BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Orkun Kökcü///Held topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - vrijdag 04 januari 2019 - 09:15   quote  deeplink  
Beter beleid
Beter scouten
Beter aankopen en gericht, in plaats van halen wie haalbaar is op dat moment
En een 2de elftal waardoor iedereen kan bijblijven , en waarbij jeugd sterker kan worden
Allemaal dingen waarin Martin faalt
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 januari 2019 - 09:31   quote  deeplink  
Gefaald heeft vooral
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 04 januari 2019 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 januari 2019 - 20:12 schreef piet de paler het volgende:
Moet rijpen aangezien hij niet wil worden uitgeleend zal hij wel naar Turkije vertrekken
Of misschien wel naar B D als Feyenoord volgende week tegen Boruss. Dortmund speelt
en hij goed speelt.
hij past daar wel in dat systeem, is beter dan naar Turkije

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 januari 2019 door de bluffer --
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 04 januari 2019 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 januari 2019 - 09:15 schreef van geil het volgende:
Beter beleid
Beter scouten
Beter aankopen en gericht, in plaats van halen wie haalbaar is op dat moment
En een 2de elftal waardoor iedereen kan bijblijven , en waarbij jeugd sterker kan worden
Allemaal dingen waarin Martin faalt
Heb jij dan een betere voor MvG
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 04 januari 2019 - 12:00   quote  deeplink  
Vincent Bijlo
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 04 januari 2019 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 januari 2019 - 12:00 schreef Stylzz het volgende:
Vincent Bijlo
Wie is dat die ken ik niet
ar
 ar - vrijdag 04 januari 2019 - 12:33   quote  deeplink  
Groot talent
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 04 januari 2019 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 januari 2019 - 09:15 schreef van geil het volgende:
Beter beleid
Beter scouten
Beter aankopen en gericht, in plaats van halen wie haalbaar is op dat moment
En een 2de elftal waardoor iedereen kan bijblijven , en waarbij jeugd sterker kan worden
Allemaal dingen waarin Martin faalt
Alles kan beter. Dat is makkelijk, ja.
Hoe slechter kon het des te meer? Prijzen tellen toch ook?
Ik vind dat van Geel voldoendes heeft gescoord.
Ruim 30 miljoen investeerde hij in een ruimere selectie, ipv enkele duurdere spelers. CL kwam er aan.
En is van Geel verwijtbaar dat 1908 veel van het budget vroeg? Ook n stap vooruit, hè.

Nuance. Daar gaat het om. Nochtans is het hoog tijd voor nieuwe invalshoeken.
Dus ook op de td functie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 januari 2019 door FR-Henk --
van geil
 van geil - vrijdag 04 januari 2019 - 14:14   quote  deeplink  
Daar is 0 van het transfergeld van gebruikt.
De potjes niet door de war halen.
Zijn pot is gewoon leeg.
We hebben het over transfer beleid, niet voor neven inkomsten van de club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 januari 2019 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 04 januari 2019 - 15:28   quote  deeplink  
Klopt, dat was CL-geld. Daarvan was 70% dus voor 1908-complex.
van geil
 van geil - zaterdag 05 januari 2019 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 januari 2019 - 20:05 schreef VVout het volgende:
Weet het niet hoor, maar de eerste wedstrijd was ik enthousiast over Orkun maar de wedstrijd er na had ik ook zo iets van je moet nog heel wat bijschaven en bekijk het voorlopig maar van de bank.

