BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Jong Ajax topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - zondag 01 oktober 2017 - 23:26   quote  deeplink  
Ik vind dat hij niet slecht speelde maar anoniem,dus hij deed wat hij moest doen en aanvallend matig maar zijn tweede wedstrijd na een half jaar vind ik niet zo raar.
remco k
 remco k - maandag 02 oktober 2017 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 oktober 2017 - 23:26 schreef p111 het volgende:
Ik vind dat hij niet slecht speelde maar anoniem,dus hij deed wat hij moest doen en aanvallend matig maar zijn tweede wedstrijd na een half jaar vind ik niet zo raar.
Al dat gestuntel aan de bal is toch niet anoniem? Dat ia dan toch gewoon heel erg slecht?
Eide
 Eide - vrijdag 06 oktober 2017 - 20:08   quote  deeplink  
Jong Ajax in de 2e minuut meteen voor tegen Jong Utrecht. Goal Siem de Jong. Frenkie de Jong eerder de absolute uitblinker bij Jong Oranje.
Eide
 Eide - vrijdag 06 oktober 2017 - 20:12   quote  deeplink  
En tegen de verhouding in 1-1. Sinkgraven laat z'n tegenstander makkelijk voetballen en na een kluts een tegengoal.
Eide
 Eide - vrijdag 06 oktober 2017 - 20:48   quote  deeplink  
Tja, ik kan niet anders als concluderen dat Sinkgraven alweer een zwakke wedstrijd speelt tot dusver. Durft aanvallend niets met rechts en is daardoor vleugellam en is verdedigend kwetsbaar. Komt in een wandeltempo terug als hij aanvallend mee heeft gedaan en heeft het in de duels heel moeilijk.
remco k
 remco k - vrijdag 06 oktober 2017 - 21:55   quote  deeplink  
2-1
Eide
 Eide - vrijdag 06 oktober 2017 - 23:02   quote  deeplink  
Yup, 2-1 voor Ajax geworden, 7e goal van Casseirra dit seizoen.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 06 oktober 2017 - 23:03   quote  deeplink  
Kwam vanaf rechts vandaag toch? Die jongen verdient het absoluut om geselecteerd te worden voor het 1e.
Eide
 Eide - zaterdag 07 oktober 2017 - 09:15   quote  deeplink  
Nee, gewoon centraal als diepe spits. Z'n aanname is heel sterk verbeterd en Mateo is goed in de combinatie.
p111
 p111 - zaterdag 07 oktober 2017 - 16:05   quote  deeplink  
Wat een slechte wedstrijd van Jong Ajax,Sinkgraven dramatisch veel te sloom en niet geconcentreed en de Jong ook nog lang niet op niveau.Cassiera is toch een techn/begaafde voetballer en heeft er wel weer 7 gescoord.Kan bij Ajax in deze wedstrijd echt geen uitblinkers noemen.
p111
 p111 - zaterdag 07 oktober 2017 - 16:08   quote  deeplink  
Gisteren jong Oranje gezien,maar zonder enige twijfel de beste middenvelder van Jong Oranje aan het werk gezien Frenkie de Jong wat een geweldige voetballer.Ook weer Bazoer gezien en is nog geen steek beter geworden,kan niet in de schaduw van de Jong staan.
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 oktober 2017 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 oktober 2017 - 16:08 schreef p111 het volgende:
Gisteren jong Oranje gezien,maar zonder enige twijfel de beste middenvelder van Jong Oranje aan het werk gezien Frenkie de Jong wat een geweldige voetballer.Ook weer Bazoer gezien en is nog geen steek beter geworden,kan niet in de schaduw van de Jong staan.
Je oordeelt op 1 wedstrijd dat Bazoer niet beter geworden is? Doet het namelijk heel behoorlijk in de Bundesliga.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 07 oktober 2017 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 oktober 2017 - 16:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je oordeelt op 1 wedstrijd dat Bazoer niet beter geworden is? Doet het namelijk heel behoorlijk in de Bundesliga.
wat ik laatst las zit hij voornamelijk op de bank vaak ?
remco k
 remco k - zaterdag 07 oktober 2017 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 oktober 2017 - 16:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je oordeelt op 1 wedstrijd dat Bazoer niet beter geworden is? Doet het namelijk heel behoorlijk in de Bundesliga.
Hij komt amper in de plannen van de trainer voor en speelt eigenlijk niet meer
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 07 oktober 2017 - 20:54   quote  deeplink  
Blijft me verbazen dat die jongen het niet heeft gered bij Ajax. In de jeugd begonnen als CV en door Ajax in de jeugd als Cvm door ontwikkeld en later als CM(ook in het 1e) als ik het goed heb.

