|
|
RenatoBos
|
|
|
EERSTE PROFCONTRACT VOOR LUTSHAREL GEERTRUIDA
Lutsharel Geertruida heeft maandag zijn eerste profcontract bij Feyenoord getekend. De zestienjarige jeugdspeler uit Feyenoord Onder 17 zette in de Boardroom van De Kuip zijn handtekening onder een driejarige verbintenis, tot medio 2020. Het talent sluit komend seizoen aan bij Feyenoord Onder 19.
Geertruida begon met voetballen bij de Rotterdamse voetbalvereniging Overmaas. Sinds 2012 maakt de verdediger deel uit van Feyenoord Academy, waar hij zich sterk ontwikkelde en uitgroeide tot jeugdinternational. Deze maand was hij actief op het jeugd-EK met Oranje Onder 17.
‘Lutsharel is een moderne en fysiek sterke verdediger’, sprak technisch directeur Martin van Geel nadat alle handtekeningen op papier stonden. ‘Hij heeft veel doorgroeimogelijkheden en we zien een mooie toekomst voor hem bij Feyenoord. We zijn zeer blij dat we hem voor drie jaar aan de club hebben kunnen binden.’
De mooie woorden van Van Geel werden met trots in ontvangst genomen door Geertruida en het grote aantal aanwezige familieleden van de jeugdspeler. ‘Mijn familie is heel belangrijk voor mij, ze zijn er altijd bij als ik speel’, sprak de talentvolle Feyenoorder. ‘Ik ben heel blij dat ze dit mooie moment ook kunnen meemaken.’
‘Voor mij is dit contract een droom die uitkomt’, vervolgde Geertruida. ‘Sinds ik voor deze club speel, is dit mijn doel. Ik ben een jongen van Rotterdam-Zuid en wil niks liever dan ooit in De Kuip spelen. Daar ga ik de komende jaren keihard mijn best voor doen.’
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 augustus 2023 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Triple woordwaarde en het potje scrabble is voorbij pfff |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Je hebt wel eens mensen met een vreemde voornaam. Ook heb je wel eens mensen met een aparte achternaam. Maar als je beide hebt.... Dit moet een hele grote gaan worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Anderen hebben een achternaam gekregen die hen past. Blind. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: True.
Maar dan moet je het lef hebben als vader om je zoon Bennie te noemen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Achternaam hebben die niet past. Dolberg. En dan zelf een dooie lulhannes zijn. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 31 mei 2017 - 15:19 schreef netsurfer het volgende:[..] True. Maar dan moet je het lef hebben als vader om je zoon Bennie te noemen. Hij noemde hem liever Dagelijks ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Geertruida sluit aan bij selectie eerste elftal'
Een opvallende naam gisteren op de bank van Feyenoord. De 17-jarige Lutsharel Geertruida mocht in de Champions League wedstrijd tegen Manchester City voor het eerst plaats nemen op de reserve bank van de Rotterdammers.
Giovanni van Bronckhorst heeft de moderne en fysiek sterke verdediger definitief bij de selectie gehaald. Dit meldt Kuiptalk. Sinds 2012 maakt de verdediger deel uit van Feyenoord Academy, waar hij een sterke ontwikkeling doormaakte. Geertruida, die voornamelijk als centrale verdediger of rechtsback speelt, heeft een contract tot 2020 in De Kuip en mag zich nu bewijzen in de A-selectie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geertruida, Toure, Vente...Er komt weer wat jeugd in de brouwerij. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Diks bevalt niet lijkt het. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van Beek ook weer in het vizier. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hangt van komend weekend af. Weer geen basisplaats voor Diks dan lijkt het alsof Gio het gehad heeft met 'm..
Wachten op Nieuwkoop, hopelijk niet te lang. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 september 2017 - 10:02 schreef MMM het volgende:[..] Hangt van komend weekend af. Weer geen basisplaats voor Diks dan lijkt het alsof Gio het gehad heeft met 'm.. Wachten op Nieuwkoop, hopelijk niet te lang. Eens |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
hij is er klaar voor de klassieker en Amrabat gewoon RB zetten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gebaseerd op alle minuten in het eerste natuurlijk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Amrabat cv is ook niet ideaal , ik zou dan gaan voor de jeugd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, of El Ahmadi daar neer zetten. En Amrabat middenveld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Debuut, leuk voor die jongen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jep. Was erg zenuwachtig zo leek het. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja ik zag het ook, leverde gelijk de bal in. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Nou, dan kan hij gelijk in de basis... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Er duidelijk niet klaar voor |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan ook niet geruststellend zijn in dit elftal in te moeten komen, zou ook nerveus worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wanneer krijgt zo'n jongen eens een kans?
Van Beek faalt de hele wedstrijd en mag gewoon 90 minuten volmaken.
Hoe leg je dat uit aan Geertruida? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Maar dan zit je ook nog met Arie... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Arie is beter dan van Beek |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk he , als ik weer een keer in de week ga trainen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
van Beek kennen we nu wel.
Deze jongen de kans geven. |
|
|