|
|
FR-Henk
|
|
|
| Mail sruren dat ie niet lief meer is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat is een optie Of een keer al zijn interviews nalezen en dan een mening vormen. Of een mail sturen dat jij hem lief vindt Ik ben teleurgesteld en dat steek ik niet onder stoelen of banken ...ook niet in he5 stadion 😛😛😛 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| We houden het in de gaten Piet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 - 19:51 schreef piet de paler het volgende:Dat is een optie Of een keer al zijn interviews nalezen en dan een mening vormen. Of een mail sturen dat jij hem lief vindt Ik ben teleurgesteld en dat steek ik niet onder stoelen of banken ...ook niet in he5 stadion 😛😛😛 Daar zal hij vast slapeloze nachten van hebben |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zou een statement maken, en naakt over het veld hollen, Piet. Zien we die Paler ook eens. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Of met een paar roze pluche handboeien aan de doelpaal vast ketenen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Hahaha Nee ga jij maar applaudisseren voor hem . Ik doe dit niet en dank ook een groot gedeelte van T en S ook niet. Misschien draai ik nog bij maar vindt het nu echt een lul |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tja wat het ook is, dat hij niet naar ajakkes gaat Is meer dan logisch dat ligt vaak ook voor zon jongen en zn matties stuk gevoeliger Psv is daarin toch echt anders,, al vinden veel fans van niet uitmaakt
Maar stel hij kon niet naar een topclub of iig een club van enig niveau Wat goed kan,, moet hij dan carrière lager pitje al gaan kiezen puur omdat welke nlse club al gevoelig gaat zijn. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Is dit trouwens nieuwe topic over hem wat dacht al slotje op zat😉 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 - 19:30 schreef piet de paler het volgende:[..] Dus wij moeten alles ook zakelijk benaderen clubliefde is toch niet alleen voor supporters😀 Een speler die roept mijn Feyenoord jongen uit Zuid,is dus gewoon een leugenaar? En ik vindt dat je zeker deze speler een signaal mag geven,dat niet alles kan Fysiek bedreigen is iets anders,maar meneer Geertruida mag wel degelijk een signaal krijgen Nou ja Piet,ze roepen van alles. Prima hoor dat je jezelf een jongen van Zuid noemt.. uiteindelijk gaat het om hun carrière en doekies. Dat bedoel ik maar. Uitzonderingen daargelaten,bijv een Kuyt,die nooit zo'n stap zou maken als Geert nu doet. |
|
|
|