Elke keer blijf ik denken dat als die jongen toch een beetje beter zn best had gedaan of iets dergelijks, dat hij toch 10x beter was op cvm als Schöne. Maar op de een of andere manier is het er (nog) niet uitgekomen.
p111
 p111 - zaterdag 07 oktober 2017 - 22:49   quote  deeplink  
Natjos gewoon een mentale kwestie !!gaat hem niet worden
nummer10
 nummer10 - zaterdag 07 oktober 2017 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 oktober 2017 - 20:54 schreef NatjosFC het volgende:
Blijft me verbazen dat die jongen het niet heeft gered bij Ajax. In de jeugd begonnen als CV en door Ajax in de jeugd als Cvm door ontwikkeld en later als CM(ook in het 1e) als ik het goed heb.

Elke keer blijf ik denken dat als die jongen toch een beetje beter zn best had gedaan of iets dergelijks, dat hij toch 10x beter was op cvm als Schöne. Maar op de een of andere manier is het er (nog) niet uitgekomen.
tjah omdat die gelijk wegloopt en nie wil vechten... mentaliteit van blijkbaar niks.. valt me overigens op van de veel zogenaamde top talenten.. wie een top mentaliteit had was nouri, die had een missie hoelang het ook duurde en wou vechten voor zijn kansen waar veel talentjes al weg waren gelopen..
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 07 oktober 2017 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 oktober 2017 - 22:49 schreef p111 het volgende:
Natjos gewoon een mentale kwestie !!gaat hem niet worden
Precies wat ik zeg toch. Als ie gewoon beter zn best deed, harder werken en vechten voor zijn plaats. Maar nee..
Loetje
 Loetje - zondag 08 oktober 2017 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 oktober 2017 - 20:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij komt amper in de plannen van de trainer voor en speelt eigenlijk niet meer
En vorig jaar de beste bij Wolfsburg. Dusja, ziet dr trainer het dan niet of speelt hij dan slécht... Meer dan een prima speler.
remco k
 remco k - zondag 08 oktober 2017 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2017 - 00:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

En vorig jaar de beste bij Wolfsburg. Dusja, ziet dr trainer het dan niet of speelt hij dan slécht... Meer dan een prima speler.
Vorig jaar niet eens in de buurt van de beste spelers van de club. Vaak gewoon gewisseld of als wissel binnen de lijnen.

Helaas is het nog niet geworden wat het zou moeten. P
Loetje
 Loetje - zondag 08 oktober 2017 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2017 - 19:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Vorig jaar niet eens in de buurt van de beste spelers van de club. Vaak gewoon gewisseld of als wissel binnen de lijnen.

Helaas is het nog niet geworden wat het zou moeten. P
Vorig jaar de beste bij Wolfsburg in een groot deel van het seizoen en ik ben echt niet de enige die dat vond. Zelfs bij Tageshau zag ik het meermaals voorbij komen. Bazoer werd bovendien meer om tactische redenen gewisseld dan dat hij niet goed speelde.

Daarbij wordt je niet snel talent van de maand in Duitsland.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 oktober 2017 door Loetje --
remco k
 remco k - zondag 08 oktober 2017 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2017 - 19:55 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vorig jaar de beste bij Wolfsburg in een groot deel van het seizoen en ik ben echt niet de enige die dat vond. Zelfs bij Tageshau zag ik het meermaals voorbij komen. Bazoer werd bovendien meer om tactische redenen gewisseld dan dat hij niet goed speelde.

Daarbij wordt je niet snel talent van de maand in Duitsland.
Die drie wedstrijden speelde hij inderdaad prima in maart. Maar veel vaker was ie gewoon ronduit zwak en huist daarom werd ie gewisseld. Veel fouten waar goals uit kwamen en aan de bal vaak te langzaam. En ondanks dat ik een groot fan van hem ben moet ik dat gewoon toegeven. Hij is bepaald nog geen succes daar.

