|
|
RenatoBos
|
|
|
Geweldig kind die Noëlle..💪
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het kwartje valt altijd n paar uurtjes later daar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Staan ze nog steeds voor dat lege podium dan ? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2016 - 22:43 schreef infamous psv het volgende:[..] Sorry man .. Zit te typen en nr de beelden van vanmiddag tegelijkertijd te kijken.. Mooi man die strakke bal van de Graafschap UFC is mooier man. Echte kampioenen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2016 - 22:43 schreef infamous psv het volgende:[..] Sorry man .. Zit te typen en nr de beelden van vanmiddag tegelijkertijd te kijken.. Mooi man die strakke bal van de Graafschap 😆..... gifje van make |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik hoorde dan Frons daar zou worden opgehangen . |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Tegenslag.... Kunnen ze daar niet mee omgaan |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zo even studio Voetbal kijken wat die zure Mulder te melden heeft over die galavoorstelling in Doetinchem |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2016 - 22:53 schreef tomson het volgende:Zo even studio Voetbal kijken wat die zure Mulder te melden heeft over die galavoorstelling in Doetinchem De Graafschap verdiende het eigenlijk om te winnen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ga ook maar eens Studio 020 kijken. Hopen dat die Mulder blauw aan loopt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2016 - 22:53 schreef tomson het volgende:Zo even studio Voetbal kijken wat die zure Mulder te melden heeft over die galavoorstelling in Doetinchem hahahaha, die alcoholist gaat aan de heroine |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik vond t stijlvol dat ze dat niet deden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2016 - 22:53 schreef tomson het volgende:Zo even studio Voetbal kijken wat die zure Mulder te melden heeft over die galavoorstelling in Doetinchem Exact |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2016 - 22:59 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het is allemaal wel akelig hard bij jou aangekomen. Gaat je natuurlijk ook niet in de kouwe kleren zitten. Gaan anders gewoon lekker slapen ,want geloof mij,ook morgen heb je nog een klote dag. Ghehe, wat dacht je van een week.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het was een heerlijke zondag?😃 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Memorabel wil hem noemen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ga slapen ,ben verrot van het lachen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik niet ik steek er nog 1 op. Feestje gaat nog wel ff door |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En wie zat er als eerste in de snavelbus..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 mei 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Lekker hoor, dat leedvermaak. Arrogantie keihard afgestraft.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Storm gaan liggen ? Mooi 😊 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mooiste vermaak Sevi..ik vreesde die neuzenvreugde al TFOE.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik heb net in mijn broek gepoept.....serieus waar Gelijk de wasmachine aan gezet en onder de douche gegaan.....
Heeft net zoveel nieuws waarde als dit topic...hoewel sommige post wel grappig zijn....op moment van schrijven knijp ik weer mijn aars dicht....ben ff weg |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Te laat in de gaten....werd er telefonisch op geattendeerd.....hooikoorts overheerst |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tja vallen doet geen pijn, maar het neerkomen hè. Maar staan weer met beide beentjes op de grond nu.
Blijf toch bij de hand van nr 14, deze legende zo vernederen en daarna hypocriet je stadion er naar willen vernoemen vraagd om verdoemenis. Maar zal wel weer ver gezocht zijn van mij zekers. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2016 - 00:20 schreef VVout het volgende:Tja vallen doet geen pijn, maar het neerkomen hè. Maar staan weer met beide beentjes op de grond nu. Blijf toch bij de hand van nr 14, deze legende zo vernederen en daarna hypocriet je stadion er naar willen vernoemen vraagd om verdoemenis. Maar zal wel weer ver gezocht zijn van mij zekers. Zoek en gij zult vinden VVout.....als je wil kan ik je misschien helpen |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Mod kan mijn reacties in het joden topic verwijderen en deze stinkjood wel laten posten. Is het nog steeds Boudie? Ook een tyfus jood dan. Ja je leest het goed je bent gewoon een stinkjood net als al die andere, blijf van dit forum dan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2016 - 00:22 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Zoek en gij zult vinden VVout.....als je wil kan ik je misschien helpen Nee hoor, maar wie zijn helden zo door het slijk haalt verdient niet beters :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2016 - 00:53 schreef Sensi het volgende:Mod kan mijn reacties in het joden topic verwijderen en deze stinkjood wel laten posten. Is het nog steeds Boudie? Ook een tyfus jood dan. Ja je leest het goed je bent gewoon een stinkjood net als al die andere, blijf van dit forum dan. Nee. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Hoe kan ik op de 020 Topic komen volgens mij is hij geblokkeerd ik kan wel op andere Topic's komen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 mei 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2016 - 08:02 schreef de bluffer het volgende:Hoe kan ik op de 020 Topic komen volgens mij is hij geblokkeerd ik kan wel op andere Topic's komen Niet iedere site is gasvrij Bluf, zou er niet te veel werk van maken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
U spreekt uit ervaring hahaha 😅 |
|
|
|