|
|
MightyAce
|
|
|
Ondertussen, op VI:
'Bij Ajax is een 5,5 het hoogste cijfer, de dissonant in de ploeg was Anton Gaaei. De Deen had een ongelukkige rol in de eerste twee Rotterdamse goals en moet dat bekopen met een 3,5. Trainer Maurice Steijn krijgt een 4.'
Smullen! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Heerlijk En dat aankomende programma dan voor ze.. Lekker! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die blikken van Steijn naar de journalisten toen hij opstond na de persconferentie... HAHAHAHA |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Die gaat er binnenkort een paar hoeken denk ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vitesse en Utrecht doen t ook niet slecht, staan net onder Ajax |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat worden spannende degradatie duels. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik zou dat voorzichtiger aanpakken, die 5 punten zie je sneller over het hoofd als je denkt.
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Mooi "old men yells at cloud" gehalte xD |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die man is al vele, vele jaren psychisch gemankeerd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En welke straf gaan ze nu krijgen van de knvb trouwens? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Helemaal niets zeker, zou echt van de gekken zijn. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
In amsterdam is een opgraving bezig. Alles vintage! |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Wordt gewoon onder het tapijt geschoven.
Verwacht ook niet dat Ajax zelf "echte" maatregelen gaat treffen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zal ons wel weer treffen als ze maar minimaal de aanleiding er toe vinden. Een ballon op het veld of zo. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Omtrent het aansteker incident uit 2017;
"Er komt geen vooronderzoek", zegt een woordvoerder van de KNVB tegen het Algemeen Dagblad. "Ajax heeft vijf personen een stadionverbod gegeven en daarmee aangetoond na de wedstrijd voldoende maatregelen te hebben getroffen."
Toch wel even een verschil dan het opzetten van een complete nieuwe regelgeving n.a.v het incident van vorig jaar.
Ik ben blij dat die regelgeving er is. In dit geval dient moedwillig een complete wedstrijd saboteren, omdat je bang bent voor een pak slaag zeker een straf op te leveren.
Vooral wanneer je al signalen krijgt dat dit staat te gebeuren en dan gewoon geen maatregelen neemt.
Iedereen vergeet dat vorig jaar Feyenoord uit eigen beweging al netten had hangen voor de risico wedstrijden en ESPN o.a op een een of andere haat tour ging omtrent de netten die er hingen.
Daar trok ESPN na het aansteker incidenf dan weer de handjes vanaf natuurlijk.
Ik vind het complete sentiment omtrent het incident van afgelopen weekend ook echt walgelijk. Er werd de afgelopen dagen ook vooral "begrip"(want het gaat bestuurlijk slecht met Ajax) opgebracht omtrent het moedwillig gooien van de fakkels wat daarmee ook maar eens duidelijk maakt hoe de vork in de steel zit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 september 2023 door DMD -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Da's gek. Dat 'begrip' heb ik nergens herkend, behalve enkele van hun eigen leeghooden en wat sukkelige oudspelers |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op donderdag 28 september 2023 - 18:09 schreef FR-Henk het volgende:Da's gek. Dat 'begrip' heb ik nergens herkend, behalve enkele van hun eigen leeghooden en wat sukkelige oudspelers Dus dat het overal alleen maar over de problemen gaat bij 020 en geen woord over de straf die ze moeten krijgen gaat volledig aan jou voorbij? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 september 2023 - 18:02 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Dus dat het overal alleen maar over de problemen gaat bij 020 en geen woord over de straf die ze moeten krijgen gaat volledig aan jou voorbij? Ik heb het over dat 'begrip', het wegmoffelen van die excessen afgelopen weekend. Vind ik dus meevallen. Jij haalt er nu de bestraffing bij, ook dat lees ik hier en daar wel.
Andersom gevraagd: vergroot je de evt. mindere aandacht erover niet al te veel uit? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Dus je herkent het nu ineens wel, en waar lees jij over de straf? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, dat herken ik niet, hooguit incidenteel, dus niet eminent. Lees Volkskrant, die rept er wel over. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nog steeds helemaal niets ... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Dit stinkt weer zooooo erg |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Aankomend weekend: Utrecht - Ajaks RKC - Volendam
Dit kan lachen worden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Misschien. Maar vierde is ook helemaal niks |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja je heb gelijk . Zullen we er nog maar 1 doen dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 oktober 2023 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
😂😂😂 Voor zolang als het duurt maar even van genieten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch weiger ik me te verlagen tot hun niveau |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij noemt het verlagen ik vind het genieten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee joh. Ajax Twitter lezen is echt leuk zat. Ik hoop ook dat ze t niveau krijgen dat men medelijden met ze gaat krijgen. Dat ze weer eens een overwinning gegund wordt. Medelijden, t ergste wat er is. Iets dat je gegund wordt omdat je zo sneu was. Daarom vond ik ons kampioenschap van vorig jaar zo veel mooier dan de keer daarvoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 oktober 2023 door Stylzz -- |
|
|
|