BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Justin Kluivert topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - donderdag 15 februari 2018 - 21:17   quote  deeplink  
Plaats hier al je meningen over Justin Kluivert
p111
 p111 - donderdag 15 februari 2018 - 21:37   quote  deeplink  
Justin een geweldige buitenspeler techn/snel en onberekenbaar en dat maakt hem zo moeilijk te verdedigen.Gaat Ajax veel geld opleveren.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 16 februari 2018 - 07:05   quote  deeplink  
Hij heeft alleen nog niet bijgetekend..
Zou Raiola weer bezig zijn?
p111
 p111 - vrijdag 16 februari 2018 - 08:55   quote  deeplink  
ja Riola is de man waar Ajax geen zaken meer mee moet doen.Elke speler die hem als manager heeft kan helaas geen zaken doen met Ajax.Je moet soms keihard voorbeelden stellen,al loop je misschien een leuke speler mis.
remco k
 remco k - maandag 19 februari 2018 - 10:53   quote  deeplink  
Bijzonder, een aantal hier inclusief ikzelf vond Kluivert gister niet heel bijzonder, op andere sites wordt hij dan weer meegenomen in het elftal van de week omdat ie heel goed speelde..
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 20 februari 2018 - 09:54   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/797406/kans-op-ajax-toekomst-wordt-kleiner-continu-steggelen-tussen-raiola-en-overmars-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=ajax

Let ook op het stukje onderaan waarin gezegd wordt dat ook Matthijs de Ligt Raiola als zaakwaarnemer heeft

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 februari 2018 door Jaccio --
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 20 februari 2018 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 februari 2018 - 10:53 schreef remco k het volgende:
Bijzonder, een aantal hier inclusief ikzelf vond Kluivert gister niet heel bijzonder, op andere sites wordt hij dan weer meegenomen in het elftal van de week omdat ie heel goed speelde..
Ja, heel veel mensen zien 2 of 3 leuke acties en vinden dan dat iemand een zeer goede wedstrijd heeft gespeeld. Vooral als er dan ook nog makkelijk gewonnen wordt.

Wij (en ook veel anderen met ons trouwens) zijn hier wat realistischer en kritischer.
remco k
 remco k - dinsdag 20 februari 2018 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Volgens mij gaat slechts het gerucht dat hij met Raiolo in gesprek zou zijn, momenteel is dat niet zijn zaakwaarnemer
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 20 februari 2018 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 februari 2018 - 12:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij gaat slechts het gerucht dat hij met Raiolo in gesprek zou zijn, momenteel is dat niet zijn zaakwaarnemer
Ik hoop dat het bij een gerucht blijft.

Valentijn Driessen van De Telegraaf vertelt vervolgens dat ook Matthijs de Ligt Raiola als zaakwaarnemer heeft

Valentijn Driessen lijkt er wel vrij zeker van te zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 februari 2018 door Jaccio --
AkaS
 AkaS - dinsdag 20 februari 2018 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 februari 2018 - 10:53 schreef remco k het volgende:
Bijzonder, een aantal hier inclusief ikzelf vond Kluivert gister niet heel bijzonder, op andere sites wordt hij dan weer meegenomen in het elftal van de week omdat ie heel goed speelde..
Jij bent bijzonder door dit te vermelden!

Kluivert is een groot talent maar nog jong en daarom niet altijd een onderscheidende factor. Logissssch !
AkaS
 AkaS - dinsdag 20 februari 2018 - 15:04   quote  deeplink  
Een speler die Raiola als zaakwaarnemer heeft is mijn inziens bezig met verkassen en cashen.

Echt jammer dat deze man zoveel talenten kan verkwanselen en ondanks de vele negatieve voorbeelden, spelers toch weer voor hem kiezen...

Oja.....Ibrahimovic is de uitzondering die de regel bevestigt!
zal dit maar even vermelden voordat er types dit gaan roepen ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 februari 2018 door AkaS --
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 20 februari 2018 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 februari 2018 - 15:01 schreef AkaS het volgende:

[..]

Jij bent bijzonder door dit te vermelden!

Kluivert is een groot talent maar nog jong en daarom niet altijd een onderscheidende factor. Logissssch !
Wil me er niet mee bemoeien, maar wellicht dat je zijn post verkeerd begrijpt..
Ik zeg het maar, voordat het hier straks ook uit de hand loopt.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 20 februari 2018 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 februari 2018 - 15:04 schreef AkaS het volgende:
Een speler die Raiola als zaakwaarnemer heeft is mijn inziens bezig met verkassen en cashen.

