|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2019 - 13:09 schreef MMM het volgende:[..] Omdat hij zo ontiegelijk veel fout heeft gedaan. Vooral na de titel, toen is werkelijk alles mis gegaan. Daarvoor ook veel flaters. Gered door de jeugd. Ik kan wel weer alles neerzetten maat het is voor jou je grote held. Bijna Noord-Korea achtige praktijken, alsof je gedwongen word om hem lief te hebben. Van 60 miljoen schuld naar op de Coolsingel gehuld blijf maar lekker in je eigen waanideeen geloven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:  Groetjes |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Met die blondjes? Tja wie niet hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou, nooit gedacht deze te moeten reanimeren. Maar here we are. Misschien mag ie nu wel op zijn eigen positie spelen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 januari 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het is een grove, grove schande dat we dit soort troep weer terughalen.
Dit seizoen geen minuut gespeeld, 0 ritme. Chronisch geblesseerd.
Waarom neem je dit nou weer? Hoe ziek is die Te Kloese?
Ik ben die club zo ontzettend beu aan het raken. Ben er helemaal klaar mee. We worden gerund door een stel hersenloze mafkezen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 januari 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het is zeker een grove schande . Maar hopen dat het dit keer goed uitpakt . Ik heb alleen zojuist gelezen dat hoop uitgestelde teleurstelling is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|

Hoe kan je dit nou toch halen. Wat bezield mijn club? |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
scoutingslijstjes van MvG zijn opgedoken.
Haps is de volgende op de lijst. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 19 januari 2026 - 13:24 schreef MMM het volgende:Het is een grove, grove schande dat we dit soort troep weer terughalen. Dit seizoen geen minuut gespeeld, 0 ritme. Chronisch geblesseerd. Waarom neem je dit nou weer? Hoe ziek is die Te Kloese? Ik ben die club zo ontzettend beu aan het raken. Ben er helemaal klaar mee. We worden gerund door een stel hersenloze mafkezen. En hier kan ik je de hand wel schudden. Te Kloese maakt er een puinhoop van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik snap wel als je zo veel CV’s al op de loonlijst staan dat je bij deze categorie uitkomt als noodverband. Zeker gezien er ook niet echt een linksbenige CV uit de jeugd goed opstaat. Al zou dat dan gewoon wel mijn voorkeur hebben, ondanks dat voor Juste geen transfersom betaald hoeft te worden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Feyenoord kondigt zijn komst officeel aan. Welkom. Hopen er het beste van. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| The muppet returns. Vreselijk dat dit het beste is wat we kunnen regelen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Kost bijna niets, zelfde als Deijl..... Is een gok , maar niet zo erg als de andere aankopen. St Juste moet, en Deijl wil. Is al heel belangrijk. Maar jij wil toppers ..tja €€€€€€€€€€€€€ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2026 - 17:28 schreef piet de paler het volgende:[..] Kost bijna niets, zelfde als Deijl..... Is een gok , maar niet zo erg als de andere aankopen. St Juste moet, en Deijl wil. Is al heel belangrijk. Maar jij wil toppers ..tja €€€€€€€€€€€€€ Duurt 2 maanden voordat hij fit is, en dan blijkt hij er nog steeds niks van te kunnen. Bij een gok kun je iets winnen, dit is geld door de wc spoelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kan t alleen maar meevallen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2026 - 17:51 schreef MightyAce het volgende:[..] Duurt 2 maanden voordat hij fit is, en dan blijkt hij er nog steeds niks van te kunnen. Bij een gok kun je iets winnen, dit is geld door de wc spoelen. Hij is fit. Gewoon getraind. Alleen niet gespeeld |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vind het wel belangrijk dat hij snel speelkaar is. Dat je ook echt wat aan hem zou kunnen hebben dit seizoen. Als bijvoorbeeld Watanabe volgende week geblesseerd zou raken.
Als je hem eerst helemaal moet gaan optrainen, zit je seizoen er al zo'n beetje op. Maar het lijkt erop dat hij snel aan zou moeten kunnen sluiten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 januari 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Vraag het mij ook soms af. Dtk wil geld in de club houden, versteviging van zijn zadel neem ik dan aan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dan begint het wedstrijdfit worden, dit deuntje kennen we al. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| We gaan t zien. Iedere binnenkomer begint op nul |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vaak toch in de min.. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Was al niet goed genoeg in de tijd dat die voor het eerst aangekocht werd.
Gaat niet opeens het niveau opkrikken.
Schandalige transfer door de nieuwe MvG. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Robin zegt dat hij het karakter van St. Juste belangrijk vindt voor de groep. Lijkt ook een reden waarom Deijl komt. En Dennis had het van de week ook al vrij nadrukkelijk over de hierarchie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 januari 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2026 - 18:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Robin zegt dat hij het karakter van St. Juste belangrijk vindt voor de groep. Lijkt ook een reden waarom Deijl komt. En Dennis had het van de week ook al vrij nadrukkelijk over de hierarchie. Dan haal je iemand die vooral geblesseerd is en de aanvoerder van GAE.
