|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 - 16:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Is gratis en voor 1 seizoen. Is gewoon prima. Het probleem is als er geld is ,dan worden tegenwoordig de raarste aankopen gedaan. Geloof mij met dit technisch beleid is het maar goed dat ze geen geld hebben. Daar komen inderdaad de Borges en Tengsteds door binnen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fijn dat je een speler haalt die er gelijk kan staan aangezien je alleen maar Watanabe en Ahmedhodzic heb centraal achterin.
Oh wacht. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Hij zal er moeten staan en wel heel snel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dan kan hij ook de lappenmand in.
Onbegrijpelijke transfer op een onbegrijpelijk moment. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Laten we eerst eens kijken wat t oplevert en hoe snel |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Eerst zien. Geloof er niks van. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Raakt zondag geblesseerd als hij speelt. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 januari 2026 - 16:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Is gratis en voor 1 seizoen. Is gewoon prima. Het probleem is als er geld is ,dan worden tegenwoordig de raarste aankopen gedaan. Geloof mij met dit technisch beleid is het maar goed dat ze geen geld hebben. Helemaal mee eens. En gezien winteraankopem ben ik blij dat t Nederlanders zijn. Sowieso kijk u liever naar een Feyenoord met 3 buitenlanders dan naar Feyenoord met 10 buitenlanders in de basis! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Heb me anders in 2022-2023 goed vermaakt met die 17 nationaliteiten ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Niet kijken scheelt jou en zeker ons een hoop irritatie ππππππππ |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 01 februari 2026 - 14:30 schreef piet de paler het volgende:[..] Niet kijken scheelt jou en zeker ons een hoop irritatie ππππππππ zeker ons? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Ja Piet geniet nog steeds van z'n halfvolle glas. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Verrassing: kan er nog steeds niks van.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 februari 2026 door MightyAce -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wel sterk in de lucht, mist ritme. Of dat terugkomt .....zou het niet weten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eerst maar eens druk maken om jezelf voor je anderen terecht gaat wijzen.
Komt binnen als Beckenbauer met zβn gebaartjes. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Blij dat iemand eens boos wordt |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Nou voor mij is dat geen verrassing. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Steijn kruipte weg en deed geen enkele moeite om dat schot te blokken. Stapt hij erin ja dan krijg hij waarschijnlijk die bal tegen hem aan. Aan de andere kant is St Juste misschien niet echt de aangewezen persoon nee. Maar het helpt Steijn wel in het vervolg ,dus ik vind het prima |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk juist wel. Daar is hij toch voor gehaald? Die ervaring, de rol in de kleedkamer, etc?
Zoiets was t toch? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
"Hij is net nieuw in de groep en is erbij gehaald vanwege zijn ervaring. Maar ik had op een gegeven moment wel het gevoel dat ik naar een verkeersregelaar stond te kijken. Hij stond heel overdreven te gebaren. Ik vond het een beetje te geforceerd. Als je dan ziet dat Steijn daar ook niet van gediend is, werkt het niet lekker om elkaar zo uit te foeteren."
"Je kan nog zo ervaren zijn en een grote carrière achter de rug hebben," begon Geert den Ouden, "maar hij heeft het afgelopen seizoen niet gespeeld en komt niet even binnen als de man in vorm. Dan ben je ook niet zomaar even de baas. Je moet wel presteren, anders is je gezag ook snel weg."
Kon me hier wel in vinden. Zelf een jaar niet gespeeld, niets gepresteerd. Geen denderende carrière. Geen hond die je dan serieus neemt. Eerst maar eens presteren, dan groeit dat respect wel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja maar ik herinner mij dat Fer dit ook deed bij Geertruida . Kwam ook net binnen en niemand zat echt te wachten op Fer maar het werkte wel bij Geert . Vanaf dat moment ging Geert met stappen vooruit . Maar ik ben het ook eens dat het niet lekker oogt ,tis |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 09 februari 2026 - 15:36 schreef Stylzz het volgende:Ik denk juist wel. Daar is hij toch voor gehaald? Die ervaring, de rol in de kleedkamer, etc? Zoiets was t toch? Dat is leuk maar nu zal St Juste zelf ook wat moeten laten zien vanaf nu. Dus nu ook zijn eigen voeten laten spreken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik vind t vooral weer iets waar iedereen wat van moet vinden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja dat wel ,eerst maar eens aankijken of het zin had en of het werkt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Vond m heel sterk invallen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lekker belangrijk. Maar dat rugnummer kan ik me echt aan ergeren. Een centrale verdediger met nummer 8..
Te ouderwets ben ik denk ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind Valente met tien ook ergerlijk eigenlijk. T is namelijk geen tien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat lijkt me vooral een marketing dingetje. Maar inderdaad, is geen 10.
Wel weer het technisch vermogen om 10 te mogen dragen. Dat dan weer wel haha |
|
|
|