|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha, lekker feppen maar 🤣 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
020 krijgt ook hier best veel aandacht. Doodzwijgen. Dan bestaan ze niet eens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klaas-Jan Huntelaar polst Daley Blind voor terugkeer
🤣🤣🤣🤣🤡 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Circusmuziekje erbij hahaha
Tatatada dadadadadada |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Oh Stevie, wat laat je je weer provoceren... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha wat hebbie toch een mooie stap gemaakt heuvelhutje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als je dit als supporter doet krijg je stadionverbod, “benieuwd” hoe dit gaat aflopen. Mag aannemen dat ze hem z’n contract opzeggen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En zo weten we nog beter dat een vervelend ventje, bij 020 tot monstertje wordt geboetseerd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ben wel benieuwd naar de aanleiding. Even graven |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Staan alleen maar ventjes van een jaar of 14 lijkt het |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De aanleiding volgens @tubantia: "Volgens aan anonieme getuige (naam is bekend bij de redactie, red.) werd ploeggenoot Brobbey uitgescholden voor „kanker zwarte, waarop Berghuis meteen uithaalde naar de schreeuwer.
Als dit waar is krijgt hij van mij gelijk! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 28 mei 2023 - 19:25 schreef Leon FR1908 het volgende:De aanleiding volgens @tubantia: "Volgens aan anonieme getuige (naam is bekend bij de redactie, red.) werd ploeggenoot Brobbey uitgescholden voor „kanker zwarte, waarop Berghuis meteen uithaalde naar de schreeuwer. Als dit waar is krijgt hij van mij gelijk! Ben het deels met je eens maar hij moet dit niet doen. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zondag 28 mei 2023 - 19:25 schreef Leon FR1908 het volgende:De aanleiding volgens @tubantia: "Volgens aan anonieme getuige (naam is bekend bij de redactie, red.) werd ploeggenoot Brobbey uitgescholden voor „kanker zwarte, waarop Berghuis meteen uithaalde naar de schreeuwer. Als dit waar is krijgt hij van mij gelijk! Hoezo? Sta er gewoon boven.
Ben zelf deels van surinaamse afkomst met een kleurtje en vind het abnormaal dat je iemand hierom te lijf gaat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Actie reactie is misschien niet slim maar wel effectief. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Poten thuis houden. Klaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Daarin geef ik je gelijk.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 28 mei 2023 - 19:35 schreef DMD het volgende:[..] Hoezo? Sta er gewoon boven. Ben zelf deels van surinaamse afkomst met een kleurtje en vind het abnormaal dat je iemand hierom te lijf gaat. Maak mij niet uit wat je afkomst is ,word mijn maatje zo beledigd doe ik hetzelfde puur uit drift.Goed of niet goed kan mij dan niet zoveel schelen op dat moment. We zijn niet allemaal hetzelfde . Ik ben nooit een Berghuis fan geweest maar dit vind ik oke . Effectiever dan een bandje om je arm
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 mei 2023 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Overigens sla ik op dit moment niet eens een deuk in een rotte appel ,maar dat terzijde
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 mei 2023 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je humor heb je nog in ieder geval |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het gaat ook met grote sprongen vooruit maatje . Het sinds een week zo goed zelfs dat ik weer halve dagen werk. Hoef zelfs onze vakantie waarschijnlijk niet te anulleren en 9 juni gaan we dan weer naar Sicilië 😁😄🤞🤞🤞 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 28 mei 2023 - 19:59 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het gaat ook met grote sprongen vooruit maatje . Het sinds een week zo goed zelfs dat ik weer halve dagen werk. Hoef zelfs onze vakantie waarschijnlijk niet te anulleren en 9 juni gaan we dan weer naar Sicilië 😁😄🤞🤞🤞 Now your talking..👍👊💪 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 28 mei 2023 - 19:59 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het gaat ook met grote sprongen vooruit maatje . Het sinds een week zo goed zelfs dat ik weer halve dagen werk. Hoef zelfs onze vakantie waarschijnlijk niet te anulleren en 9 juni gaan we dan weer naar Sicilië 😁😄🤞🤞🤞 Dat zijn goede berichten man. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 28 mei 2023 - 19:59 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het gaat ook met grote sprongen vooruit maatje . Het sinds een week zo goed zelfs dat ik weer halve dagen werk. Hoef zelfs onze vakantie waarschijnlijk niet te anulleren en 9 juni gaan we dan weer naar Sicilië 😁😄🤞🤞🤞 Keep winning, Leon! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeker onze kampioentje VV ,ik hoop ook dat ik het nooit meer krijg. Gun het me ergste vijand niet eens haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sooo, je hebt wat achter de rug, Leon, En weer aan het herstellen en opbouwen. Dat tekent gezonde wilskracht die wint. Goed te lezen! Kick ass! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 28 mei 2023 - 20:37 schreef FR-Henk het volgende:Sooo, je hebt wat achter de rug, Leon, En weer aan het herstellen en opbouwen. Dat tekent gezonde wilskracht die wint. Goed te lezen! Kick ass! Dankje Henk!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van die engnek Tadic is de eredivisie verlost.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nu wordt Beeghius de nieuwe |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die doet ook aardig z’n best.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Had van mij mogen blijven. Veroorzaker van onrust in een selectie als het niet geheel in zijn orde is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Slotje Laat het 020 forum maar een 'helemaal niets in Rotjeknor' openen... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Martin van Geel wordt genoemd als mogelijke nieuwe algemeen directeur van Ajais, weet Valentijn Driessen.
Ik kom niet meer bij mocht dit gebeuren.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan ie Blind terug halen 😁 |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 - 22:41 schreef FR-Henk het volgende:[..] Had van mij mogen blijven. Veroorzaker van onrust in een selectie als het niet geheel in zijn orde is. Rijdt geen Bentley GT :D |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Rijdt tK daar in dan ? |
|
|
|