Wat gaat dat doen met de hierarchie?
Heb altijd liever iemand die goed kan voetballen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2026 - 19:05 schreef DMD het volgende:[..] Dan haal je iemand die vooral geblesseerd is en de aanvoerder van GAE. Wat gaat dat doen met de hierarchie? Heb altijd liever iemand die goed kan voetballen. Het aanbod aan spelers is in de winter meestal een stuk minder dan in de zomer. En wat er beschikbaar is, daar is vaak wat mis mee. Dan kom je al snel in deze categorie uit. Precies de reden waarom veel clubs liever geen zaken doen in deze periode, tenzij het moet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Zit naar verwachting zondag al bij de selectie. Fit om te spelen, al mist hij natuurlijk wedstrijdritme. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Het zijn Nederlanders. Dat is iig een dikke plus. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goede buitenlanders zijn ook goed. Arnesen in z’n tweede jaar met Trauner, Aursnes, Pedersen (beter dan we nu hebben).
Daar leek beleid achter te zitten. St. Juste en Deijl vind ik belachelijke aankopen. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| In ieder geval prettig om een extra cv achter de hand te hebben. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 - 09:08 schreef MMM het volgende:Goede buitenlanders zijn ook goed. Arnesen in z’n tweede jaar met Trauner, Aursnes, Pedersen (beter dan we nu hebben). Daar leek beleid achter te zitten. St. Juste en Deijl vind ik belachelijke aankopen. Deijl is wel een goeie maar inderdaad St. Juste is belachelijk. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 - 09:08 schreef MMM het volgende:Goede buitenlanders zijn ook goed. Arnesen in z’n tweede jaar met Trauner, Aursnes, Pedersen (beter dan we nu hebben). Daar leek beleid achter te zitten. St. Juste en Deijl vind ik belachelijke aankopen. Die drie hebben trouwens nog niet de helft gekost van wat Borges gekost heeft.
Bullaude is er nog 1 waar beleid achter zat. Die doe je weg en je haalt steijn voor het 4 a 5 voudige die dingen doet die Bullaude ook zou kunnen.
Het is gewoon echt een complete rotzooi. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op donderdag 22 januari 2026 - 19:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Het aanbod aan spelers is in de winter meestal een stuk minder dan in de zomer. En wat er beschikbaar is, daar is vaak wat mis mee. Dan kom je al snel in deze categorie uit. Precies de reden waarom veel clubs liever geen zaken doen in deze periode, tenzij het moet. Een categorie waardoor je beter je centen op zak kan houden en de jeugd kan laten doorstromen.
Onbegrijpelijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 - 10:13 schreef DMD het volgende:[..] Die drie hebben trouwens nog niet de helft gekost van wat Borges gekost heeft. Bullaude is er nog 1 waar beleid achter zat. Die doe je weg en je haalt steijn voor het 4 a 5 voudige die dingen doet die Bullaude ook zou kunnen. Het is gewoon echt een complete rotzooi. Is zo waar ja |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 - 10:13 schreef DMD het volgende:[..] Die drie hebben trouwens nog niet de helft gekost van wat Borges gekost heeft. Bullaude is er nog 1 waar beleid achter zat. Die doe je weg en je haalt steijn voor het 4 a 5 voudige die dingen doet die Bullaude ook zou kunnen. Het is gewoon echt een complete rotzooi. eens , nog beter gezegd bullaude zie ik 10x liever dan steijn , steijn is gewoon een mispeer van 13milj , ongelofelijk dat je hem scout en 13milj voor betaald
die steijn kan er werkelijk geen klote van , ook zijn scorend vermogen is zwaar overschat , hij schiet meer tegen de tegenstander aan dan op doel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Eens. Deijl vind ik, zeker ook gezien transfersom een interessante investering, die er ook meteen kan staan. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 - 14:53 schreef FR-Henk het volgende:[..] Eens. Deijl vind ik, zeker ook gezien transfersom een interessante investering, die er ook meteen kan staan. Misschien een goede logische aankoop, maar een investering zou ik iemand van 28 toch niet willen noemen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 - 15:35 schreef netsurfer het volgende:[..] Misschien een goede logische aankoop, maar een investering zou ik iemand van 28 toch niet willen noemen. Niet met het oog op verdere toekomst, maar voor komende periode, hoe lang dat ook moge zijn, een betere waarborg voor groei van een team met meer identiteit en persoonlijkheden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is gratis en voor 1 seizoen. Is gewoon prima. Het probleem is als er geld is ,dan worden tegenwoordig de raarste aankopen gedaan. Geloof mij met dit technisch beleid is het maar goed dat ze geen geld hebben. |
|
|
|