|
|
MMM
|
|
|
Niks logisch aan. Weg ermee, vedette Jan Arie. Vind zichzelf te goed voor de bank.
Geertruida! |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Allemaal opzouten. Voortaan honkbal in de kuip |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jaap Stam heeft in gesprek met Feyenoord TV een update gegeven over de blessures bij Feyenoord. Jens Toornstra is voorlopig nog niet klaar om de training te hervatten. Nicolai Jørgensen is begonnen aan zijn revalidatie, maar Stam kan nog niet aangeven wanneer hij weer inzetbaar is. De Rotterdammers bekijken de situatie per dag aan.
''Het is moeilijk aan te geven wanneer hij er klaar voor is. We bekijken het met Nicolai van dag tot dag. Hij is begonnen met de revalidatie en het voelt op dit moment redelijk aan bij hem. Hopelijk kan hij snel weer het veld op, maar een tijdsindicatie kan ik niet geven.''
De blessures stapelen zich op bij Feyenoord. ''Dit is een horrorscenario. In de eindfase van de voorbereiding ga je naar je basis toe en hoop je automatismes te krijgen in het elftal, maar bij ons vallen er nu jongens weg. Het is niet gezegd dat we dat niet kunnen opvangen, maar we wilden toewerken naar een vaste elf waar we mee wilden beginnen.'' |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Jorgensen is een gemis. Toornstra kan je opvangen met Burger en of Berghuis. Van Beek met Fer. Larsson Narsingh of Sinistera misschien wekt het wel positief.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 juli 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 29 juli 2019 - 21:55 schreef RenatoBos het volgende:Jaap Stam heeft in gesprek met Feyenoord TV een update gegeven over de blessures bij Feyenoord. Jens Toornstra is voorlopig nog niet klaar om de training te hervatten. Nicolai Jørgensen is begonnen aan zijn revalidatie, maar Stam kan nog niet aangeven wanneer hij weer inzetbaar is. De Rotterdammers bekijken de situatie per dag aan. ''Het is moeilijk aan te geven wanneer hij er klaar voor is. We bekijken het met Nicolai van dag tot dag. Hij is begonnen met de revalidatie en het voelt op dit moment redelijk aan bij hem. Hopelijk kan hij snel weer het veld op, maar een tijdsindicatie kan ik niet geven.'' De blessures stapelen zich op bij Feyenoord. ''Dit is een horrorscenario. In de eindfase van de voorbereiding ga je naar je basis toe en hoop je automatismes te krijgen in het elftal, maar bij ons vallen er nu jongens weg. Het is niet gezegd dat we dat niet kunnen opvangen, maar we wilden toewerken naar een vaste elf waar we mee wilden beginnen.'' Stond meer bij, https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=431209&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Jorgensen aan revalidatie begonnen |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
quote:Op maandag 29 juli 2019 - 22:03 schreef Positivo het volgende:Jorgensen is een gemis. Toornstra kan je opvangen met Burger en of Berghuis. Van Beek met Fer. Larsson Narsingh of Sinistera misschien wekt het wel positief. Laten we Geertruida eens proberen voor Van Beek. Veel slechter kan het sowieso niet.
Fer is goed op het middenveld. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik hoop ook op Geertruida. Maar weinig kans denk ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Laten we zien hoe het er uitziet tegen Sparta, maar buiten Jorgensen vindt ik het gemis niet aanwezig, eerder misschien positief als hierdoor bijv. Geertruida, Sinistera, Vente en misschien zelfs wel een uitblinkende Bannis kansen gaan krijgen. Zou een uitgelezen kans zijn om definitief de basis elf te herschrijven. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En hoe gaat het met Hendriks eigenlijk? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Sjef Hendriks slager uit Zundert ? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Deze jongen kan nooit minder zijn dan Verbeek ,kwa snelheid ook niet minder dan Jan Arie. En toch geen 1 x centraal gespeelt in de voorbereiding. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
17 jaar, volgens mij ook niet meer bij de A-selectie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja ik snap dat niet ,17 jaar oke maar hij is een beest . Als het maar geen politiek is ... Van we kunnen niet alle goede jeugd toevoegen,anders heeft Dirk bij 019 niks meer om op te stellen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
18 Juli inmiddels 18 jaar geworden, snap dus niet dat die niet uitgeprobeerd wordt. Was toch een potentieel talent en we kunnen wel wat aanvulling gebruiken op deze positie. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op woensdag 31 juli 2019 - 16:17 schreef VVout het volgende:18 Juli inmiddels 18 jaar geworden, snap dus niet dat die niet uitgeprobeerd wordt. Was toch een potentieel talent en we kunnen wel wat aanvulling gebruiken op deze positie. We hebben Kanarie en Botje |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nicolai Jørgensen, Jens Toornstra en Bart Nieuwkoop trainen nog altijd apart van de groep. De drie Feyenoorders werken individueel aan hun herstel op trainingscomplex 1908. De basisspelers van afgelopen donderdag tegen Hapoel Beer Sheva en Jan-Arie van der Heijden werkte een groepstraining af. De rest verscheen niet op het veld. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Moet die Jan-Arie niet wieberen? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Kan niet meer want Seneeeesi komt niet. Moet ie weer blijven... |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Berghuis traint weer mee.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Menstruatie duurt precies een week. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dick Advocaat kan weer beschikken over Orkun Kökcü. De talentvolle middenvelder was afgelopen weekend niet inzetbaar vanwege een blessure aan zijn hamstring. Kökcü trainde volgens RTV Rijnmond op de openbare dinsdagtraining weer voluit mee en is fit voor de kraker tegen AZ.