.
van geil
 van geil - zaterdag 05 januari 2019 - 13:14   quote  deeplink  
Over bovenstaande VV , eens .
Ik weet niet meer welke analist het was (Perez?)
Maar die sloeg de spijker op de kop. Invallen achter de spitsen spelend tegen een zwakke tegenstander die al op de rug ligt , is even wat anders dan 90 minuten box to box spelen .
Hij moet nog veel leren/rijpen .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 januari 2019 - 13:44   quote  deeplink  
Een 10 hoeft helemaal niet van box to box te spelen
van geil
 van geil - zaterdag 05 januari 2019 - 17:56   quote  deeplink  
Die tijd is al 10 jaar voorbij
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 05 januari 2019 - 18:25   quote  deeplink  
Je kan het als team niet meer veroorloven inderdaad dat je aanval niet meedoet bij balbezit tegenstander. Misschien maximaal 1 of 2 spelers die weinig hoeven doen. Maar zelfs bij Real Madrid moest Benzema altijd veel werk verrichten zodat Ronaldo in verdedigend opzicht weinig hoefde bij te dragen. Als je Kokcu van zijn verdedigende taken ontslaat, zeg je eigenlijk dat Berghuis en Larsson extra arbeid moeten doen om het te compenseren. Zo niet, dan wordt je constant overlopen.
Frstu
 Frstu - zaterdag 05 januari 2019 - 19:43   quote  deeplink  
Kökçü kan echt wel verdedigen. Tenminste dat heb ik van hem genoeg gezien in de A-jeugd. Dus die kan gewoon meedoen.

Daarnaast: Van Persie heeft ook op tien gespeeld bij ons. Die deed inderdaad weinig. En volgens mij liepen Larsson en Berghuis dan ook niet het vuur uit hun sloffen.

In de Nederlandse competitie is je primaire taak gewoon aanvallen. Feyenoord heeft 60 tot 70 % balbezit.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 januari 2019 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2019 - 18:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Je kan het als team niet meer veroorloven inderdaad dat je aanval niet meedoet bij balbezit tegenstander. Misschien maximaal 1 of 2 spelers die weinig hoeven doen. Maar zelfs bij Real Madrid moest Benzema altijd veel werk verrichten zodat Ronaldo in verdedigend opzicht weinig hoefde bij te dragen. Als je Kokcu van zijn verdedigende taken ontslaat, zeg je eigenlijk dat Berghuis en Larsson extra arbeid moeten doen om het te compenseren. Zo niet, dan wordt je constant overlopen.
Mee verdedigen is niet specifiek van box to box spelen
Zie dat Ziyech en Guiterez ook niet doen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 januari 2019 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2019 - 19:43 schreef Frstu het volgende:
Kökçü kan echt wel verdedigen. Tenminste dat heb ik van hem genoeg gezien in de A-jeugd. Dus die kan gewoon meedoen.

Daarnaast: Van Persie heeft ook op tien gespeeld bij ons. Die deed inderdaad weinig. En volgens mij liepen Larsson en Berghuis dan ook niet het vuur uit hun sloffen.

In de Nederlandse competitie is je primaire taak gewoon aanvallen. Feyenoord heeft 60 tot 70 % balbezit.
Precies van Persie komt ook niet over de zijlijn.
Maar als de backs over de buitenspelers heengaan moeten Berghuis en Larsson
wel anticiperen bij balverlies..
Larsson begint dat nu een beetje op te pakken.
van geil
 van geil - zaterdag 05 januari 2019 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2019 - 21:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Mee verdedigen is niet specifiek van box to box spelen
Zie dat Ziyech en Guiterez ook niet doen..
Ziyech loopt zich de sokken uit de schoenen als het nodig is.
van geil
 van geil - zaterdag 05 januari 2019 - 22:05   quote  deeplink  
En over dat 60/70 procent balbezit.
Bij de overige procenten hangen er al 20 in het mandje.
En de wedstrijd tegen Fortuna was dat met name Clasie en Kokcu aan te rekenen , die verzaakten in de omschakeling.
Daar doelde Perez? op .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 januari 2019 door van geil --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 05 januari 2019 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2019 - 22:03 schreef van geil het volgende:

[..]