Hij moet het gewoon net wat meer echt willen lijkt het wel.
Loetje
 Loetje - zondag 08 oktober 2017 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2017 - 20:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Die drie wedstrijden speelde hij inderdaad prima in maart. Maar veel vaker was ie gewoon ronduit zwak en huist daarom werd ie gewisseld. Veel fouten waar goals uit kwamen en aan de bal vaak te langzaam. En ondanks dat ik een groot fan van hem ben moet ik dat gewoon toegeven. Hij is bepaald nog geen succes daar.

Hij moet het gewoon net wat meer echt willen lijkt het wel.
Ben het echt totaal niet met je eens. Vond wel dat hij in de eerste maand nog steeds teveel aan het lopen was met de bal. Maar vond hem alles behalve zwak, integendeel. Maar dat riepen de vaste analisten daar trouwens ook. En vind hem nog steeds in de basis thuishoren daar want die 3 op het middenveld daar zijn een groot drama.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 oktober 2017 - 21:50   quote  deeplink  
Raar dat het ene talent wordt beschermd en het andere word vol de grond wordt ingeschopt. Die gozer is pas 20!! Werd van de 1 op de andere dag door de trainer van Ajax naar de bank verbannen terwijl hij het seizoen ervoor gewoon enorm belangrijk was en 29 van de 34 competitiewedstrijden in actie kwam. Nu ineens zou hij niet meer kunnen voetballen?

We wachten maar af wanneer De Jong zijn terugval krijgt bij Ajax en ineens verbannen wordt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 oktober 2017 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 oktober 2017 - 21:50   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 oktober 2017 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - zondag 08 oktober 2017 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2017 - 21:50 schreef Ajax Warrior het volgende:
Raar dat het ene talent wordt beschermd en het andere word vol de grond wordt ingeschopt. Die gozer is pas 20!! Werd van de 1 op de andere dag door de trainer van Ajax naar de bank verbannen terwijl hij het seizoen ervoor gewoon enorm belangrijk was en 29 van de 34 competitiewedstrijden in actie kwam. Nu ineens zou hij niet meer kunnen voetballen?

We wachten maar af wanneer De Jong zijn terugval krijgt bij Ajax en ineens verbannen wordt!
Daarom ook en ik ken spelers die meer moeite hadden om op hun 20e aan te poten in Duitsland hoor
nummer10
 nummer10 - zondag 08 oktober 2017 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2017 - 21:50 schreef Ajax Warrior het volgende:
Raar dat het ene talent wordt beschermd en het andere word vol de grond wordt ingeschopt. Die gozer is pas 20!! Werd van de 1 op de andere dag door de trainer van Ajax naar de bank verbannen terwijl hij het seizoen ervoor gewoon enorm belangrijk was en 29 van de 34 competitiewedstrijden in actie kwam. Nu ineens zou hij niet meer kunnen voetballen?

