haha omdat wij Berghuis hebben weten te strikken gaat watford vol voor Richarlson, terwijl ajaks al een mondeling akkoord had bereikt met die Braziliaan. HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS.. Hehehe, las het ook. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Watford verkoopt Berghuis aan Feyenoord én gaat met 020-target aan de haal
maandag 31 juli 2017 om 19:51
020 heeft definitief naast Richarlison gegrepen. Fluminense kondigt via de officiële kanalen aan dat de Braziliaanse vleugelspeler verkast naar de Premier League, waar hij gaat tekenen voor Watford.
Beide clubs zijn tot overeenstemming gekomen over een transfer van Richarlison. Aanvankelijk leek hij naar 020 te verkassen, waar hij naar verluidt akkoord was over een contract voor vijf jaar, maar ineens ontstond er ruis op de lijn. Op het moment dat Richarlison zo goed als zeker naar Amsterdam zou verhuizen, begonnen diverse andere clubs zich ermee te bemoeien. 020 en Fluminense besloten maandag om de moeizame onderhandelingen te staken. Volgens berichten betaalt Watford een bedrag van 12,5 miljoen euro.
Ook opvallend is het feit dat Watford Richarlison voor de neus van 020 wegkaapt en Steven Berghuis op hetzelfde moment verkoopt aan aartsrivaal Feyenoord. Richarlison en Berghuis zijn beide vleugelspelers. Watford heeft goed ingespeeld op het vertrek van de Oranje-international. |
|
|
|