Ziyech loopt zich de sokken uit de schoenen als het nodig is.
Zeker maar jij heb het over van box to box ..Dat doet geen 1 NR10
van geil
 van geil - zaterdag 05 januari 2019 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2019 - 22:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zeker maar jij heb het over van box to box ..Dat doet geen 1 NR10
Perez noemde het zo , en Toornstra doet dat ook bijvoorbeeld.
Het is tegenwoordig vrij normaal dat een ieder mee terug verdedigd , en als dat nodig is , tot de achterlijn, in de Europese wedstrijden zag ik zelfs Ziyech daar slidings maken , Tadic overigens ook.
Voor de rest zie ik ze weinig buiten Studio Sport.(Ajax)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 januari 2019 door van geil --
van geil
 van geil - zaterdag 05 januari 2019 - 22:34   quote  deeplink  
Voor de rest wil ik niets aan zijn kwaliteiten afdoen , maar hij is er nog niet klaar voor om basisspeler te zijn.
Frstu
 Frstu - zondag 06 januari 2019 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2019 - 22:05 schreef van geil het volgende:
En over dat 60/70 procent balbezit.
Bij de overige procenten hangen er al 20 in het mandje.
En de wedstrijd tegen Fortuna was dat met name Clasie en Kokcu aan te rekenen , die verzaakten in de omschakeling.
Daar doelde Perez? op .
Dus nu gaan we alles aan één wedstrijd ophangen? Die goal van Fortuna kan nog gewoon gebeuren. (Die tweede valt in de allerlaatste minuut als Feyenoord heel ver naar voren moet om nog wat te bewerkstelligen.)

MAAR. Wat ik nog veel triester vind is dat je niet in staat bent om een paar goals te maken tegen Fortuna Sittard (dat is nu niet bepaald een topteam!). En dat is dan ook de voornaamste reden waarom je verliest; gebrek aan aanvalskracht. En dat wijt ik vooral aan Vente. Vente heeft te weinig spieren/duelkracht, geen goed hard schot en mist de bravoure om in het eerste te spelen.

En als op zo'n dag Larsson en Berghuis niet thuisgeven dan wordt het heel lastig. Als er dan nog Van Persie (heel de wedstrijd) of Jørgensen had rondgelopen dan was het waarschijnlijk meegevallen.

quote:
Op zaterdag 05 januari 2019 - 22:21 schreef van geil het volgende:

[..]

Perez noemde het zo , en Toornstra doet dat ook bijvoorbeeld.
Het is tegenwoordig vrij normaal dat een ieder mee terug verdedigd , en als dat nodig is , tot de achterlijn, in de Europese wedstrijden zag ik zelfs Ziyech daar slidings maken , Tadic overigens ook.
Voor de rest zie ik ze weinig buiten Studio Sport.(Ajax)
Tegen Fortuna Sittard hoef je helemaal niet zo goed te verdedigen. De vergelijking met ajax in de Champions League gaat nergens over. Natuurlijk loopt Ziyech het vuur uit zijn sloffen in de Champions League. Ik wil hem dat nog wel eens zien doen tegen Fortuna. Maar in feite hoeft dat ook net.

Toornstra kan NIET voetballen. Die heeft een goed schot, kan prima draven, maar voegt nul komma nul toe aan het positiespel van Feyenoord. Bovendien is Toornstra 29 en wordt hij alleen maar slechter. Dat is statistisch bewezen bij voetballer na hun 27e.

Wat gaan we dan doen? Een 17 jarig groeibriljantje afrekenen op wat meeverdedigen? Geloof me als je Kökçü twee seizoenen mee laat doen dan wordt hij vier keer zo goed als Toornstra.

Het is niet voor niets dat Europese topclubs hem in de gaten houden..!
van geil
 van geil - zondag 06 januari 2019 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2019 - 22:34 schreef van geil het volgende:
Voor de rest wil ik niets aan zijn kwaliteiten afdoen , maar hij is er nog niet klaar voor om basisspeler te zijn.
..
Frstu
 Frstu - zondag 06 januari 2019 - 11:16   quote  deeplink  
Wat mij betreft voegt hij nu al meer toe aan het spel van Feyenoord dan Toornstra. En heeft hij meer groeipotentie. Dus opstellen wat mij betreft.

