Sylvester. Ik heb nog nooit iemand geblokkeerd voor pbs. Maar zou je aub willen ophouden mij de kanker toe te wensen en weet ik allemaal niet nog wat meer. Ik stoor me mateloos aan dat internet hooligan gedrag van je. Wees dan een vent en kom langs. Maar hou op je als een klein kind te gedragen..
Op dinsdag 10 mei 2016 - 03:23 schreef RenatoBos het volgende: Sylvester. Ik heb nog nooit iemand geblokkeerd voor pbs. Maar zou je aub willen ophouden mij de kanker toe te wensen en weet ik allemaal niet nog wat meer. Ik stoor me mateloos aan dat internet hooligan gedrag van je. Wees dan een vent en kom langs. Maar hou op je als een klein kind te gedragen..
Maarreh van die moraalridders die dan komen vertellen wat hier wel of niet gepost zou kunnen worden.. pff hadden zondagavond zo bijdehand moeten zijn voordat Boudewijn hier 4,5 pagina's moest verwijderen..
Laat ze vooral lekker hopen dat de Graafschap degradeert, daar win je niks mee terug. Sterker nog, lijkt mij dat het juist erger wordt, wanneer je de titel verspeeld bij een club die daarna degradeert. Als een MVV nu wel van de Graafschap kan winnen, wordt de wanprestatie des te groter.
Op dinsdag 10 mei 2016 - 20:43 schreef Leon FR1908 het volgende: Ik 100% Sjaakie Swart geeft precies aan waarom ik zo'n tyfus hekel heb aan die stink club van m Alleen dat jank accentje al
Dat accent is ook uitstervend, dat spreken ze straks alleen nog in de buitenwijken van Almere, in 020 plat Marokkaans.
Belde net naar de pizzeria en een vriendelijke medewerker vertelde mij dat de 020pizza in de aanbieding was. Dus zei ik: doe die maar! Word keurig netjes afgeleverd, ik betaal, maak de doos open en wat denk je?
Op dinsdag 10 mei 2016 - 20:43 schreef Leon FR1908 het volgende: Ik 100% Sjaakie Swart geeft precies aan waarom ik zo'n tyfus hekel heb aan die stink club van m Alleen dat jank accentje al
Echt n heel vervelend mannetje. Heb m een dag in mijn leven meegemaakt , in 2006. Zeuren zeiken arrogant en niets was goed.