Echt jammer dat deze man zoveel talenten kan verkwanselen en ondanks de vele negatieve voorbeelden, spelers toch weer voor hem kiezen...

Oja.....Ibrahimovic is de uitzondering die de regel bevestigt!
zal dit maar even vermelden voordat er types dit gaan roepen ;-)
Je zou toch een wat betere begeleiding verwachten bij dit soort jongens (Kluivert en de Ligt) om op te passen met dit soort zaakwaarnemers en de reputatie die hij heeft bij Ajax.
Kluivert zal toch wel van zijn vader vernomen hebben dat die man gevaarlijk kan zijn..

Zo jammer inderdaad.
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 februari 2018 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 februari 2018 - 15:09 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Je zou toch een wat betere begeleiding verwachten bij dit soort jongens (Kluivert en de Ligt) om op te passen met dit soort zaakwaarnemers en de reputatie die hij heeft bij Ajax.
Kluivert zal toch wel van zijn vader vernomen hebben dat die man gevaarlijk kan zijn..

Zo jammer inderdaad.
Hier in Nederland is er amper de juiste begeleiding voor spelers gap.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 20 februari 2018 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 februari 2018 - 16:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hier in Nederland is er amper de juiste begeleiding voor spelers gap.
Sad, but true
Of zou het zo zijn dat we hier altijd denken dat we zo nuchter zijn dat we die begeleiding niet nodig hebben?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 februari 2018 door Jaccio --
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 februari 2018 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 februari 2018 - 16:15 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Sad, but true
Of zou het zo zijn dat we hier altijd denken dat we zo nuchter zijn dat we die begeleiding niet nodig hebben?
Het zal meer zijn dat men denkt dat hier niks te halen valt. Omgeving zint op geld en spelers zijn weg.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 20 februari 2018 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 februari 2018 - 16:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het zal meer zijn dat men denkt dat hier niks te halen valt. Omgeving zint op geld en spelers zijn weg.
Ja, maar bij bijv. Kluivert niet.. Patrick zou zijn zoon toch wel waarschuwen voor dit soort gasten?
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 20 februari 2018 - 16:47   quote  deeplink  
Maargoed, misschien moet ik mijn oordeel over Raiola wat nuanceren. Ik ken natuurlijk alleen de geldwolf kant van hem. Als spelers voor hem blijven kiezen zal hij waarschijnlijk toch ook een hele goede kant hebben.
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 februari 2018 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 februari 2018 - 16:40 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ja, maar bij bijv. Kluivert niet.. Patrick zou zijn zoon toch wel waarschuwen voor dit soort gasten?
Dat was het eerste wat ik ook dacht, maar waarom behoed Patrick hem niet voor Raiola te kiezen? Dat is ook begeleiding.
remco k
 remco k - dinsdag 20 februari 2018 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 februari 2018 - 15:01 schreef AkaS het volgende:

[..]

Jij bent bijzonder door dit te vermelden!

Kluivert is een groot talent maar nog jong en daarom niet altijd een onderscheidende factor. Logissssch !
Ik schreef dat het raar is dat hij in het elftal van de week wordt opgenomen door diverse media terwijl diverse mensen hem hier niet goed vonden spelen afgelopen wedstrijd. Dat is toch een groot contrast of zie jij dat anders?!
remco k
 remco k - dinsdag 20 februari 2018 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 februari 2018 - 15:04 schreef AkaS het volgende:
Een speler die Raiola als zaakwaarnemer heeft is mijn inziens bezig met verkassen en cashen.

Echt jammer dat deze man zoveel talenten kan verkwanselen en ondanks de vele negatieve voorbeelden, spelers toch weer voor hem kiezen...

