|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dozen pakken...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 maart 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Mooi zo, hoop dat Stanpie je gaat gebruiken. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
mooi zo, goed zo, mvg, MvG |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die is ergens een bunker aan het inrichten aan de zee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hier ben ik redelijk blij mee , ik moet zeggen dat dit een gok is, maar zo moet je het wel aanpakken. Dus als hij naar galtaray of besiktas wil kost het geld. Let op als hij dadelijk mocht slagen en het goed gaat doen krijgen we de discussie weer Turk of NL 11 tal
Maar welkom Orku de turku
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 maart 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 - 17:38 schreef piet de paler het volgende:Hier ben ik redelijk blij mee , ik moet zeggen dat dit een gok is, maar zo moet je het wel aanpakken. Dus als hij naar galtaray of besiktas wil kost het geld. Let op als hij dadelijk mocht slagen en het goed gaat doen krijgen we de discussie weer Turk of NL 11 tal Maar welkom Orku de turku (Satirisch bedoeld) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Signaal: jeugd meer in beeld. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: klopt maar het is ook noodgedwongen er is geen stuiver meer in kas , wel goed dat kokcu heeft bijgetekent , goede zaak voor feyenoord |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Prima dit. Dynamisch mannetje, én 2 benig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 maart 2019 - 20:51 schreef kenny het volgende:[..] klopt maar het is ook noodgedwongen er is geen stuiver meer in kas , wel goed dat kokcu heeft bijgetekent , goede zaak voor feyenoord Noodgedwongen? Tis een talent. Dat staat los van stuivers in kas. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: zeker een talent zie hem liever dan tony,clasie en toornstra bij elkaar , ik bedoel dat v geel nu voor de jeugd gaat kiezen daarbij vraag ik mij af gaat hij nu eindelijk eens proberen beleid te voeren ?? of is er geen andere keus omdat hij al het geld weer heeft verkwanselt en de kas weer leeg is |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van Geel heeft missers gemaakt bij de transfers, zeker. Twee jaar geleden kocht ie behoorljk wat spelers in. Was ook een heldere keuze: door ook CL moest er een bredere selectie staan, en financieel kon dat.
Z'n scouting. Daar schort het vooral aan. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
niet alleen scouting henk , ook een goed beleid en visie neerleggen , hij is meer met zichzelf bezig om te overleven en te kunnen blijven zitten ipv structureel een goed plan neerleggen waar feyenoord voorruit mee komt |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
eerst weten welk systeem ga je spelen, welek spelers in de huidige selectie kun je hiervoor gebruiken. dan kijken wat jezelf nog hebt uitgeleend (tapia, enzv ) dan gericht aankopen easy does it
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 maart 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Deed het goed, om te voetballen echter heb je veel meer van deze types nodig . Zeker achterin , waar wij eigenlijk alleen Jan Arie hebben die opbouwend iets kan. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mogelijk op de bank?
Dat zou echt bizar zijn.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Natuurlijk op de bank, waarom zou je hem inzetten dan. Vilhena moet in de etalage Wat begrijp je niet aan dit bericht ik begrijp het wel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 maart 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
slapjanus die gio , stelt zijn vriendje de postbode liever op , haal dan clasie eruit en zet tony op zijn plek dan is het probleem opgelost , tony is een ballen afpakker met veel pasie ideaal als vededigende middevelder , in zijn rol waar hij nu speelt zie ik liever kokcu die brengt voetballend ff een heel stuk meer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 maart 2019 door kenny -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 - 17:08 schreef piet de paler het volgende:Natuurlijk op de bank, waarom zou je hem inzetten dan. Vilhena moet in de etalage Wat begrijp je niet aan dit bericht ik begrijp het wel klopt piet , probleem is hij staat al jaren in de etalage met weinig succes |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 - 17:08 schreef piet de paler het volgende:Natuurlijk op de bank, waarom zou je hem inzetten dan. Vilhena moet in de etalage Wat begrijp je niet aan dit bericht ik begrijp het wel Kökcü is een 10 voor als je het nog niet wist. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maakt Gio niet uit. Die zet hem gewoon linksbuiten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio niet als gekkie neerzetten, ar, dan speel je met je ballen. ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Die heb ik tenminste dan.. :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 maart 2019 door ar -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Henk is gecastreerd en heeft zijn verstand verloren , dat is best jammerlijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geiltje heeft weer zielepijn, lees ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nog niet hij doet het aardig, maar zet niet elke jonge speler op een troon. Hij moet vechten voor zijn positie ( niet zoals Summervill) hoe vaak hebben wij niet gedacht dat jonge spelers het zouden maken. Boetius,Vente,malacia, noem maar op. Vechten hard trainen dat moeten ze doen. En niet door ons hoger inschatten dat ze nu nog niet zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 - 09:00 schreef piet de paler het volgende:[..] Nog niet hij doet het aardig, maar zet niet elke jonge speler op een troon. Hij moet vechten voor zijn positie ( niet zoals Summervill) hoe vaak hebben wij niet gedacht dat jonge spelers het zouden maken. Boetius,Vente,malacia, noem maar op. Vechten hard trainen dat moeten ze doen. En niet door ons hoger inschatten dat ze nu nog niet zijn. Hahaha hij bedoelt positie 10, aanvallende middenvelder achter de spits Piet |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hahaha. Piet had een scheutje in de koffie hé |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Of eerder een scheutje koffie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zwarte koffie mag niet meer |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja maar ik word zo moe van al die mensen die nu al vinden dat dit een topper is.Maar hij kan een topper worden. Net zoals Luigi Bruins was , En ja inzetten maar hij is niet heeeeeeeeeel veeeeeeeeeel beterdan wat er nu staat. De hoop die we hebben op een topper bij de jeugd is een wens en nog geen werkelijkheid.
Koffie dan maar |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik hoop in de basis. 1 van de weinige reden met van Persie en Berghuis om te gaan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In ieder geval n keer een speler die wel wat durft , nu maar hopen dat het eruit gaat komen . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Als Tonny fit is, vergeet het maar |
|
|
|