|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Haha "redelijk" is al een mening Piet |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tegenstand was niet groot , |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als iets positiefs is, moet je het gelijk aangrijpen hier. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beter dan Nieuwkoop. 100% |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Speelde st Juste bij Heerenveen ook als verdediger of als middenvelder? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Wat ik al eerder aangaf, ik vond juste een verademing op de RB positie. Vandaag vulde hij het weer netjes in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik weet het niet , ik vond zijn tegenstander echt n drama. Twijfel echt of dat aan St Juste lag. Eerst maar eens meer wedstrijden zien. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Mij vielen (behalve zijn achterlijke kapsel) twee dingen in positieve zin op: 1) hij is ongelooflijk snel en 2) hij speelde vrijwel iedere bal vooruit!
En aangezien Van Beek ook heel behoorlijk speelde is daarmee voorlopig het RB-probleem wat mij betreft wel opgelost. En Jan Scharie had enkele hele fraaie passes dus die krijgt het voordeel van de twijfel:
Jones (WTF niet Bijlow ?????)
St. Juste - Van Beek - Jan Scharie - Verdonk
Clasie - RvP - Vilhena
Berghuis - Jørgensen - Larsson? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als ik die keeper zie en achterhoede. Dan springen de tranen spontaan in de ogen.
Wat een middelmatige zooi.
St. Juste mag zich ontwikkelen maar zie ik liever als CV. Dus in hem heb ik nog wel vertrouwen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Klopt, Karim verbloemde veel. Dus ik ben benieuwd! Terwijl we in het kampioensjaar verdomd weinig weg gaven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja het ga niet veel worden dit seizoen. Maar goed zonder geld word aanhaken ook moeilijk voor de jaren hierna. Of je moet een klapper maken met een transfer . Maar als dat Berghuis word voor 15 miljoen dan schiet je er nog geen klote mee op. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit seizoen zal het wel meevallen . maar daarna pfffff |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vind ik steeds stabieler worden. Vaste waarde, misschien nog harder nodig als CV. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vind hem verdedigend vaak verkeerd staan, blijf erbij dat het geen back is.
Hoort gewoon op de plek van Botteghin maar helaas vergat Martin een rechtsback te kopen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 september 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2018 - 21:03 schreef MMM het volgende:Ik vind hem verdedigend vaak verkeerd staan, blijf erbij dat het geen back is. Hoort gewoon op de plek van Botteghin maar helaas vergat Martin een rechtsback te kopen.. Was beter dan Malacia |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat absoluut. Vind hem aanvallend ook dreigender. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2018 - 21:03 schreef MMM het volgende:Ik vind hem verdedigend vaak verkeerd staan, blijf erbij dat het geen back is. Hoort gewoon op de plek van Botteghin maar helaas vergat Martin een rechtsback te kopen.. Dus Nieuwkoop is al afgekeurd? En van Beek op rechts. Is al eens eerder gedaan. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nou Henk, ik moet zeggen dat ik Nieuwkoop erg vaak verdedigd heb maar Trencin uit was wel de druppel. Als vervanger van Karsdorp prima destijds maar lijkt nu de stap niet te kunnen maken. Blessures hielpen hem ook niet vorig jaar. Lastig.
Van Beek als back vind ik echt niet kunnen, mist zowel snelheid als voetballende kwaliteiten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 september 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Over van Beek eens. Het is riskant. Nieuwkoop blijft vraagteken. Ik vind Botteghin meer en meer achteruit gaan. Daarom st. Juste liever daar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zit zeker wat in.
Botteghin op een kopsterke spits als de Jong kan nog wel, waarin Feyenoord meer tegenhoud dan zelf voetbalt. In de lucht kan je hem er wel bij hebben.
Verder houd het niet over |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2018 - 21:14 schreef FR-Henk het volgende:Over van Beek eens. Het is riskant. Nieuwkoop blijft vraagteken. Ik vind Botteghin meer en meer achteruit gaan. Daarom st. Juste liever daar. Weet ik niet. Ik denk dat St. Juste meer tot zijn recht komt op de vleugel. Dan heeft Feyenoord gewoon een extra aanvaller. En die heeft Feyenoord absoluut nodig. Zeker tegen mindere tegenstanders. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zijn er nog foto's van .... ......? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bijlow goed gekeept las ik, iemand gezien hoe St Juste het deed ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bijlow goed gekeept las ik, iemand gezien hoe St Juste het deed ? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
De meningen over St Juste zijn verdeeld. Imo geeft hij aanvallend wel een extra impuls aan het elftal. Verdedigend wat minder op die plek. Als hij cv zou zijn, kan je waarschijnlijk wat verder naar voren spelen vanwege zijn snelheid. Ik denk dat dat nog waardevoller zal zijn omdat het middenveld dan ook minder ruimte hoeft te bestrijken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 september 2018 - 13:35 schreef CobusIII het volgende:De meningen over St Juste zijn verdeeld. Imo geeft hij aanvallend wel een extra impuls aan het elftal. Verdedigend wat minder op die plek. Als hij cv zou zijn, kan je waarschijnlijk wat verder naar voren spelen vanwege zijn snelheid. Ik denk dat dat nog waardevoller zal zijn omdat het middenveld dan ook minder ruimte hoeft te bestrijken. Ik doelde op Jong Oranje, sorry , vergat ik te vermelden Daar speelde hij in het centrum toch ? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Niet gezien...ben ook wel benieuwd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heeft echt niks van een rechtsback. Alleen snelheid. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En waanzinnige kamikaze acties! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Juste heeft de besprekingen gemist betreffende het terug spelen op de keeper. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kijk eens op rechts... hahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Paars haar...It gives you energy. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha, en nu fußbal spielen mafkees. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Roze schoenen, staartjes, paars haar. Kan tegenwoordig allemaal. We worden oud heren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen probleem mee, gaat erom wat ze zeggen. 90% zegt lucht. |
|
|
|