We wachten maar af wanneer De Jong zijn terugval krijgt bij Ajax en ineens verbannen wordt!
dat die op de bank kwam was ook al onder de boer he.. en paste gewoon niet in het spel wat die trainer wou.. maar blijft natuurlijk gewoon een talent en indd pas 20.. vraag me alleen af of zijn mentaliteit wel goed zit..
Loetje
 Loetje - zondag 08 oktober 2017 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2017 - 22:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat die op de bank kwam was ook al onder de boer he.. en paste gewoon niet in het spel wat die trainer wou.. maar blijft natuurlijk gewoon een talent en indd pas 20.. vraag me alleen af of zijn mentaliteit wel goed zit..
Laatste wedstrijd van het seizoen. En dus 1 wedstrijd!
nummer10
 nummer10 - maandag 09 oktober 2017 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2017 - 22:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Laatste wedstrijd van het seizoen. En dus 1 wedstrijd!
ik meende daarvoor ook al een aantal keer gewisselt.. blijkbaar dus niet ;) neemt niet weg dat ik vraagtekens heb bij zijn mentaliteit.. hoop dat die zich weer herpakt daar en niet zo snel wegloopt omdat die niet speelt..
Loetje
 Loetje - maandag 09 oktober 2017 - 01:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 oktober 2017 - 00:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik meende daarvoor ook al een aantal keer gewisselt.. blijkbaar dus niet ;) neemt niet weg dat ik vraagtekens heb bij zijn mentaliteit.. hoop dat die zich weer herpakt daar en niet zo snel wegloopt omdat die niet speelt..
Mentaliteit is prima en volgens mij deed hij er alles aan om zich terug te knokken. Slaat echt totaal nergens op dit. De enige die een kut mentaliteit had was die tyfus Gudelj
nummer10
 nummer10 - maandag 09 oktober 2017 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 oktober 2017 - 01:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Mentaliteit is prima en volgens mij deed hij er alles aan om zich terug te knokken. Slaat echt totaal nergens op dit. De enige die een kut mentaliteit had was die tyfus Gudelj
ohja die hadden we ook nog whaha.. ok nahja je zou hem wat meer hebben gevolgt als mij, vond hem soms laks overkomen, niet dat dat alles zegt natuurlijk.. maar goed laten we hopen dat die er nu weer bovenop komt zal ook het nl voetbal tengoede komen
remco k
 remco k - maandag 09 oktober 2017 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 oktober 2017 - 21:50 schreef Ajax Warrior het volgende:
Raar dat het ene talent wordt beschermd en het andere word vol de grond wordt ingeschopt. Die gozer is pas 20!! Werd van de 1 op de andere dag door de trainer van Ajax naar de bank verbannen terwijl hij het seizoen ervoor gewoon enorm belangrijk was en 29 van de 34 competitiewedstrijden in actie kwam. Nu ineens zou hij niet meer kunnen voetballen?

We wachten maar af wanneer De Jong zijn terugval krijgt bij Ajax en ineens verbannen wordt!
Ik maak hem hem niet met de grond gelijk hoor. Heb het volste vertrouwen in die jongen en vind het jammer dat ie weg is gegaan.

Ik constateer enkel dat ie momenteel gewoon niet hoed speelt.
remco k
 remco k - maandag 09 oktober 2017 - 20:25   quote  deeplink  
En hij moet ook echt weer gaan spelen in Duitsland wil hij ervoor zorgen dat zijn carrière niet in het slop raakt.
Loetje
 Loetje - maandag 09 oktober 2017 - 21:20   quote  deeplink  
Die trainer Schmidt maakt daar echt enorm veel fouten in de opstelling. Quilavogui en Camacho komen beiden zwaar tekort en Bazoer is sowieso veel beter dan die laatste, die ooit als een groot talent oogde in de jeugd van Atletico
Daarbij is hun bank sterker dan de basis. Wat daar nu gebeurd slaat echt nergens op.
p111
 p111 - woensdag 11 oktober 2017 - 13:58   quote  deeplink  
Hij zal toch wat aan zijn houding moeten doen,jong oranje ook gewisseld en tweede wedstrijd helemaal niet dus ?
Eide
 Eide - maandag 16 oktober 2017 - 20:26   quote  deeplink  
Casseirra met z'n 8e van het seizoen tegen Almere. Prachtige goal, van 18 meter uit stand in de kruising.
Eide
 Eide - maandag 16 oktober 2017 - 20:36   quote  deeplink  
Casseirra echt wel goed weer. Hij is ook in de combinatie slim aan het worden.
Eide
 Eide - maandag 16 oktober 2017 - 20:48   quote  deeplink  
2-0, goede droge knal van Cerny op aangeven van Casseirra.
Eide
 Eide - maandag 16 oktober 2017 - 21:13   quote  deeplink  
3-0, prachtige aanval via Johnsen die buitenkant voet hard voorgeeft waarna Mazraoui goed binnen tikt. Mooie uitgespeelde aanval.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 oktober 2017 door Eide --
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 16 oktober 2017 - 21:21   quote  deeplink  
Denk je dat Cassiera ooit nog een kans krijgt in het eerste?

