|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Heb eerder al aangegeven dat ik verkeerd zat met deze speler. Maar inderdaad, ik vond hem echt vreselijk in t begin. Twijfel nog steeds of het centraal achterin zou lukken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Actie en assist bij de 1-0 is smullen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lekker op de back laten staan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Moet wel zijn koppie erbij houden, is wel eens afwezig lijkt het wel. Maar dat mag nog als jeugdige speler
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 januari 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2021 - 19:18 schreef piet de paler het volgende:Moet wel zijn koppie erbij houden, is wel eens afwezig lijkt het wel. Maar dat mag nog als jeugdige speler quote: |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 31 januari 2021 - 19:18 schreef piet de paler het volgende:Moet wel zijn koppie erbij houden, is wel eens afwezig lijkt het wel. Maar dat mag nog als jeugdige speler Gast wordt 21. Wanneer vinden we iemand niet meer jeugdig? |
|
|
|
|
pat
|
|
|
menneke is in een korte tijd veel beter geworden. doet ie goed maar meer hoeven we er toch niet over te roepen? ik bedoel dat we kokcu voor de corona ook goed zagen zijn en dat is nu geen schim meer. Wat als luths zo dik geld gaat verdienen? wat gebeurt er dan in het koppie, op die manier zal die jeugdig blijven @stylezz |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Met 21 hebben sommigen al een gezin,vechten in oorlogen, zijn miljonair Tot ho oud blijf je een jong talent. Vindt hem ook een goede ( soms) voetballer, volgens mensen die het kunnen weten , willen ze die rechtsback van AZ en kan hij naar het centrum......mmmmmm snelheid, en balvaardig zit visie in |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie m t liefst centraal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jammer dat we niets horen over een contractverlenging. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Contract loopt nog maar 1 jaar door. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien nog een optie in |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen top, maar wel houden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mooi stuk in het Feyenoord Magazine.
En nu graag die jongen een contractverlenging geven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 maart 2021 door MMM -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, maar dan wel transformeren naar de cv |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Slot wil hem als CV gebruiken schijnt. Logisch lijkt me, komt hij meer tot zijn recht. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
En dan die Svensson als rechtsback, of was dat inmiddels van de baan? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lijkt nog steeds een optie. Is nog steeds transfervrij over een paar maanden geloof ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lutsharel Geertruida heeft zijn handtekening gezet onder een nieuw contract bij Feyenoord, meldt De Telegraaf. De 20-jarige mandekker lag tot de zomer van 2022 vast in Rotterdam.
Voor hoeveel seizoenen Geertruida heeft bijgetekend wordt niet vermeld. Na een gesprek met Arne Slot, die vanaf het nieuwe seizoen de trainer is van Feyenoord, besloot Geertruida zijn handtekening te zetten. Feyenoord is zelf nog niet met het nieuws naar buitengekomen.
In oktober van 2019 verlengde Geertruida zijn contract tot medio 2022. Dit seizoen brak Geertruida onder Dick Advocaat definitief door bij Feyenoord. Volgens de eerste berichten wil Arne Slot Geertruida volgend seizoen centraal achterin hebben staan. Op dit moment wordt hij veelal als back gebruikt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goed nieuws. Hopelijk voor 5 jaar. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
BAM en ik geloof ook best dat er interesse is voor die jongen. Gelijk een stuk meer waard ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ggggeeeeffffeeeeelicitttteeerd ( flauw grapje ) |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Kijk dat vind ik nu mooi! Is ook niet zo'n patsertje die altijd met dure auto's loopt te pronken. En door zijn spraakgebrek zal hij denk ik ook niet zo maar één twee drie vertrekken. Fijn! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nu kotsbeu verkopen en rap |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Eerste centrum verdediger voor volgend seizoen is een feit |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Operatie aan zijn knie ondergaan. Seizoen is voorbij volgens Feyenoord. Dus ook geen Jong-Oranje. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Spoedig herstel, zodat je komend seizoen weer volledig fit aan de start staat. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jammer , maar ik vond ( denkelijk als enige) dat Malacia het prima deed, veel dreiging Dus sterkete Lutje tot volgend seizoen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Malacia speelde goed. Maar dat was 1 wedstrijd tegen een kreupel Sparta. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Malacia deed het naar behoren, omdat hij een back is en Geert niet. En aanvallend heeft hij toch niet zo zijn bijdrage, dus dat hij aan de andere kant staat maakt niet zo uit. Das belangrijker als je de achterlijn wil halen en voorzetten wil geven. Zoals Haps. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Malacia was ook aanvallend redelijk op dreef en dynamisch. Op rechts was hij al beter dan hij in weken, maanden op links heeft laten zien. De combi met Berghuis kwam aardig uit de verf.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 mei 2021 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 - 20:01 schreef FR-Henk het volgende:Malacia was ook aanvallend redelijk op dreef en dynamisch. Op rechts was hij al beter dan hij in weken, maanden op links heeft laten zien. De combi met Berghuis kwam aardig uit de verf. eens , laatste tijd vond ik hem niet sterk spelen op links , hij zou eens vol gas moeten gaan trainen op voorzetten geven die zijn zeer slecht , voetballen kan hij wel is zeer handig en sterk aan de bal , nu de voorzetten nog en een beetje doorontwikkelen onder Slot en we hebben een goede back |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
geertruida moet wel bijtekenen anders verkopen , heeft nog een seizoen contract voordat hij gratis de deur uit loopt |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 mei 2021 - 20:13 schreef kenny het volgende:geertruida moet wel bijtekenen anders verkopen , heeft nog een seizoen contract voordat hij gratis de deur uit loopt Dacht juist dat hij in maart ergens bijgetekend had |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wilt volgens Feyenoord TM pas verlengen wanneer hij een beter contract krijgt dan Diemers.
Gaan we weer. Nutteloze KUT aankopen krijgen salaris x en eigen jeugd word weer minder geboden. Walgelijk kut beleid. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Telegraaf: 'Geertruida zet handtekening onder nieuw contract bij Feyenoord' 18 maart 2021 12:58
Lutsharel Geertruida heeft zijn contract bij Feyenoord verlengd, dat meldt De Telegraaf. De verdediger van Feyenoord lag nog vast tot de zomer van 2022.
Een gesprek met de aanstaande trainer Arne Slot zou de doorslag hebben gegeven om bij te tekenen. Het is nog niet bekend met hoeveel jaar de verdediger van Feyenoord bijtekent.
Lutsharel Geertruida staat op dit moment op acht doelpunten en twee assists in alle officiële duels.
Wat toen een bericht van de TeleDuim.
maar kennelijk nog niet gebeurd dus? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
bijtekenen anders verkopen , zonde maar als diemers meer verdient dan hijzelf zou ik ook vraagtekens hebben Arnesen MOET deze zomer laten zien een goede TD te zijn , afgelopen zomer heeft hij brandhout binnen gehaald , v Geel werd met dit beleid afgerekend |
|
|
|