|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Moet wel bij gezegd worden dat er ook weinig 'oudgedienden' zijn die kunnen bekoren op het moment.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 november 2017 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Daar ben ik het met je eens. Amrabat valt nu weer tegen, na een betere fase. Larsson moet het nog langdurig laten zien. St. Juste moet nog inzicht krijgen, Boetius ver terug gevallen. Haps weten we. Nee, het is nog niet geweldig maar er zit nog groei in.
@van geil
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 november 2017 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het is een combinatie van factoren...veel geblesseerden, spelers die jong en nieuw zijn worden voor de leeuwen gegooid in topwedstrijden in een niet draaiend en op veel plaatsen gewijzigd elftal. Dan kan je zoiets verwachten. Gio moet heel snel naar een vast elftal toewerken en dat een aantal maanden laten spelen, ongeacht de resultaten... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hoe is het met ma St. Juste? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Is hij geblesseerd geweest ofzo? Raar dat hij niet meer speelt. Was niet geweldig, maar toch wel altijd een voldoende. Als hij nu al geen eerste keuze meer is, wordt het lastig verhaal als straks ook Bot en Heijde terug komen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maar.... hoest met z,n moeder. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ja, dat is eigenlijk nog belangrijker. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Iets anders is er eigenlijk niet. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
1 - Jeremiah St Juste is the first to score a Champions League goal for @Feyenoord as a substitute since Mariano Bombarda in Nov 2002. Supersubs. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Verdient een miljoen voor de club met z'n doelpunt |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ook geweldig voor zijn moeder. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die zit ook op een goudmijn ! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wil je je moeder fijne feestdagen toewensen van mij? Groeten ar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Doe ik wel even , moet toch even langs. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kan je wel zeggen, Safari kan bovenstaande link niet openen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De nieuwe Kongolo op rechts |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Erg hoopvol inderdaad. Aanvallend beter maar verdedigend was Kongolo echt een de beste vond ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ook weer een noodverband , rechtsback . Omdat de vervanger niet voldoet. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hij speelt daar uitstekend. Toch blijft Nieuwkoop mijn favoriet voor die plek. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zie liever St Juste op die plek. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik vind ze allebei wel ok. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wat Henk zegt ,meer dynamiek en beter in de aanval. Pakt nog weleens een kopballetje mee en verdedigt scherper. Vind Nieuwkoop wel een voorbeeld prof! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat zag die Gio dan weer goed . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeker ,alleen met het middenveld heeft hij het moeilijk gehad |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat dan weer wel, vond st. Juste centraal trouwens ook aardig meeballen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als hij gisteren een plasje had moeten doen was hij levenslang geschorst . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, kwaliteit komt niet uit hemzelf natuurlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee serieus, die kreeg wat toegestopt van de dokter, bij fox zagen ze het ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vlugzout en pijnstillers. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kreeg ff een flesje onder zijn neus omdat ie Groggy was |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Was goed spul , wat het ook was, St Juste ging van een grimas van de pijn, naar een gnoe binnen de lijn. De dokter maakte het mooi schimmig door wantrouwend om zich heen te kijken tijdens het prepareren en toedienen , helaas had hij 1 camera gemist , onze Panoramix. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 - 10:23 schreef van geil het volgende:Was goed spul , wat het ook was, St Juste ging van een grimas van de pijn, naar een gnoe binnen de lijn. De dokter maakte het mooi schimmig door wantrouwend om zich heen te kijken tijdens het prepareren en toedienen , helaas had hij 1 camera gemist , onze Panoramix. Dan is Dirk in de ketel gevallen als kind |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Daarom mag Asterix v. Persie er maar 10 minuten in, dan is zijn drankje weer uitgewerkt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Seizoen voorbij. Namens het forum beterschap en mogen we nog wat kiekjes van je moeder? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat veel belangrijker is. |
|
|
|