|
|
FR-Henk
|
|
|
Data Duitser moet lang blijven. Steijn ook. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kale en kokkie van gister op YouTube is echt top amusement. Die Kale werd zo rood van kwaadheid dat ik dacht die gaat zo ontploffen 🤣 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahaha, leren ze even wat levenslessen., snappen ze het nog niet… |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Komt een Duitsert werken bij de jeuden 🤣🤣🤣🤣 is niet eens een grap, maar wel heel grappig!!!! |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het mooie vindt ik, dat ze het niet kunnen hebben als je ze nu even neerzet, hoe ze altijd andere ploegen behandelen. Minachting en steeds gillen dat het verleden niet mee speelt........". Ik denk wel dat je moet oppassen op onderschatting van de neuzen Bij een verlies van de neuzen gaat het los daar. Het enige waar ik bang voor ben ( spreekwoordelijk ) bij een achterstand van de neuzen er moedwillig spullen op het veld komen. Om de wedstrijd te laten staken ...... |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op woensdag 20 september 2023 - 12:42 schreef piet de paler het volgende:Het mooie vindt ik, dat ze het niet kunnen hebben als je ze nu even neerzet, hoe ze altijd andere ploegen behandelen. Minachting en steeds gillen dat het verleden niet mee speelt........". Ik denk wel dat je moet oppassen op onderschatting van de neuzen Bij een verlies van de neuzen gaat het los daar. Het enige waar ik bang voor ben ( spreekwoordelijk ) bij een achterstand van de neuzen er moedwillig spullen op het veld komen. Om de wedstrijd te laten staken ...... Nee joh als ze op achterstand komen is 3 kwart van het stadion al leeg en dan is het "maar" voetbal zoals een goed Ajacied betaamt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De lul van Overmars. Overmars, Overmars De lul van Overmars, zit die kutclub nog steeds dwars Een foto, een foto, een foto van zijn lat Dat gaf ze dat gaf ze dat gaf ze Mislintat |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Goed topic. Up maar weer. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Daar open ik een weizenbiertje op. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Fokking hypocriete slechte verliezers |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wanneer vernoemen ze die pisbak naar de Santiago Giménez Arena? Santi is de baas daar 🤤🤤 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bij t stadion nu taferelen die herinneren aan de bestorming van t Maasgebouw |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat hebben ze ook alweer? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Stink neuzen sowieso |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hebbie die rotkop gezien van Jack Spijkerman....dat is toch genieten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoezo, is hij van belang dan? Vind het meelijwekkend. Vind heel 020 meelijwekkend, ook in voor hun betere jaren. En dat deze periode nog lang mag duren. Worden het grote mensen van. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Ajax taks zal wel hard minder worden |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 20 september 2023 - 12:42 schreef piet de paler het volgende:Het mooie vindt ik, dat ze het niet kunnen hebben als je ze nu even neerzet, hoe ze altijd andere ploegen behandelen. Minachting en steeds gillen dat het verleden niet mee speelt........". Ik denk wel dat je moet oppassen op onderschatting van de neuzen Bij een verlies van de neuzen gaat het los daar. Het enige waar ik bang voor ben ( spreekwoordelijk ) bij een achterstand van de neuzen er moedwillig spullen op het veld komen. Om de wedstrijd te laten staken ...... Bewijs dat 020 meeleest hier is hierbij geleverd. Wel jammer dat onze eigen piet ze op dit idee gebracht heeft … |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat moedwillige dus, gewoon punten weg en 3 punten naar ons. Uitslag in verhouding tijd/stand dus 0-4, mag op geen manier lonend zijn anders kom je er niet vanaf. Moeten ze zelf ook inzien lijkt me. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gözübüyük heeft meer punten in zijn achternaam dan Ajax in de competitie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hele kleine club. Hoe durven ze woensdag te weigeren.
KNVB moet nu zeggen. Prima, de tering. 0-3 verlies en speel maar tegen Volendam. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze kunnen niet weigeren. Dan verliezen ze reglementair Ze kunne wel een kort geding aanspannen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Weet niet, maar het justitieel orgaan is hier ook wel klaar mee denk ik. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
De supportersvereniging van Ajax wil niet dat het restant van de gestaakte wedstrijd tegen Feyenoord woensdagmiddag wordt uitgespeeld en dat het voor woensdagavond geplande duel met FC Volendam een andere datum krijgt.
„We zijn hier pertinent op tegen”, laat de officiële fanclub van de club uit Amsterdam weten. „De verplaatsing van de wedstrijd tegen Volendam dupeert sowieso de supporters van de bezoekende club. Daarnaast gaat het ten koste van duizenden losse kaartkopers en tienduizenden seizoenkaarthouders van Ajax.”