Oja.....Ibrahimovic is de uitzondering die de regel bevestigt!
zal dit maar even vermelden voordat er types dit gaan roepen ;-)
Over Raiola als bloedzuiger is denk ik iedereen het hier wel eens.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 20 februari 2018 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 februari 2018 - 19:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Over Raiola als bloedzuiger is denk ik iedereen het hier wel eens.
Oneens. Tja, 't is echt perspectief wat dat betreft. Voor net niet absolute topclubs, als Ajax en AC Milan bijvoorbeeld, is het echt een bloedzuiger ja. Maar voor mindere clubs als PEC of een absolute topclub als Juventus valt dat wel mee volgens mij.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 20 februari 2018 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 februari 2018 - 20:50 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Oneens. Tja, 't is echt perspectief wat dat betreft. Voor net niet absolute topclubs, als Ajax en AC Milan bijvoorbeeld, is het echt een bloedzuiger ja. Maar voor mindere clubs als PEC of een absolute topclub als Juventus valt dat wel mee volgens mij.
Voor clubs waar hij spelers weg lokt is het gewoon een rat. Spelers zitten volgens mij graag bij hem omdat hij genoeg eruit weet te slepen en goede connecties heeft. Riola en spelers worden er niet slechter van in ieder geval.
remco k
 remco k - dinsdag 20 februari 2018 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 februari 2018 - 20:50 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Oneens. Tja, 't is echt perspectief wat dat betreft. Voor net niet absolute topclubs, als Ajax en AC Milan bijvoorbeeld, is het echt een bloedzuiger ja. Maar voor mindere clubs als PEC of een absolute topclub als Juventus valt dat wel mee volgens mij.
Het schijnt dat er steeds meer spelers bj hem vertrekken werd laatst bij rondo gezegd. Dat zal wel niet voor niets zijn.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 20 februari 2018 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 februari 2018 - 21:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Het schijnt dat er steeds meer spelers bj hem vertrekken werd laatst bij rondo gezegd. Dat zal wel niet voor niets zijn.
Zou kunnen, en als dat zo is weet ik niet precies waarom. Werd dat ook vermeld?

Als ik zijn stal kijk heeft hij nog altijd genoeg topspelers. Dus hij zal er niet heel erg om malen.
remco k
 remco k - dinsdag 20 februari 2018 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 februari 2018 - 22:17 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Zou kunnen, en als dat zo is weet ik niet precies waarom. Werd dat ook vermeld?

Als ik zijn stal kijk heeft hij nog altijd genoeg topspelers. Dus hij zal er niet heel erg om malen.
Ze hadden het erover dat er clubs zijn waar hij niet meer welkom is en dat spelers wel alle opties willen.

Maar voor de contracten die hij spelers brengt is hij prima. Maar voor de sport is het een drama.
nummer10
 nummer10 - woensdag 21 februari 2018 - 07:49   quote  deeplink  
kluivertje toch.. ambities uitspreken prima.. amsterdamse bluf prima.. maar krijgt nu wel erg veel praatjes.. ook in het veld als hij de oudere spelers op de plek wil zetten.. en dan te bedenken dat her eigenlijk nog maar een a jeugdspeler is..
Jaccio
 Jaccio - woensdag 21 februari 2018 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 februari 2018 - 07:49 schreef nummer10 het volgende:
kluivertje toch.. ambities uitspreken prima.. amsterdamse bluf prima.. maar krijgt nu wel erg veel praatjes.. ook in het veld als hij de oudere spelers op de plek wil zetten.. en dan te bedenken dat her eigenlijk nog maar een a jeugdspeler is..
Heerlijk man zo een jochie erbij.
Hebben we tenminste niet allemaal van die suffe ideale schoonzoons lopen.
Zolang hij zijn stinkende best blijft doen en het laat zien op het veld vind ik het allemaal prima.
nummer10
 nummer10 - woensdag 21 februari 2018 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 februari 2018 - 08:34 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Heerlijk man zo een jochie erbij.
Hebben we tenminste niet allemaal van die suffe ideale schoonzoons lopen.
Zolang hij zijn stinkende best blijft doen en het laat zien op het veld vind ik het allemaal prima.
ideale schoonzoon hoef ik ook niet.. integendeel.. maar zoon blaaskaak heb ik ook wienig mee..
Jaccio
 Jaccio - woensdag 21 februari 2018 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 februari 2018 - 08:52 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ideale schoonzoon hoef ik ook niet.. integendeel.. maar zoon blaaskaak heb ik ook wienig mee..
Ach, laat lekker doen man.
Doet er niemand pijn mee en de ervaren man binnen de selectie zal hem vanzelf wel op zijn plek zetten als het uit de hand loopt.
AkaS
 AkaS - woensdag 21 februari 2018 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 februari 2018 - 19:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik schreef dat het raar is dat hij in het elftal van de week wordt opgenomen door diverse media terwijl diverse mensen hem hier niet goed vonden spelen afgelopen wedstrijd. Dat is toch een groot contrast of zie jij dat anders?!
Nee, mijn excuus. Ik dacht dat je het anders bedoelde.
nummer10
 nummer10 - woensdag 21 februari 2018 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 februari 2018 - 09:01 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ach, laat lekker doen man.
Doet er niemand pijn mee en de ervaren man binnen de selectie zal hem vanzelf wel op zijn plek zetten als het uit de hand loopt.
laten we het hopen ;)
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 februari 2018 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 februari 2018 - 08:34 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Heerlijk man zo een jochie erbij.
Hebben we tenminste niet allemaal van die suffe ideale schoonzoons lopen.
Zolang hij zijn stinkende best blijft doen en het laat zien op het veld vind ik het allemaal prima.
En alles liever dan Younes haha
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 21 februari 2018 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 februari 2018 - 22:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze hadden het erover dat er clubs zijn waar hij niet meer welkom is en dat spelers wel alle opties willen.

