|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
NIEUWS: Mohammed #Kudus weigert te trainen en wil naar #Everton. Na transfers Martinez en Antony leeft idee dat staken loont bij #Ajaks |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha heerlijk. Die prutsers gaan 3e worden.. echt |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Was Idd. helemaal niets. Maar laten we het zelf nu eerst eens beter gaan proberen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zie het nu pas, hopelijk snel de samenvatting beschikbaar |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ze waren aan een crisis toe. Fijne fans ook. Arrogant. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De vorige trainer die daar alles won werd ook door de supporters wekelijks met de grond gelijk gemaakt.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nu is het wachten op de geruchten dat Slot naar dat moeras gaat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die heeft pas verlengd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Voetbal en contracten. Tja. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoogmoed komt voor de val, ze hebben mazzel dat ze nu tegen Volendam weer stoer kunnen doen Heb je gezien hoe vroeg de arena leeg liep..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2022 - 11:43 schreef piet de paler het volgende:Hoogmoed komt voor de val, ze hebben mazzel dat ze nu tegen Volendam weer stoer kunnen doen Heb je gezien hoe vroeg de arena leeg liep..... Mag toch aannemen dat de UEFA ze een boete geeft vanaf half de tweede helft hebben die de trappen bezet gehouden.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2022 - 11:53 schreef RenatoBos het volgende:[..] Mag toch aannemen dat de UEFA ze een boete geeft vanaf half de tweede helft hebben die de trappen bezet gehouden.. Nee joh dat is alleen bij ons |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat denk je van wie niet springt is geen jood |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2022 - 08:59 schreef MMM het volgende:De vorige trainer die daar alles won werd ook door de supporters wekelijks met de grond gelijk gemaakt.. Nee, die werd gedoogd. Da's wat anders. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Met de grond gelijk gemaakt broeder, lees het neuzenforum maar.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
In beginsel wel, maar kritiek werd na successen al gematigder. Wel is ten Hag nooit omarmd daar. Nou zou ik die engbak ook nooit bij Feyenoord willen zien.
Overigens... Ze willen Schreuder weg hebben. Ik adviseer die 020-fans Schreuder 5 jaar de tijd te geven. Hahahahaha! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En de nordstream ook al opgeblazen. Zit ze niet mee. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op woensdag 05 oktober 2022 - 16:16 schreef FR-Henk het volgende:In beginsel wel, maar kritiek werd na successen al gematigder. Wel is ten Hag nooit omarmd daar. Nou zou ik die engbak ook nooit bij Feyenoord willen zien. Overigens... Ze willen Schreuder weg hebben. Ik adviseer die 020-fans Schreuder 5 jaar de tijd te geven. Hahahahaha! problemen stapelen meer en meer op voor die snavels , schreuder wegsturen kan maar wie moet hem opvolgen ? die zie ik zo 1 a 2 niet lopen , daarbij is dit elftal over de top en ze zullen een nieuw elftal moeten gaan opbouwen , die worden met deze huidige problemen aardig terug geworpen
bij die gloeilampen zie ik het ook niet rooskleurig in , ik moet nog zien of die v nistelrooi wel zon goede trainer is , daarbij moesten ze verkopen om zwarte cijfers te schrijven en dat is niet gebeurd wat john de jong zijn kop koste
mooie kansen voor ons om aan te gaan haken |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ja dat aanhaken zagen we zondag pfff |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vanavond Napels op herhaling!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vanavond Napels op herhaling!!!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Huilende neuzen is nooit vervelend Piet |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ze spelen best goed hoor, 3 minuten zonder tegendoelpunt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Napoli speelt alsof ze 7-1 voorstaan |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zouden ze die gouden shirts nu niet meer aantrekken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb die van ons nog. Ook geen succes |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Tis meer de kleur van dunne stront. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat is ook vragen om ellende natuurlijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Het Nederlands elftal doet 't geweldig vanavond |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekkere afgang van scholletje :-), kwam lekker voorbij net in de nabeschouwing. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Amsterdam huilt...waar het eens heeft gelachen....... Gaan die gouden shirts nu eindelijk de vuilnisbak in....... Volgende week Peter Bos trainer.......... Man man de krant schrijft alsof er eer ramp gebeurd... En de AD sport krant voorpagina over de puzzel van Feyenoord.
Moet ik vaak aan mijn vader en gerard cox denken " feyenoord, feyenoord, word maar lekker kampioen
Vanavond alles uit de kast |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het leert ze daar weer wat nederigheid inhoudt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Zou het............. Meest gehate ploeg in Nederland, ( op de 2e plaats staan wij ) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Het lollige is dat ze dan enorm in de war zijn. En dan zeggen dat ‘dit 020-onwaardig is’. Heb je wel een psycholoog nodig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|