Mijn mening is dat je zeer talentvolle spelers vroeg (17 t/m 19) moet laat wennen aan het niveau en de weerstand die ze in wedstrijden van het eerste elftal ondervinden en ook met de druk die daarbij komt kijken en dat ze dan tot ongekende hoogte kunnen stijgen. Dan heb je goud in handen.

Beste voorbeeld is Wijnaldum. Die was geloof ik 16 (!) toen hij zijn debuut maakte. Dat Feyenoord er toen verkeerd mee om gesprongen is en hem uit nood verkocht heeft aan psv laat ik maar even in het midden. Dat zijn beleidszaken.

Dat soort spelers levert Feyenoord geld op! Toornstra nog twee seizoenen laten draven (omdat hij zo geweldig meeverdedigd) niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 januari 2019 door Frstu --
van geil
 van geil - zondag 06 januari 2019 - 11:24   quote  deeplink  
Je hebt helemaal gelijk, daarom hadden we dus in de Keuken competitie moeten spelen.
Voor Vente komt het ook te vroeg op deze manier.
Als de overige posities goed zijn in een eerste dan kun je makkelijk een zo'n jongen mee laten doen, maar er zijn gewoon te veel zwakke schakels.
Waardoor zo'n jongen mee verzuipt .En je dus eigenlijk meer afbreekt , dan opbouwt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 januari 2019 door van geil --
VVout
 VVout - zondag 06 januari 2019 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 januari 2019 - 11:24 schreef van geil het volgende:
Je hebt helemaal gelijk, daarom hadden we dus in de Keuken competitie moeten spelen.
Voor Vente komt het ook te vroeg op deze manier.
Als de overige posities goed zijn in een eerste dan kun je makkelijk een zo'n jongen mee laten doen, maar er zijn gewoon te veel zwakke schakels.
Waardoor zo'n jongen mee verzuipt .En je dus eigenlijk meer afbreekt , dan opbouwt.
Hou toch eens op met die heel Holland bakt competitie, we hadden met vooruitstrevende clubs iets zelf moeten opzetten en het ook omarmen i.p.v. een bestaande structuur te ontwrichten.

Dat wat er nu gebeurt is gewoon arrogante neuzenpolitiek, waar egoïsme hoogtij viert.
van geil
 van geil - zondag 06 januari 2019 - 14:43   quote  deeplink  
Ook prima, maar is niet gebeurt , en er is nog steeds helemaal niets in zicht van een alternatief.
Dan kun je niet anders dan concluderen dat je volledig de boot gemist hebt.
piet de paler
 piet de paler - zondag 06 januari 2019 - 15:14   quote  deeplink  
Ie het nu niet zo dat we net niet talenten voortbrengen ? We kunnen niet iedereen behouden ,
Ik zou graag Burger,en zwart, wel eens willen zien, en Geertruida .en pak je je kans en niet dan doorselecteren. Een echte topper staat er Gewoon
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 06 januari 2019 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 januari 2019 - 21:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Mee verdedigen is niet specifiek van box to box spelen
Zie dat Ziyech en Guiterez ook niet doen..
Klopt, box to box is niet noodzakerwijs hetzelfde als meedoen bij balbezit tegenstander. Maar ik bedoelde meer in de richting zoals Van Geil het zegt. Je kan je het als modern team niet meer veroorloven dat je er meerdere hebben tussenlopen die weinig doen als ze niet aan de bal zijn. Zelfs een speler als Ziyech moet gewoon arbeid verrichten. Bij ons was Elia daar een goed voorbeeld van, liep altijd met zijn directe tegenstander mee. Zelfs Larsson en Berghuis moeten een en ander doen, al kunnen zij niet opbrengen wat Elia kon. En hetzelfde zie je in de top. Ronaldo en Messi hebben een vrijbrief, maar dat betekend wel dat bijvoorbeeld spelers als Suarez en Benzema (dan hebben we het over de periode van Ronaldo bij Real uiteraard) veel moeten doen in verdedigend opzicht.

