|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Snor wist zeker: 020 wordt kampioen. En psv had gefaald. Dat was afgelopen vrijdag.
Hij zit er naast. Tis wat. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2016 - 19:37 schreef FR-Henk het volgende:[..] Snor wist zeker: 020 wordt kampioen. En psv had gefaald. Dat was afgelopen vrijdag. Hij zit er naast. Tis wat. De vloek van de snorrrrr |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Snor moest gisteravond naar 020, misschien speelde dat wel mee bij zn voorspelling. Vanavond draait ie weer 180 graden om. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat ie tot zijn kruin in de kak zakt.... vervelende kerel! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik vindt hem wel vermakelijk. En hij zegt vaak rake dingen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Eerste stukkie gemist dankzij gtst😈 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Walgelijke foto......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 mei 2016 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Yep, niveautje nix. Weghalen Renaat, totaal onnodig. Wansmaak en ethisch gezien braindead. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haal hem voor je weg Henk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sylvester. Ik heb nog nooit iemand geblokkeerd voor pbs. Maar zou je aub willen ophouden mij de kanker toe te wensen en weet ik allemaal niet nog wat meer. Ik stoor me mateloos aan dat internet hooligan gedrag van je. Wees dan een vent en kom langs. Maar hou op je als een klein kind te gedragen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ziyech zie ik na het zien van onderstaand filmpje niet naar Ajaks vertrekken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 mei 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Fenerbache waarschijnlijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die hadden een half jaar terug toch al iets van 8 miljoen geboden.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 - 03:23 schreef RenatoBos het volgende:Sylvester. Ik heb nog nooit iemand geblokkeerd voor pbs. Maar zou je aub willen ophouden mij de kanker toe te wensen en weet ik allemaal niet nog wat meer. Ik stoor me mateloos aan dat internet hooligan gedrag van je. Wees dan een vent en kom langs. Maar hou op je als een klein kind te gedragen.. Tweety? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Mijnheer Loetje... had ook al een mening over muisje en mij haha .. noemde me een snuifsmurf 😆 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Maarreh van die moraalridders die dan komen vertellen wat hier wel of niet gepost zou kunnen worden.. pff hadden zondagavond zo bijdehand moeten zijn voordat Boudewijn hier 4,5 pagina's moest verwijderen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Schelden via pb....Meelijwekkend. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zij zijn ajax, zij zijn de beste. Toen kwam de graafschap die alles verpeste 😂😂😂 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T was vermakelijk, maar nu weer over tot de orde van de dag |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ja dat vind ik ook. 24uurs regel en zo 😶 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2016 - 19:37 schreef FR-Henk het volgende:[..] Snor wist zeker: 020 wordt kampioen. En psv had gefaald. Dat was afgelopen vrijdag. Hij zit er naast. Tis wat. Das ook een kwaliteit, is niet zo begaafd wat zijn voorspellingen betreft. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Laat ze vooral lekker hopen dat de Graafschap degradeert, daar win je niks mee terug. Sterker nog, lijkt mij dat het juist erger wordt, wanneer je de titel verspeeld bij een club die daarna degradeert. Als een MVV nu wel van de Graafschap kan winnen, wordt de wanprestatie des te groter. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oké, een servetje, voor bij de lunch.
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die Sjaak Swart wat een rare enge zielige man |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Hij is er ziek van, en in emotie zeg je rare dingen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar een speler van dat niveau dat kan toch niet.....bijna seniel te noemen |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ben ik best wel met je eens Piet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik 100% Sjaakie Swart geeft precies aan waarom ik zo'n tyfus hekel heb aan die stink club van m Alleen dat jank accentje al |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 - 20:43 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik 100% Sjaakie Swart geeft precies aan waarom ik zo'n tyfus hekel heb aan die stink club van m Alleen dat jank accentje al Dat accent is ook uitstervend, dat spreken ze straks alleen nog in de buitenwijken van Almere, in 020 plat Marokkaans. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Haha! 😅
Dat je het meent vanuit je tenen spat er vanaf! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha ja en een soort Blaricums hoor je ook best veel daar tegenwoordig |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Belde net naar de pizzeria en een vriendelijke medewerker vertelde mij dat de 020pizza in de aanbieding was. Dus zei ik: doe die maar! Word keurig netjes afgeleverd, ik betaal, maak de doos open en wat denk je?
zijn er 2 punten te weinig..
🍕🍕
😂😂😂 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 - 20:43 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik 100% Sjaakie Swart geeft precies aan waarom ik zo'n tyfus hekel heb aan die stink club van m Alleen dat jank accentje al Echt n heel vervelend mannetje. Heb m een dag in mijn leven meegemaakt , in 2006. Zeuren zeiken arrogant en niets was goed. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 09 mei 2016 - 11:34 schreef Leonidas1 het volgende:[..] Bij de benaming "triest" moet ik altijd aan de naam Lijdensweg denken. jij ook al? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Sjakie Calimero spreekt zich uit
|
|
|