|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 18 mei 2016 - 17:08 schreef JanM het volgende:[..] Dat zou wel een echte jodenstreek zijn ja: de schaal alsnog naar A'dom omdat zij 4 punten en PiSVee 6 punten tegen Twente gehaald heeft. Maar dat durven ze zelfs bij de KNJB niet! Sssst 😂 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Kan regeltechnisch helemaal niet blijkbaar omdat alle 34 wedstrijden regelementair zijn gespeeld. Heb wel altijd gezegd dat de KNJB Twente zou uitsluiten als vòòr de slotdag 020 het zicht op de titel anders kwijt zou zijn. Maar ze hadden daar in Zeist natuurlijk ook nooit op "het wonder van Doetinchem" gerekend hahahahaha. Wat dat is?
Dat ze niet konden winnen van De Graafschap en daardoor HELEMAAL NIETS hebben in A'dom! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Geen slapende HONDEN wakker maken. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ken niemand die zijn hond zo genoemd heeft maar wel een Baviaan die Bert van Oostveen heet ;-P |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
De meest achterlijke in Zeist. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dat zijn de bestuurders die Van Oostveen en Blind + staf niet hebben weggestuurd toen ze zich niet wisten te kwalificeren! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Peter Bosz en 020. Gaat 'm niet worden. Bosz kan niet met wespennesten omgaan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoop het. Kan Peter ze lekker op kosten jagen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die reacties ook van die snavels😂😂 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zeg me nou niet dat ik dat topic door moet gaan spitten 🙏 |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Jood vd Sar vindt dat wanneer Twente eerder uit de eredivisie was gehaald zij kampioen zouden zijn geworden. Ze beraden zich op juridische stappen. Laten ze sterven daar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het wordt gewoon een zooitje, had die Duitsers een kans gegeven het goed te maken. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2016 - 11:34 schreef nr 10 het volgende:Jood vd Sar vindt dat wanneer Twente eerder uit de eredivisie was gehaald zij kampioen zouden zijn geworden. Ze beraden zich op juridische stappen. Laten ze sterven daar. Verliezen ze, wederom... De reguliere competitie was 08 mei afgelopen. Was het voor het einde gebeurd waren de uitslagen tegen twente eruit gehaald. Nu is het daarna, dus tellen ze gewoon mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wiedergutmachungskrentenwegge |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 19 mei 2016 - 11:34 schreef nr 10 het volgende:Jood vd Sar vindt dat wanneer Twente eerder uit de eredivisie was gehaald zij kampioen zouden zijn geworden. Ze beraden zich op juridische stappen. Laten ze sterven daar. Ook gewoon terugzetten naar de JL! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Falen in Doetinchem en nu roepen dat de huidige selectie van Twente iets te maken heeft met de malversaties van Muntenman en consorten. Het is gewoon zielig. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Whahahaaaa zal niet, daar zit weinig geld helaas.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Heb me er eens aan gewaagd, zijn daar helemaal enthousiast over Bosz 😂 |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Grappig de beoogde trainer van 020 heeft op de laatste dag in Israël ook naast de landstitel gegrepen :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En wij kunnen onze jeugd niet houden terwijl zowel 020 als 040 totaal 75 contracrspelers hebben hahaha.. Kunnen we hier niet wij zijn zelf de domste topic van maken hahaha ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zie het verband niet Leon leg me eens uit.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wij kunnen dat niet omdat we jaren wanbeleid op financieel gebied gevoerd hebben.
Dus als je die topics even opgraaft, kan je daar verder. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat we het balletje nog weleens teruggekaatst krijgen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 22 mei 2016 - 11:42 schreef Stylzz het volgende:Grappig de beoogde trainer van 020 heeft op de laatste dag in Israël ook naast de landstitel gegrepen :) Nou de beker nog verspelen, dan weet hij vast hoe "HELEMAAL NIETS IN A'DOM" voelt hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hopelijk hebben wij een goeie selectie volgend jaar hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In ieder geval een selectie. En we gaan Europa in.
en wij kijken thuis. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wat heeft 020 eigenlijk gewonnen? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zij hebben natuurlijk geen Martin van Geel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met Martin haal je tenminste een prijs. ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Martin heeft stappen gemaakt..💪 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Na 5 jaar een eerste prijs en nou moet ie oprotten. Da's toch niet normaal? Dat is abnormaal! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zeg maar gerust een schitterende dag! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Met deze toch wel als hoogtepunt wat mij betreft:
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Jeay
|
|
|
quote: Gvd man wat mis ik deze selectie. Dat was het échte Feyenoord. Mensen met een feyenoord hart. |
|
|
|