|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 - 22:40 schreef tomson het volgende:Belde net naar de pizzeria en een vriendelijke medewerker vertelde mij dat de 020pizza in de aanbieding was. Dus zei ik: doe die maar! Word keurig netjes afgeleverd, ik betaal, maak de doos open en wat denk je? zijn er 2 punten te weinig.. 🍕🍕 😂😂😂 Geweldig! Meteen doorgestuurd naar een paar van mijn vrienden die mij op dit moment wel kunnen schieten hahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lafca.nl ook nog steeds Swart :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
stray
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Fantastisch 2 maal gekeken en tranen liepen over mijn wangen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Heerlijk, echte tranen hahaha |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 mei 2016 - 22:40 schreef tomson het volgende:Belde net naar de pizzeria en een vriendelijke medewerker vertelde mij dat de 020pizza in de aanbieding was. Dus zei ik: doe die maar! Word keurig netjes afgeleverd, ik betaal, maak de doos open en wat denk je? zijn er 2 punten te weinig.. 🍕🍕 😂😂😂 Hahaha, prachtig... wat een slechte grap. En toch lach ik de ballen uit mijn broek! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Kreeg deze terug van een 020-vriend. Kon ik ook hartelijk om lachen:
Ben vandaag toch maar even naar de huisarts gegaan, koffie liep langs mijn kin af naar beneden. Kauwen ging erg lastig om over normaal eten maar te zwijgen.
De huisarts kwam tot de ernstige conclusie dat ik een chronische glimlach heb, waarschijnlijk drie dagen geleden ontstaan. Hij gaf aan dat het best nog wel even kan aanhouden.
Hij raadde me aan om voorlopig geen herhalingen van Studio Sport te bekijken en het 020-forum niet meer te bezoeken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik moet iedere keer als het mijn gedachten kruist hard lachen. En dat doe ik dan ook met genoegen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Blijft een heerLijk topic dit :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Het gebeurde zojuist weer toen mijn broertje kwam eten... met zijn grote gok! Hij lekker eten, ik hem smakelijk uitlachen... morgen weer, wat mij betreft! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 11 mei 2016 - 18:31 schreef Barabas het volgende:Het gebeurde zojuist weer toen mijn broertje kwam eten... met zijn grote gok! Hij lekker eten, ik hem smakelijk uitlachen... morgen weer, wat mij betreft! Broertje..? Das wel heel slecht zaad geweest van je ouwe heer dan joo..! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ze hebben de nageboorte gehouden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toch sociaal dat daar n vereniging voor opgericht is. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lafca.nl weer online en zelfs nog grappiger dan ooit :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voor mij part mag dit onderwerp weer afgesloten worden. Anders wordt het van onze kant wel weer heel zielig. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Maar wel minstens een jaar relevant. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Van tijd tot tijd even als herinnering erin smeren. Als het zo uitkomt. Ik zie het als hulp. Een beetje opvoeden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vind ik juist van niet. Ik word alleen maar vrolijker ervan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hier heb ik er nog - voor onze Amsterdomse 'vrinden'..
HOPPAAAAAAAA |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 12 mei 2016 - 01:09 schreef FR-Henk het volgende:Voor mij part mag dit onderwerp weer afgesloten worden. Anders wordt het van onze kant wel weer heel zielig. Ze moeten nog straks voorronde CL spelen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Whahahahaaaa juist weer HELEMAAL NIETS..!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Omdat 'ie zo geweldig is:
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Frons weg daar. Ik gun ze Danny Blind. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha bij de premier league darts in Ahoy. Bordjes met Helemaal niets in 020😂😂
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 mei 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En nu zingt heel de zaal het😂😂gaat heel de wereld over..💪 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ik dacht precies hetzelfde. Na de vette jaren mag het daar zeker wat magerder: Die Dennie kan dat best! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hadden ze nou echt helemaal niets in A'dom? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vind het helemaal niets dat vertikaal gefilm.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 mei 2016 door VVout -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Wat een heerlijke zomer wordt dit, dat geneuzel eindelijk weer eens ouderwets de mond gesnoerd. Hopelijk voor langer dan 1 seizoen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kan er geen genoeg van krijgen..💪 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Helemaal NIKS! Whahaaaaa!!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja jongens en meisje van dit topic het blijft toch leuk he hhahahjahahhahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahah En dan op de achtergrond van super neus sjekkel swartsch hahahahahahahahahahahahahahah
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 mei 2016 door piet de paler -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Deze is toch helemaal super ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
|
|
|
|