Al deze supporters hielden in hun agenda rekening met deze wedstrijd, stelt de supportersvereniging. „De wedstrijdorganisatie is al opgetuigd. Alle stewards, het cateringpersoneel, de veiligheidsmensen en de vrijwilligers die horen bij de wedstrijdorganisatie, zijn al ingehuurd. Supporters maakten plannen, namen vrij van hun avonddienst en gingen uit van de wedstrijd op woensdagavond.”
„De KNVB gaat volledig voorbij aan de supportersbelangen van Volendam en Ajax. Om als supportersvereniging nog maar te zwijgen van de economische schade die alle betrokkenen lijden bij het op deze korte termijn verzetten van deze wedstrijd”, meldt de fanclub. „Wat ons betreft leggen Ajax en FC Volendam dit ‘bonnetje’ bij de KNVB, die deze keuze heeft gemaakt en daarmee verantwoordelijk is voor de buitenproportionele schade.”
Hier ben ik wel ff stil van.... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Dat gaan ze maar verhalen op die debiele idioten dan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 25 september 2023 - 21:18 schreef CobusIII het volgende:De supportersvereniging van Ajax wil niet dat het restant van de gestaakte wedstrijd tegen Feyenoord woensdagmiddag wordt uitgespeeld en dat het voor woensdagavond geplande duel met FC Volendam een andere datum krijgt. „We zijn hier pertinent op tegen”, laat de officiële fanclub van de club uit Amsterdam weten. „De verplaatsing van de wedstrijd tegen Volendam dupeert sowieso de supporters van de bezoekende club. Daarnaast gaat het ten koste van duizenden losse kaartkopers en tienduizenden seizoenkaarthouders van Ajax.” Al deze supporters hielden in hun agenda rekening met deze wedstrijd, stelt de supportersvereniging. „De wedstrijdorganisatie is al opgetuigd. Alle stewards, het cateringpersoneel, de veiligheidsmensen en de vrijwilligers die horen bij de wedstrijdorganisatie, zijn al ingehuurd. Supporters maakten plannen, namen vrij van hun avonddienst en gingen uit van de wedstrijd op woensdagavond.” „De KNVB gaat volledig voorbij aan de supportersbelangen van Volendam en Ajax. Om als supportersvereniging nog maar te zwijgen van de economische schade die alle betrokkenen lijden bij het op deze korte termijn verzetten van deze wedstrijd”, meldt de fanclub. „Wat ons betreft leggen Ajax en FC Volendam dit ‘bonnetje’ bij de KNVB, die deze keuze heeft gemaakt en daarmee verantwoordelijk is voor de buitenproportionele schade.” Hier ben ik wel ff stil van.... Vertaling: hunnies zielig. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ze spelen het voor mijn part allebei maar woensdag. Ongezien de tyfus |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 25 september 2023 - 21:18 schreef CobusIII het volgende:De supportersvereniging van Ajax wil niet dat het restant van de gestaakte wedstrijd tegen Feyenoord woensdagmiddag wordt uitgespeeld en dat het voor woensdagavond geplande duel met FC Volendam een andere datum krijgt. „We zijn hier pertinent op tegen”, laat de officiële fanclub van de club uit Amsterdam weten. „De verplaatsing van de wedstrijd tegen Volendam dupeert sowieso de supporters van de bezoekende club. Daarnaast gaat het ten koste van duizenden losse kaartkopers en tienduizenden seizoenkaarthouders van Ajax.” Al deze supporters hielden in hun agenda rekening met deze wedstrijd, stelt de supportersvereniging. „De wedstrijdorganisatie is al opgetuigd. Alle stewards, het cateringpersoneel, de veiligheidsmensen en de vrijwilligers die horen bij de wedstrijdorganisatie, zijn al ingehuurd. Supporters maakten plannen, namen vrij van hun avonddienst en gingen uit van de wedstrijd op woensdagavond.” „De KNVB gaat volledig voorbij aan de supportersbelangen van Volendam en Ajax. Om als supportersvereniging nog maar te zwijgen van de economische schade die alle betrokkenen lijden bij het op deze korte termijn verzetten van deze wedstrijd”, meldt de fanclub. „Wat ons betreft leggen Ajax en FC Volendam dit ‘bonnetje’ bij de KNVB, die deze keuze heeft gemaakt en daarmee verantwoordelijk is voor de buitenproportionele schade.” Hier ben ik wel ff stil van.... Ach, het mag. Ze mogen veel vinden. Ze zeggen nog steeds niet: 0-3 is einduislag. Die kutclub zelf ook niet. |
|
|
|