Lijkt er niet op krijg ik het idee nu. Voor hem is te hopen dat er één van de spitsen wegvalt en dat hij dan zn kans kan pakken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 oktober 2017 door NatjosFC --
Eide
 Eide - maandag 16 oktober 2017 - 21:30   quote  deeplink  
De 2e helft is hij nu onzichtbaar. Ik denk dat Casseirra het niveau van de Jupiler League wel is ontstegen. Of hij echt concurrentie is voor Dolberg of KJH is een andere vraag. Wel ontwikkeld hij zich duidelijk en komt er op deze manier vanzelf een moment dat Keizer niet meer om hem heen kan.
Eide
 Eide - maandag 16 oktober 2017 - 21:52   quote  deeplink  
Mazraoui wat mij betreft de beste bij Ajax. Casseirra goed in het eerste bedrijf, erg flets na rust. Alblas goed in de ruimte tussen de verdediging en de 16. Sinkgraven vanaf het middenveld slordig. Geen enkele concurrentie in die linie voor zelfs Mazraoui. Dijks op linksback.
nummer10
 nummer10 - maandag 16 oktober 2017 - 23:12   quote  deeplink  
niks gezien helaas.. cerny nog gespeelt ?
nummer10
 nummer10 - maandag 16 oktober 2017 - 23:13   quote  deeplink  
sorry lees het net, wel dus
remco k
 remco k - dinsdag 17 oktober 2017 - 09:47   quote  deeplink  
3 prachtige goals, bij Jong toch buitenspelers die veel meer in het spel voorkomen dan in het eerste het geval is. Ik zou toch echt Cerny eens gewoon 10 wedstrijden willen zien op linksbuiten bij het eerste..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 17 oktober 2017 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2017 - 09:47 schreef remco k het volgende:
3 prachtige goals, bij Jong toch buitenspelers die veel meer in het spel voorkomen dan in het eerste het geval is. Ik zou toch echt Cerny eens gewoon 10 wedstrijden willen zien op linksbuiten bij het eerste..
JL en eredivisie kon je niet vergelijken toch ? zowel had cassiera allang weer een kans moeten hebben.. en cerny mag van mij ook wel ipv younnes.. kluivertje wil ik overigens ook wel paar keer op links zien ipv rechts
remco k
 remco k - dinsdag 17 oktober 2017 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2017 - 09:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

JL en eredivisie kon je niet vergelijken toch ? zowel had cassiera allang weer een kans moeten hebben.. en cerny mag van mij ook wel ipv younnes.. kluivertje wil ik overigens ook wel paar keer op links zien ipv rechts
Het heeft toch helemaal niets met vergelijken te maken, alles valt of staat met de individuele prestaties van een speler zelf.

En dat een Cerny geen enkele structurele kans krijgt met de cijfers die hij kan overleggen als profspeler, kan ik heel lastig begrijpen.. Die jongen krijgt heel weinig vertrouwen, en is gewoon vaak bij veel goals betrokken..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 17 oktober 2017 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2017 - 10:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Het heeft toch helemaal niets met vergelijken te maken, alles valt of staat met de individuele prestaties van een speler zelf.

En dat een Cerny geen enkele structurele kans krijgt met de cijfers die hij kan overleggen als profspeler, kan ik heel lastig begrijpen.. Die jongen krijgt heel weinig vertrouwen, en is gewoon vaak bij veel goals betrokken..
tjah dat is het zelfde met neres.. prima cijfers, kan kjh goedvinden en visa versa.. en nog krijgt die niet het volledige vertrouwen en blijft keizer maar dingen zoeken wat niet goed is.. en dat is idem met cerny.. doet me beetje denken aan de boer dat als iemand niet helemaal top was 1 wedstrijd er een ander instond (kisnha elghazi fisscher) en sommigen mochten blijven falen.. heel vreemd
Eide
 Eide - dinsdag 17 oktober 2017 - 11:49   quote  deeplink  
Ik verwacht dat Neres tegen feyenoord gewoon start. Hij is de topscorer van Ajax. Ik verwacht eigenlijk dezelfde basis tegen de kakkies als tegen Sparta, met Sinkgraven alsboutsider in plaats van Wöber.
remco k
 remco k - dinsdag 17 oktober 2017 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2017 - 11:08 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tjah dat is het zelfde met neres.. prima cijfers, kan kjh goedvinden en visa versa.. en nog krijgt die niet het volledige vertrouwen en blijft keizer maar dingen zoeken wat niet goed is.. en dat is idem met cerny.. doet me beetje denken aan de boer dat als iemand niet helemaal top was 1 wedstrijd er een ander instond (kisnha elghazi fisscher) en sommigen mochten blijven falen.. heel vreemd
Zelfde als onder Bosz met Youness Schone en Veltman..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Jong Ajax topic









0.0107519