Maar voor de contracten die hij spelers brengt is hij prima. Maar voor de sport is het een drama.
Aha, duidelijk. Kan het me ook voorstellen dat er inderdaad clubs als Milan nu niet meer op hem te wachtten zitten.

Maar hoe werkt dat dan met jeugdspelers, die zouden altijd nog hun eigen zaakwaarnemer mogen kiezen aan de start van hun carriere.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 februari 2018 door NatjosFC --
remco k
 remco k - donderdag 22 februari 2018 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 februari 2018 - 19:33 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Aha, duidelijk. Kan het me ook voorstellen dat er inderdaad clubs als Milan nu niet meer op hem te wachtten zitten.

Maar hoe werkt dat dan met jeugdspelers, die zouden altijd nog hun eigen zaakwaarnemer mogen kiezen aan de start van hun carriere.
Iedereen mag ten aller tijde hun eigen zaakwaarnemer kiezen.
Eide
 Eide - donderdag 22 februari 2018 - 16:35   quote  deeplink  
Yup, je mag ook naar een ander. De Ligt is recent overgestapt naar Raiola bijvoorbeeld.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 22 februari 2018 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 februari 2018 - 16:35 schreef Eide het volgende:
Yup, je mag ook naar een ander. De Ligt is recent overgestapt naar Raiola bijvoorbeeld.
Volgens mij is dat nog helemaal niet rond.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 22 februari 2018 - 19:02   quote  deeplink  
Bovendien dacht ik ook dat ter bescherming van de zaakwaarnemer dergelijke samenwerkingen ook altijd minsten 2 jaar moeten lopen. Dus je kunt niet helemaal zomaar switchen als ik het goed begrijp.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 23 februari 2018 - 11:10   quote  deeplink  
Zaakwaarnemer behartigd de zaken van de speler en niet van de club of achterban van de club.

Als raiola vind dat de speler meer moet krijgen of andere eisen wil dan mag hij dat eisen als de club vervolgens niet wil of kan betalen dan zoekt raiola naar een andere club, waar die dat wel krijgt. Dat de speler vervolgens er niet beter op wordt dat ligt niet aan hem maar aan de speler zelf.

De speler doet zijn ding op het veld en de zaakwaarnemer buiten het veld. En nogmaals zaakwaarnemer is voor de speler en niet voor de fans of de club.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 23 februari 2018 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 februari 2018 - 11:10 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Zaakwaarnemer behartigd de zaken van de speler en niet van de club of achterban van de club.

Als raiola vind dat de speler meer moet krijgen of andere eisen wil dan mag hij dat eisen als de club vervolgens niet wil of kan betalen dan zoekt raiola naar een andere club, waar die dat wel krijgt. Dat de speler vervolgens er niet beter op wordt dat ligt niet aan hem maar aan de speler zelf.

De speler doet zijn ding op het veld en de zaakwaarnemer buiten het veld. En nogmaals zaakwaarnemer is voor de speler en niet voor de fans of de club.
Je loopt even met een grote boog er omheen dat het er mensen vooral omgaat dat Raiola spelers naar clubs brengt waar vervolgens hun carrière kapot gaat omdat ze niet aanspelen toe komen. Zie veel jeugdspelers van Ajax en bijvoorbeeld een Kishna.
AkaS
 AkaS - vrijdag 23 februari 2018 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 februari 2018 - 11:10 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Zaakwaarnemer behartigd de zaken van de speler en niet van de club of achterban van de club.

