|
|
VVout
|
|
|
Gun ze ook geen overwinning. Staan nog steeds niet onderaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 oktober 2023 door VVout -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het is wel genieten van die koppen op de tribune Wij als Feyenoorder weten hoe het voelt....maar voor hun is het nieuw...... En nog steeds begrijpen ze niet waarom ze zo gehaat zijn ....... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 10.000 Palestijnen vandaag in hun stad |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik zei ellende, daar bedoel ik geen Palestijnen mee..๐ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wanneer zullen wij eens duizend raketten afschieten op Berlijn, omdat er nog een 1000 gestolen fietsen van ons staan. Aansluitend in Frankfurt gaan protesteren dat we ons al jaren onderdrukt voelen. Vervolgens vreemd opkijken dat ze nog meer fietsen komen halen. We hadden natuurlijk wel gelijk, want het waren onze fietsen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 oktober 2023 door VVout -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beetje simplistische voorstelling, maar kan je volgen.
Heb laatst toevallig eens bekeken waar dit conflict nu precies vandaan komt. Bizar hoe dit zijn oorsprong heeft eigenlijk buiten de betrokken groepen om. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Afhankelijk van hoever je terug gaat ligt de oorsprong bij Abraham of de Engelsen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Das de ellende, je moet vooruit willen kijken en niet terug wat voorouders op hun kerfstok hebben. Het houdt anders nooit op.
Soms is een oplossing simplistisch, maar je moet er open voor willen staan en daar krijg ik bij beide partijen niet echt de indruk van.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 oktober 2023 door VVout -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
En dan komen er weer afsplitsingen van groeperingen die het daar niet mee eens zijn. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: En nog ver daarvoor...Sinds de eerste stadsstaten in het midden-oosten werden gevormd, zijn er continu conflicten geweest. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Overigens is dat niet alleen voorbehouden aan het Midden-Oosten. We hebben in Europa ook de nodige conflicten gehad. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De Engelsen ,het is alsof ze jou huis weggeven aan mensen in de stad die dakloos zijn en waarvan hun familie 200 jaar terug in jou huis woonde. Jij hoef niet weg want jij mag achterin de tuin in het schuurtje gaan wonen. Water gas en elektra krijg je van hunnie maar dan moet je wel doen wat ze zeggen. En elke keer als je door de tuin loopt spugen ze voor je voeten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ajax o15 - Feyenoord o15 0-4, |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ben toch wel nieuwsgierig naar het degradatie duel. Wat ik begrepen heb zijn er bij de FC wat sterkhouders terug. Maar eerst zelf winnen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toch wel grappig dat 020 nog zoveel aandacht krijgt. Spelen feitelijk geen rol meer, so why bother. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 - 18:25 schreef FR-Henk het volgende:Toch wel grappig dat 020 nog zoveel aandacht krijgt. Spelen feitelijk geen rol meer, so why bother. Helemaal mee eens, negeren die club! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb een kennis die echt 020 fan is Maar vond het gewoon sneu om grapjes te maken ........ Maar heb het toch gedaan hahahahah |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zijn er al strafmaatregelen bekend? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De jongens van de eerste de beste hebben al een welkomstliedje voor de KKD... Minuutje 35 ๐
Kijken bij minuut 35
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 oktober 2023 door tomson -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Laat ze maar een beetje vertrouwen krijgen voor volgende week. Moet toch een keer een club van PSV punten afsnoepen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vd Gaag wordt nieuwe trainer let maar op En Jens bedankt hahahahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En dan volgend weekend PSV. oeioeioei ๐คฃ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moet zeggen ze zijn wel sportief die neuzen ze vieren het aankomende kampioenschap van Feyenoord nu al op de Coolsingel
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Koptekst bij artikel VI : Half Nederland was nog op vakantie toen Ajax voor het laatst won. ๐ฏ |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan me niet herinneren dat wij ooit zeventiende stonden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Volendam heeft volgende week ook niet de meest lastige tegenstander,en Ajax zal ook niet snel winnen van Psv |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Volendam heeft volgende week ook niet de meest lastige tegenstander,en Ajax zal ook niet snel winnen van Psv |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2023 - 17:34 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Volendam heeft volgende week ook niet de meest lastige tegenstander,en Ajax zal ook niet snel winnen van Psv Stel je voor, dan maak ik een screenshot van teletext en lijst ik hem in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik maak t-shirts voor t hele forum dan |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die 2 inhaalwedstrijden zorgen wel voor een vertekend beeld op de ranglijst. De 3 puntjes tegen RKC bijvoorbeeld hebben ze bijna binnen natuurlijk. Maar als ze het tegen Volendam zouden verprutsen staan ze op 8 uit 9, en blijven ze voorlopig rond de degradatiestreep bivakkeren. Dan heb je het als topclub met 115 miljoen investering (Brobbey en Bergwijn รก 45 miljoen nog niet eens meegerekend) toch wel heel bont gemaakt ๐
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 oktober 2023 door tomson -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 oktober 2023 - 18:48 schreef tomson het volgende:Die 2 inhaalwedstrijden zorgen wel voor een vertekend beeld op de ranglijst. De 3 puntjes tegen RKC bijvoorbeeld hebben ze bijna binnen natuurlijk. Maar als ze het tegen Volendam zouden verprutsen staan ze op 8 uit 9, en blijven ze voorlopig rond de degradatiestreep bivakkeren. Dan heb je het als topclub met 115 miljoen investering (Brobbey en Bergwijn รก 45 miljoen nog niet eens meegerekend) toch wel heel bont gemaakt ๐ Zou Mislintat een insta account hebben waar we hem massaal kunnen bedanken? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|