Box to box wordt meestal het type Vilhena bedoelt. Dynamische middenvelders die veel meters maken. En constant tussen beide 16's heen en weer pendelen. Zo'n speler zal Kokcu nooit worden, maar die heeft andere kwaliteiten. Bovendien zal ook hij zijn steentje moeten bijdragen. Zoals een Ziyech dat ook geleerd heeft.
Frstu
 Frstu - zondag 06 januari 2019 - 19:06   quote  deeplink  
Dat komt wel goed, jongens. Nogmaals: we gaan nu af of één wedstrijd. Alsof hij al een heel seizoen de kantjes ervan afgelopen heeft. Het was één slechte wedstrijd van een totaal falend Feyenoord.

Wat ik van Kökçü heb gezien in de jeugd is dat hij echt wel kan bikkelen en meeverdedigen. Ik vind hem ook niet per definitie een nummer 10. Hij wordt vergeleken met Vilenha, maar dat is hij nu ook weer niet. Vilhena heeft veel lopend vermogen. (Maar die heeft ook nog wel eens de neiging hierdoor te denken dat hij bij PostNL werkt.) Kökçü rent minder, maar heeft een betere trap en inspeelpass. (Verder loopt Tony natuurlijk al 8 seizoenen mee. Dus dat is appels met peren vergelijken.)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 januari 2019 door Frstu --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 06 januari 2019 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 januari 2019 - 17:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Klopt, box to box is niet noodzakerwijs hetzelfde als meedoen bij balbezit tegenstander. Maar ik bedoelde meer in de richting zoals Van Geil het zegt. Je kan je het als modern team niet meer veroorloven dat je er meerdere hebben tussenlopen die weinig doen als ze niet aan de bal zijn. Zelfs een speler als Ziyech moet gewoon arbeid verrichten. Bij ons was Elia daar een goed voorbeeld van, liep altijd met zijn directe tegenstander mee. Zelfs Larsson en Berghuis moeten een en ander doen, al kunnen zij niet opbrengen wat Elia kon. En hetzelfde zie je in de top. Ronaldo en Messi hebben een vrijbrief, maar dat betekend wel dat bijvoorbeeld spelers als Suarez en Benzema (dan hebben we het over de periode van Ronaldo bij Real uiteraard) veel moeten doen in verdedigend opzicht.

Box to box wordt meestal het type Vilhena bedoelt. Dynamische middenvelders die veel meters maken. En constant tussen beide 16's heen en weer pendelen. Zo'n speler zal Kokcu nooit worden, maar die heeft andere kwaliteiten. Bovendien zal ook hij zijn steentje moeten bijdragen. Zoals een Ziyech dat ook geleerd heeft.
Precies wat ik bedoel ,die Pereirro van Psv is een mooi voorbeeld .
Fantastisch aan de bal maar verders heeft een team er niks aan.
Guiterez is niet beter aan de bal maar voetbalt goed mee zonder de bal.
Toornstra is een hele harde werker maar vind hem een slechte 10 .
Kokcu moet kijken naar het verschil tussen die 2 bij Psv .
van geil
 van geil - zondag 06 januari 2019 - 22:21   quote  deeplink  
Ja , wel eens.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 29 januari 2019 - 16:59   quote  deeplink  
Is nog niet goed genoeg voor een basis plaats.
Maar ik hoop wel dat hij blijft.
R()b
 R()b - dinsdag 29 januari 2019 - 17:17   quote  deeplink  
Papa kokcu zegt 1 februari praten, met intentie om te verlengen.
Laat maar zien, Februari goed nieuws dus...
VVout
 VVout - dinsdag 29 januari 2019 - 17:46   quote  deeplink  
Moet ie ophouden met dat gejank, dat kan je missen als kiespijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 29 januari 2019 - 18:43   quote  deeplink  
VVout ?
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 29 januari 2019 - 19:28   quote  deeplink  
Wie had er ook alweer ook zijn pappie bij hem ?
En iemand met met zijn broer gezellie, grote jongens mogen drinken , neuken maar pappa moet het vertellen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 29 januari 2019 - 19:39   quote  deeplink  
Wat een dom gelul joh
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 29 januari 2019 - 19:40   quote  deeplink  
Ik bedoel als die spelers willen gaan dan hup met pappa mee.
Of mag ik dit niet zeggen leon, ? Volgens mij zie jij overal rascisme in.
Hij heeft nog niets laten zien, en als Gio en de training staf dit een echte topper vinden blijft hij.
Maar dat gedreig over we gaan praten pfffffffffffff

