|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Pfff.... man... wel goed.... maar ook ranzig! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moet je hem eens wassen Barrels.! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Straks heb je weer zakfretten.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je kan beter warfels hebben, dat jeukt niet zo.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Toppie, nu nog ff op het dart topic plaatsen toch? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha ja was ik ook al geweest😂 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Boudewijn heeft het verwijderd en op slot gegooid zie ik😂 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die B ook, de bemoeial ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ff subtiel wezen darten daar, kijken of dat houdbaar is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha ik zie nu zelfs dat ik er een ban heb op dat dart forum..😂 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Proest, een ban op het dart forum haha. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zelfs geen interlands meer in A'dom Whahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Hoorde gisteren dat er geen shirt van De Graafschap meer verkrijgbaar is bij de fanshop. Alles uitverkocht😂 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Proest, weer mijn beeldscherm poetsen. Das toch met enig regelmaat tegenwoordig:) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Spandoek-uitspraak van het seizoen! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik was net in de mediamarkt voor een nieuwe I-Pad. Die foto van pagina 5 waar die gassies in die vuilnisbakken lopen te zoeken met de tekst waar is de schaal nou, op ieder beeldscherm daar gezet. En dat zijn er een hoop. Lachte me kapot. Mijn vrouw vond me een klein kind zei ze, die krijgt vanavond geen hengel toegeworpen dust.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Beter dan een serieuze ouwe taart, maar dat zal ze je niet in dank afnemen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 mei 2016 - 15:47 schreef RenatoBos het volgende:Ik was net in de mediamarkt voor een nieuwe I-Pad. Die foto van pagina 5 waar die gassies in die vuilnisbakken lopen te zoeken met de tekst waar is de schaal nou, op ieder beeldscherm daar gezet. En dat zijn er een hoop. Lachte me kapot. Mijn vrouw vond me een klein kind zei ze, die krijgt vanavond geen hengel toegeworpen dust.. Beter naar je vrouw luisteren. Je lijkt wel een eigenwijze tukker in deze topic. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Vorige week zondag was lachen joh! Er was een Nederlands team dat in Doetinchem wel eventjes kampioen zou worden, maar wat denk je? Spelen ze daar 1-1 whahahahahahahahahaha en werd daarmee een ander team kampioen. Om te gieren was dat whahahahahahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ja joh, is echt gebeurd! Podium voor de huldiging stond al klaar, de bus was al bestickerd, allemaal voor Piet Snot. En dan de coach na afloop: "ik verwijt mijn spelers niets" whahahahahahaha. En vervolgens neemt 'ie ontslag. Dat verzin je toch niet whahahahahahaha. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee zoiets verzin je niet. Wat een sukkel die trainer dan. Zo spelen dat je geen prijs pakt en dan dat zinkende schip verlaten. Wat een kutboer joh.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ze komen weer uit hun grot, hoor. Gaan nu met aantal behaalde prijzen schermen. Tis voorspelbaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
020ers zitten in de Calimero-fase. "Wij hebben nu geen prijs, maar we hebben vaker landstitels en Europese prijzen gehaald dan alle anderen." Dat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En daarom word er dus in elk stadion "Helemaal niets in Amsterdom" gezongen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
"Wij zijn alleen maar trots en niet arrogant." Historie toont aan dat zij het verschil niet kennen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2016 - 16:29 schreef FR-Henk het volgende:020ers zitten in de Calimero-fase. "Wij hebben nu geen prijs, maar we hebben vaker landstitels en Europese prijzen gehaald dan alle anderen." Dat. Daarom noemen we 020 supporters ook succes supporters, bij tegenslag haken de meeste af. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 15 mei 2016 - 16:36 schreef RenatoBos het volgende:En daarom word er dus in elk stadion "Helemaal niets in Amsterdom" gezongen.. Na opnieuw een jaar van die zogenaamde positieve arrogantie gunt men ze dat van harte...
.... vind ik persoonlijk zeer terecht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|