|
|
tomson
|
|
|
Oohh in die 3 millies zijn de bonussen wel meegerekend. Nee dan valt t hardstikke mee.. De fuck komt die gast aan zon krankzinnig vet contract ? Op basis van wat ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
kan het mij werkelijk niet voorstellen. ik vind alles boven modaal al veel te veel voor deze kneus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 maart 2026 door Leuv -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Laten we dat maar hopen dat het niet klopt |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
"Robin van Persie wilde Jeremiah St. Juste zeer graag naar Feyenoord halen en is laaiend enthousiast over zijn komst. De verdediger werd in januari 2026 als winteraanwinst overgenomen van Sporting Portugal."
Dus wederom ons magische transfer duo hartelijk bedankt. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 maart 2026 - 21:39 schreef R()b het volgende:"Robin van Persie wilde Jeremiah St. Juste zeer graag naar Feyenoord halen en is laaiend enthousiast over zijn komst. De verdediger werd in januari 2026 als winteraanwinst overgenomen van Sporting Portugal." Dus wederom ons magische transfer duo hartelijk bedankt. Wast moet hij anders zeggen? Als hij de waarheid zou zeggen heb je er de komende anderhalf jaar niets meer aan. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 11 maart 2026 - 09:21 schreef Leuv het volgende:[..] Wast moet hij anders zeggen? Als hij de waarheid zou zeggen heb je er de komende anderhalf jaar niets meer aan. Ehm: NEE
Voor de rest bagatelliseren ben je wel goed in :D Is ook knap! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Echt fijn dat we deze jongen hebben binnen gehaald.
De volgende meesterzet van onze Mexicaanse Mislintat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| MMM//Meneer Mexicaanse Mislintat |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| We weten nu wel dat veel mensen TK haten. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
| Ja maar er verandert niets. Heel bijzonder. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Psychische hulp nodig.
Wat een debiel zeg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zie ik liever anders dan zo. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik dacht eerst ook wat een gek maar dit was prima achteraf gezien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Valt wel goed in trouwens |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ook dat maar door die actie haalde hij het lauwe eruit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vind het maar een vervelend ventje, hij is geen leider maar speelt het.
Eerst maar eens 3 maanden wat vaker 90 minuten spelen en presteren. Dan kun je in zo’n rol groeien. Het is nu allemaal zo nep en gemaakt.
Simpele speler. Snel weer lozen met zijn blessuregevoeligheid. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Ik vind het een betere optie dan Trauner en Ahmet. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hij is nogal hyper, wil teveel.
Zo herinner ik me hem niet uit zijn eerste periode bij ons.
Chillax Jeremiah |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 mei 2026 - 08:51 schreef netsurfer het volgende:Hij is nogal hyper, wil teveel. Zo herinner ik me hem niet uit zijn eerste periode bij ons. Chillax Jeremiah Was al een rare muppet, is nu een extra rare muppet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zijn reactie was misschien raar maar de intensie van zijn reactie niet. Een keeper die 20 rollen doet heeft geen verzorging nodig . Wat Feyenoord op dat moment wel nodig had was tijd ,en omdat we nog de 1 - 2 binnen sleepte had hij gelijk en kreeg zijn gewenste resultaat . En de onze en wat iedereen er van vind kan mij persoonlijk niet boeien want hij bracht samen met Read wat we nodig hadden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Is natuurlijk volkomen van de zotte dat je met verzorging het veld op komt rennen als er aangegeven wordt dat er weinig aan de hand is. Je hebt de tijd zelf hard nodig en dan begrijp ik de opwinding van St. volledig. Opzouten en er voor gaan is de remedie, kwam wel wat apart over dat wel. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Degene die echt raar deed was die dwaze dokter die handelde alsof ie knetter stoned was. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niet op de bank. Weer stuk zeker?
Wat een schande dat deze gehaald is |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 mei 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Schandalig. Weer niet van de partij.
Schijnt ook een aardig salaris te hebben. Iedereen met verstand had dit niet gehaald. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|