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 januari 2019 door piet de paler --
VVout
 VVout - dinsdag 29 januari 2019 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 januari 2019 - 18:43 schreef Leon FR1908 het volgende:
VVout ?
Dit hier, kan ik echt niet hebben.


https://youtu.be/rReE9ljkmCo
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 29 januari 2019 - 19:49   quote  deeplink  
Jijzelf ziet kennelijk overal racisme in, piet.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 29 januari 2019 - 20:12   quote  deeplink  
.Dit filmpje hierboven tja
Ik wil hier geen mening over geven . Maar wat ik van hem gezien heb is hij hopelijk nog niet goed genoeg.
Zet Clasie ernaast en we gaan het zien of hij gelijk heeft.
van geil
 van geil - dinsdag 29 januari 2019 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 januari 2019 - 19:46 schreef VVout het volgende:

[..]

Dit hier, kan ik echt niet hebben.

[ filmpje ]
https://youtu.be/rReE9ljkmCo
Ander topic VV
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 29 januari 2019 - 20:37   quote  deeplink  
Ze lijken zo op elkaar hè ;)
van geil
 van geil - dinsdag 29 januari 2019 - 20:46   quote  deeplink  
:)
VVout
 VVout - dinsdag 29 januari 2019 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 januari 2019 - 20:31 schreef van geil het volgende:

[..]

Ander topic VV
Haha, zie het ook nu.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 29 januari 2019 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 januari 2019 - 19:40 schreef piet de paler het volgende:
Ik bedoel als die spelers willen gaan dan hup met pappa mee.
Of mag ik dit niet zeggen leon, ? Volgens mij zie jij overal rascisme in.
Hij heeft nog niets laten zien, en als Gio en de training staf dit een echte topper vinden blijft hij.
Maar dat gedreig over we gaan praten pfffffffffffff
Je mag alles schrijven wat je wil maar ik mag jou reactie dom gelul vinden.

In de berichtgevingen vandaag kwam naar buiten dat Kokcu mogelijk een transfer
naar Besiktas maakt.
Zijn vader was er wederom snel bij omdat bericht te ontkrachtigen.
Dat is goed voor Feyenoord ,dat is goed voor Kokcu en dat is leuk voor supporters die hoop hebben dat Kokcu zal doorbreken in Feyenoord 1.

De vader verdient een pluim en jij gaat het tegenovergestelde schrijven.

Dus idd dom gelul

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 januari 2019 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 29 januari 2019 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 januari 2019 - 19:46 schreef VVout het volgende:

[..]

Dit hier, kan ik echt niet hebben.

[ filmpje ]
https://youtu.be/rReE9ljkmCo
Valt mee VVout ,hij blijft netjes en trekt geen misplaatste porem wat
je bij andere teleurgestelde spelers wel ziet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Orkun Kökcü///Held topic









0.0121431