BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Vertrouwen en excuses. Speelronde 11 Eredivisie

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 28 oktober 2016 - 11:46   quote  deeplink  
Een prachtig en zeer verdiend doelpunt van Kuyt in de klassieker voorkwam dat de wedstrijd werd gekarakteriseerd als formidabel. Was het bij het stiftje van Dolberg gebleven of erger nog een 2-0 na een counter dan had de immer Ajaxgezinde vaderlandse pers de genialiteit van de Amsterdamse huurlingen en coach eindeloos kunnen bezingen. Nu werd de titanenstrijd afgedaan als matig voetbal. Laten we er maar geen woorden aan vuil maken.

Johan Derksen maakte zijn excuses aan Sylvana Simons. Is zij de eerste in een lange rij waar de snor voor door het stof zal gaan? Is het werkelijk zo ernstig wat ie allemaal uitkraamt?

PSV en Feyenoord zullen dit weekend weer serieus worden getest. Feyenoord zal super scherp moeten zijn. In principe kunnen ze iedereen aan maar ze moeten wel keihard blijven werken. Bilal wordt veel verweten maar ik ben toch wel blij met zijn ontwikkeling. Hij bezorgt verdedigers op dit moment meer hoofdpijn dan Berghuis en als hij vertrouwen blijft houden kan hij het verschil maken in de titelrace. Jong, fit, snel en gedreven.

In de good old U S of A zijn de Chicago Cubs op gelijke hoogte gekomen in de World Series (best of 7). Zou mooi zijn als ze hem voor het eerst sinds 1908 weer zouden winnen. En dat was ook een bijzonder jaar toch.

Hier dan op basis van hoop, geloof en liefde (Petrus 1:3-12) mijn voorspellingen voor de komende speelronde:

FC Twente - Roda JC 1-3

Hoop dat de koempels korte metten maken met huilebalken, en ManCity-huurlingen.

Willem II - FC Groningen 1-3

Denk dat Groningen toch meer kwaliteit in huis heeft.

Vitesse - PSV 1-3

Praatsessie zal gewerkt hebben.

Heracles Almelo - Sparta Rotterdam 3-1

Ajax - Excelsior 6-1

Geen verrassing helaas.

PEC Zwolle - Go Ahead Eagles 4-2

Lek boven.

Feyenoord - Heerenveen 3-1

Op basis van Eindhoven - Heerenveen zeg ik dat dit gewoon een klinkende overwinning moet worden. '


FC Utrecht - NEC 4-0


Tenhagsquad te sterk voor NEC.

ADO Den Haag - AZ 1-3

ADO wordt weggecounterd. Bij nederlaag wordt Vincent Janssen gehuurd van Tottenham voor de rest van het seizoen.

Recept:

Zuurkoolstamppot (optioneel met worst en eventueel uitgebakken spekjes).

Pakje biologische zuurkool (of iets anders dat je lekker lijkt). Maak de zuurkool apart van de aardappelen warm in 5 tot 10 minuten.

Kook de aardappelen apart van de zuurkool gaar. Daarna stamp je het met zuurkool en het vocht hiervan tot een heerlijke stamppot. Bij voorkeur geen melk of boter toevoegen. Dan heb je in principe een heerlijke vegan zuurkoolstamppot. Je kunt het serveren gecombineerd met zongedroogde tomaatjes in olijfolie. Gaat dit je te ver dan koop je er een rookworst bij en bak je spekjes uit.

Zuurkool werkt cholesterol verlagend, bevat veel vitamine C en is goed tegen maagproblemen. In Duitsland beweren sommigen dat vrouwen zin krijgen in mannenvlees na zo'n maaltijd. So: pasta my ass..

Disclaimer:
Sportdwaas is linksbenig, gescheiden, steunde Feyenoord als kameraadje. En we gaan met hotsen knotse Kuijt en Tapia voor de dubbel!

www.sportdwaas.blogspot.com
@sportdwaas

©sportdwaas



Loetje
 Loetje - dinsdag 01 november 2016 - 15:34   quote  deeplink  
Ik denk dat ik ga proberen wekelijks, mits ik er aan toe kom te schrijven en dan met mijn voorspellingen. Iets realistischer onderbouwd alleen.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 01 november 2016 - 15:48   quote  deeplink  
7b628db223c6cd91e01c10eeffde1cde.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Vertrouwen en excuses. Speelronde 11 Eredivisie









0.0064859