|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
ST. JUSTE: ‘BLIJ OM VOOR ZO’N GROTE CLUB TE MOGEN SPELEN’
Volgens Jeremiah St. Juste is het een geweldig gevoel om voor het eerst het shirt van Feyenoord om zijn schouders te dragen. Dat vertelde de verdediger in gesprek met Feyenoord TV tijdens zijn eerste interview als Feyenoorder, kort voordat hij met de selectie vertrok richting trainingskamp in Oostenrijk.
‘Ik ben hartstikke blij om voor zo’n grote club te mogen spelen,’ sprak St. Juste. ‘Mijn gevoel bij Feyenoord was gelijk goed toen ik met de mensen van de club had gesproken. Dat gaf voor mij de doorslag, want ik ben een gevoelsmens.’
St. Juste speelde namens Heerenveen al drie keer in De Kuip en verloor nog nooit in het stadion. ‘Dat wil ik natuurlijk graag zo houden nu ik speler van Feyenoord ben,’ zei hij glimlachend. ‘Het is altijd fantastisch om in dit stadion te spelen. Ik kijk er naar uit om wedstrijden te gaan spelen, te trainen met deze groep, te leren en ervaring op te doen. Uiteindelijk draait het natuurlijk om wedstrijden winnen.’
(https://youtu.be/FPA4mlws3Do) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jerry St. Juste rondde dinsdag zijn transfer naar Feyenoord af. De verdediger zou voor zo’n 4,5 miljoen euro de overstap van sc Heerenveen hebben gemaakt. Althans, dat schreef De Telegraaf maandagavond. Het contract van St. Juste in Friesland liep door tot medio 2018, al had sc Heerenveen een eenzijdige optie om het contract met twee jaar te verlengen.
Volgens Gerry Hamstra, technisch manager van de club uit Friesland, klopt die transfersom niet. “Dat bedrag ligt echt hoger'', zegt hij in gesprek met Voetbal International. ''We wisten natuurlijk dat dit er aan zat te komen. De interesse rond hem speelde al een tijdje, Jerry wilde zelf een stap maken en dit was ook het goede moment voor de club.'' |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Welkom en succes!
Meer dan 4.5 miljoen? Poeh.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat zal ongetwijfeld 6 zijn. Ze wisten het bedrag voor Luckassen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 - 14:53 schreef RenatoBos het volgende:ST. JUSTE: ‘BLIJ OM VOOR ZO’N GROTE CLUB TE MOGEN SPELEN’[ afbeelding ] Volgens Jeremiah St. Juste is het een geweldig gevoel om voor het eerst het shirt van Feyenoord om zijn schouders te dragen. Dat vertelde de verdediger in gesprek met Feyenoord TV tijdens zijn eerste interview als Feyenoorder, kort voordat hij met de selectie vertrok richting trainingskamp in Oostenrijk.‘Ik ben hartstikke blij om voor zo’n grote club te mogen spelen,’ sprak St. Juste. ‘Mijn gevoel bij Feyenoord was gelijk goed toen ik met de mensen van de club had gesproken. Dat gaf voor mij de doorslag, want ik ben een gevoelsmens.’ St. Juste speelde namens Heerenveen al drie keer in De Kuip en verloor nog nooit in het stadion. ‘Dat wil ik natuurlijk graag zo houden nu ik speler van Feyenoord ben,’ zei hij glimlachend. ‘Het is altijd fantastisch om in dit stadion te spelen. Ik kijk er naar uit om wedstrijden te gaan spelen, te trainen met deze groep, te leren en ervaring op te doen. Uiteindelijk draait het natuurlijk om wedstrijden winnen.’ [ filmpje ] ( https://youtu.be/FPA4mlws3Do) Ja, erg leuk allemaal. Hoest met je moeder? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is haar 06 nummer al bekend ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die heeft ze waarschijnlijk al gekneveld. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Gadverredamme. Kruis in haar kruis. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
4,8 miljoen dus. Geen bonussen. In termijnen bovendien. Volgens de Telegraaf.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juli 2017 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Zelfde als met Tapia |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Shit, die hebben we ook nog |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja en wie zou die nou willen kopen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als Nasser EL Khayati ook kan spelen op 10 dan zou ik hem misschien wel halen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wie is dat dan, die ken ik niet Bluf, heb jij die gescout..(?) