|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Heb ze vandaag op ESPN 1 gezien en verbaasd over het niveau van die club. Als je dan ons ziet spelen, echt een wereld van verschil. Eigenlijk onvoorstelbaar als je het verschil in transferuitgaven hierbij betrekt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: T's bijna of de schlemiel van de klas massaal gaat pesten :) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Het moment dat ze de 1-2 vieren als een openbaring en vervolgens de 2-2 om de oren krijgen in de laatste mminuut is orgasmatisch. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een deksel op de neus laat maar zeggen en kan er ook met volle teugen van genieten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hebben jullie die spelert gezien bij de 0-1 die naar zijn naam op de rug wees Man man gewoon hand in de lucht maar toch geen show tegen Alnere..... Hahahaha |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Die Hansen speelde wel leuk gisteren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hahahahahahahahahahhaaaaaaaaaaahahahahahahahhahahahahaaaaaaaa |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat een afgang! Kun je die fans weer jaren gelukkig mee maken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Besteld!!! Met rugnummer 3-2 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Werd vast gewaardeerd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat het uiteindelijk toch weer een Duitser is geweest die dit voor elkaar heeft gekregen bij die neuzen mag frappant genoemd worden. Die Sven verdient echt een standbeeld als je het mij vraagt 😁 |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Op een feestje op Zuid begreep ik meer en meer wat 020 allemaal aan het doen was. De Godenzonen zijn Hercules tegen gekomen en weten nu wie de échte God is. Heb er gewoon een lekkere dag aan vandaag. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 december 2023 - 06:20 schreef VVout het volgende:Dat het uiteindelijk toch weer een Duitser is geweest die dit voor elkaar heeft gekregen bij die neuzen mag frappant genoemd worden. Die Sven verdient echt een standbeeld als je het mij vraagt 😁 Dat standbeeld moet wel flaporen en een heel klein pikkie krijgen. Leuk detail. Als knipoog naar Sar en Overmars, die het allemaal mogelijk maakten.. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 december 2023 - 16:25 schreef tomson het volgende:[..] Dat standbeeld moet wel flaporen en een heel klein pikkie krijgen. Leuk detail. Als knipoog naar Sar en Overmars, die het allemaal mogelijk maakten.. 😂 ik zeg doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bizar. Net als je denkt dat ze daar het ergste gehad hebben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schitterend. Dit was de verlosser, nu ging het goed komen. En dan dit haha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Komt ook helemaal goed nu, ook als godenzonen ontkom je niet aan zijn toorn als arrogantie ten top stijgt. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
We hadden wat verschillen van mening MMM, oa over Zerrouki. Maar nu ga ik vol met je mee. Je zou bijna zeggen Ajax en geld.......... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Mooi mooi, het wordt al maar beter daar 😀 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Ondertussen voor mezelf een soort van natte droom die maar blijft duren xD.
Ze nemen het in de hoofdstad niet zo nauw met de wet hea, man man man. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Ik geloof niet dat ze dit binnen 5 jaar gaan oplossen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Met veel €€€€€€€€€€€€€€€€&&wat wij nooit hebben ???!!!!!!!!!! Gaat ze dat weer lukken, mits wij en de lampjes alsmede de kaasjes hun gaan dwarszitten op de transfermarkt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Probleem is voor hen Piet. Is dat ze Europees CL succes mee begroten. Halen ze dat niet hebben ze meteen een gat van 40 miljoen in de begroting Dat gaat nu tweede jaar op rij zijn. Kapitaal op t veld is ook veel minder.
Ze gaan echt flink interen |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ach, zie je maar hoe snel het kan gaan. Twee jaar geleden waren ze zogezegd voor altijd buiten bereik...
Een paar dickpics verder en het is een zielige, maar uiteraard amusante 😀, bedoening.
En het wordt beter elke dag. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zou Overmars geweten hebben dat zijn lul zo'n impact zou hebben? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als hij daarvoor al wist dat ie een grote lul is, wel. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Een grote lul met een klein pikkie naar het schijnt... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Echt helemaal niets in Amsterdam🥳 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Graham Potter wordt niet de nieuwe trainer van Ajax. Met de 48-jarige Engelsman werden serieuze gesprekken gevoerd over het hoofdtrainerschap bij de Amsterdammers, maar hij heeft volgens bronnen rond de club voor de eer bedankt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|