De al langer geblesseerde Sven van Beek en Ridgeciano Haps deden ook mee met de groepstraining op 1908. De twee zijn bijna volledig hersteld van hun blessures en kunnen snel weer wedstrijdritme op gaan doen. Oguzhan Özyakup trainde apart van de groep. De middenvelder heeft lang niet gespeeld en heeft lichte klachten overgehouden aan de wedstrijd tegen Heracles Almelo. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
van Beek zullen we toch wel heel vlug lozen komende zomer? Wat heeft die een salaris gekost.. En er niks voor teruggekregen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Voetbalt met een klapschoen ,komt uit de schaatswereld. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 06 februari 2020 - 10:19 schreef MMM het volgende:van Beek zullen we toch wel heel vlug lozen komende zomer? Wat heeft die een salaris gekost.. En er niks voor teruggekregen. Zie ook Haps... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tyrell Malacia moet een operatie ondergaan in verband met een heupblessure. De linkervleugelverdediger mist hierdoor de voorbereiding op het seizoen 2020-2021. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat is dit voor amateuristisch gedoe. We liggen maanden stil, je gaat even een paar weekjes voorbereiden en dan komen ze nu hier mee.
WTF man. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
!"§$%&/()=?@@@, nou als dat nog maar goed komt met hem. Is dat ff klote zeg in alle opzichten voor ons en voor hem! |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 juli 2020 - 14:00 schreef Stylzz het volgende:Wat is dit voor amateuristisch gedoe. We liggen maanden stil, je gaat even een paar weekjes voorbereiden en dan komen ze nu hier mee. WTF man. Rustagh. Hij heeft misschien zijn hond uitgelaten. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Hadden ze niet iedereen kunnen opereren in de afgelopen maanden? Gewoon uit voorzorg of zo....
Hopelijk snel beter Malacia! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat ,en tot een maand geleden werden er alleen zeer ernstige en acute operaties uitgevoerd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De blessure van Tyrell Malacia is ernstiger dan verwacht. De verdediger van Feyenoord is waarschijnlijk pas na de winterstop weer inzetbaar voor de Rotterdammers. Afgelopen week onderging Malacia een operatie aan zijn heup en is hierdoor lang niet inzetbaar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Was goed bezig. Zonde voor hemzelf in eerste plaats, maar daarnaast voor ons ook de tweede basisspeler die we pas na de winsterstop weer terug zien. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Verdonk is m.i. overigens een redelijke noodoplossing. Heeft het redelijk gedaan op die positie, kwam te kort als vaste basisspeler, maar om erbij te hebben logisch. Zou hij met een jaartje verlengd moeten worden (hij is nu transfervrij). En hij moet het zien zitten in principe Haps voor zich te hebben, al is die ook vaak genoeg stuk natuurlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Goed genoeg voor die rol. 2de/3de back (wanneer Malacia weer fit is) hebben we het over. Kent bovendien al de club. En heeft ook wel wat goede potjes gespeeld. Maar mist verder veel wat een back nodig heeft. Dat wel. Daarom moest ie ook vertrekken. Maar als ik Arnesen was zou ik toch maar informeren of hij het ziet zitten.
Tenzij er nieuwe aanwas op die positie zit aan te komen uit eigen jeugd natuurlijk. Maar daar heb ik momenteel niet zo veel zicht op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan heb je m dus om te hopen m niet nodig te hebben. Zet er dan jeugd achter |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tuurlijk. Maar dat geldt voor meer posities in onze selectie. Als je bij 2/3de keus aankomt, dan hoop je vooral dat die speler weinig in actie hoeft te komen. Maar iemand van buiten die beter is dan Verdonk, gaat die 2/3de back bij ons worden? Met Malacia en Haps voor zich? Ik help je met hopen. Maar ik denk dat Verdonk een pragmatische oplossing is.
Maar inderdaad, eigen jeugd is in principe de ideale oplossing. Maar dan moet er wel iemand zijn die er aan toe is. Want bijvoorbeeld zoals met Bannis vorig jaar, dat heeft geen enkele zin.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juli 2020 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Zou Jorgensen fit zijn? En zo ja, hoe lang zal dat zo blijven? Zelfde vragen zou ik ook kunnen stellen voor Haps. |
|
|
|