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha...nu gaan we iedereen die graag wil komen meenemen in de discussie.. Worden 5 lange weken :) |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Doet iedereen nu zo negatief over hem (St. Juste) omdat hij als klein jochie voor Ajax was? Is een grote belofte die al dik 2 seizoenen eredivisie op zijn naam heeft en kan een hele grote worden. Iedereen doet nu alsof de Vrij en BMI nooit foutjes maakten op 20jarige leeftijd. Bullshit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 juli 2017 door ViezeFurr -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juli 2017 - 13:04 schreef ViezeFurr het volgende:Doet iedereen nu zo negatief over hem (St. Juste) omdat hij als klein jochie voor Ajax was? Is een grote belofte die al dik 2 seizoenen eredivisie op zijn naam heeft en kan een hele grote worden. Iedereen doet nu alsof de Vrij en BMI nooit foutjes maakten op 20jarige leeftijd. Bullshit. Tis iig een slecht begin.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jan arie Vermeer Veijnoniets Elia Bilal ,allemaal eerst neus of voor de neuzen geweest. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juli 2017 - 13:23 schreef Leon FR1908 het volgende:Jan arie Vermeer Veijnoniets Elia Bilal ,allemaal eerst neus of voor de neuzen geweest. Precies. En heb je die moeder van Bilal weleens gezien? Dan heeft St. Juste toch echt een streepje voor ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juli 2017 - 13:23 schreef Leon FR1908 het volgende:Jan arie Vermeer Veijnoniets Elia Bilal ,allemaal eerst neus of voor de neuzen geweest. O wat erg. We moeten echt stoppen met die ontwikkelingshulp.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juli 2017 - 13:44 schreef ViezeFurr het volgende:[..] Precies. En heb je die moeder van Bilal weleens gezien? Dan heeft St. Juste toch echt een streepje voor ;-) Issa frauw mit sjnor..(?) |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote: Nog nooit gezien maar het overtreft mevrouw St. Juste vast niet! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Euhm nee niet bepaald..
|
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote: Lijkt me wel iemand die zorgt dat het eten op tafel staat als je thuiskomt. Betwijfel ik bij mevr St. Juste dan wel weer.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 19 juli 2017 - 14:31 schreef ViezeFurr het volgende:[..] Lijkt me wel iemand die zorgt dat het eten op tafel staat als je thuiskomt. Betwijfel ik bij mevr St. Juste dan wel weer.. Tja laatstgenoemde vreet je zo op toch.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ach joh, die gaan elke dag uit eten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat zijn de geilste. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Hij moest van Persie van het vliegveld halen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zal wel starten tegen Sociedad met Botteghin. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De Haan: ''Jeremiah heeft een fantastische potentie''
Foppe de Haan dicht Jeremiah St. Juste een glansrijke toekomst toe. In het seizoen 2015/16 had de oefenmeester de verdediger onder zijn hoede bij sc Heerenveen en toen maakte St. Juste grote indruk op De Haan. ''Jeremiah heeft een fantastische potentie.''
''Hij is snel, kan goed koppen en is goed aan de bal. Hij moet nog leren om rustiger te verdedigen,'' vervolgt Foppe de Haan. De huidige assistent-bondscoach van het Nederlands vrouwenelftal ziet in St. Juste een potentiële speler voor het Nederlands elftal. ''Ik denk dat hij het absoluut kan.''
''Hij heeft heel veel voorwaarden die andere niet hebben. Met name zijn snelheid en anticiperend vermogen. Hij moet gewoon ervaring opdoen en willen leren. Hij moet rustiger worden aan de bal. Dat heeft ook met zijn omgeving te maken. Hij speelde heel goed met Stijn Schaars voor zich. Hij viel weg en toen was St. Juste zijn kapitein kwijt.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
St. Juste: ''Eerste speelminuten zullen snel gaan komen''
Jeremiah St. Juste kwam afgelopen zaterdag niet in actie tijdens de oefenwedstrijd van Feyenoord tegen SC Freiburg. De verdediger, die vlak voor het trainingskamp in Oostenrijk overkwam van sc Heerenveen, stond dinsdag ook niet op het trainingsveld van Feyenoord, maar heeft geen last van een ernstige blessure.
“Ik had wat irritatie onder mijn kniepees, maar het is niet heel bijzonder”, zegt hij tegenover RTV Rijnmond. “Eerste speelminuten zullen snel gaan komen. Eerste dagen gingen goed, ik ben goed opgevangen door de boys en heb fijn getraind. Er hangt een goede sfeer, dat is fijn.”
De kersverse Feyenoorder moet komend seizoen de concurrentiestrijd aangaan in het centrum van de defensie van Feyenoord. “Tegen Real Sociedad kan ik wel er bij zijn en hoop dan wat minuten te gaan maken. Daarna natuurlijk richting de Johan Cruijff Schaal, ik hoop dat ik ga spelen.” De 20-jarige verdediger mag zich tot medio 2021 speler van Feyenoord noemen.
(https://youtu.be/1NTAEdwS-Lc) |
|
|
|