Als raiola vind dat de speler meer moet krijgen of andere eisen wil dan mag hij dat eisen als de club vervolgens niet wil of kan betalen dan zoekt raiola naar een andere club, waar die dat wel krijgt. Dat de speler vervolgens er niet beter op wordt dat ligt niet aan hem maar aan de speler zelf.

De speler doet zijn ding op het veld en de zaakwaarnemer buiten het veld. En nogmaals zaakwaarnemer is voor de speler en niet voor de fans of de club.
Raiola brengt jonge spelers het hoofd op hol en stelt vervolgens onredelijke eisen in de onderhandeling waarmee hij de onderhandelingen frustreert en vervolgens een transfer afdwingt...

Raiola his pockets are getting bigger...

Talent heeft kort moment van vreugde transfer naar mooie club en aanzienlijke verbetering in salaris... Maar langzaam aan komt die onvermijdelijke nachtkaars... Dag talent... en dag Nederlands voetbal...
AkaS
 AkaS - donderdag 08 maart 2018 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 februari 2018 - 12:15 schreef AkaS het volgende:

[..]

Raiola brengt jonge spelers het hoofd op hol en stelt vervolgens onredelijke eisen in de onderhandeling waarmee hij de onderhandelingen frustreert en vervolgens een transfer afdwingt...

Raiola his pockets are getting bigger...

Talent heeft kort moment van vreugde transfer naar mooie club en aanzienlijke verbetering in salaris... Maar langzaam aan komt die onvermijdelijke nachtkaars... Dag talent... en dag Nederlands voetbal...
Kluivert lijkt mij op weg naar de uitgang.... Of wellicht is Raiola beter geïnformeerd dan dat wij dit zijn en is van der Sar op weg naar de uitgang.

Openlijk kritiek uiten zoals Raiola dit nu doet richting van der Sar is duidelijk de onderhandelingen onredelijk onder druk zetten en een breuk forceren.

Justin zou mijn inziens per direct afscheid moeten nemen van Raiola. Met zijn kwaliteiten kan zelfs Overmars hem een toptransfer bieden tzt!
p111
 p111 - donderdag 08 maart 2018 - 12:40   quote  deeplink  
Het zou een godszegen zijn als Ajax hem niet meer binnen liet.ondanks dat er dan spelers niet bij Ajax zouden komen.Ik ben een voorstander van een hard beleid richting dit soort bloedzuigers.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 08 maart 2018 - 13:44   quote  deeplink  
Ik hoop toch wel dat Patrick op Justin inpraat dat hij verdomd voorzichtig moet zijn met zulke gasten..
Al moet ik wel eerlijk zeggen dat die jongen bij dit Ajax ook niet echt beter gaat worden. Geldt ook voor de Ligt overigens en nog wel een paar.
Europees voetbal is echt een must voor dit soort talenten.
Er is ook behoefte aan een ervaren leider in het elftal die zich durft te laten gelden en jongens op hun flikker geeft. Daar worden ze beter van.
Maar met hoe het nu gaat zie ik ze echt niet snel beter worden.
AkaS
 AkaS - donderdag 08 maart 2018 - 18:55   quote  deeplink  
Raiola is de duivel. Met hem in zee gaan is je ziel/sportieve carrière verkopen/inruilen voor kort financieel gewin.

Ik denk dat Raiola tot persona non grata verklaard moet worden binnen Ajax. En spelers die meer waarde aan de relatie met hem hechten dan aan Ajax moeten dan maar afscheid van genomen worden.

Een brief naar alle spelers en ouders sturen en klaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 maart 2018 door AkaS --
JOOD
 JOOD - donderdag 08 maart 2018 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2018 - 18:55 schreef AkaS het volgende:
Raiola is de duivel. Met hem in zee gaan is je ziel/sportieve carrière verkopen/inruilen voor kort financieel gewin.

Ik denk dat Raiola tot persona non grata verklaard moet worden binnen Ajax. En spelers die meer waarde aan de relatie met hem hechten dan aan Ajax moeten dan maar afscheid van genomen worden.

Een brief naar alle spelers en ouders sturen en klaar.
Op zich is het prima handel voor Ajax hoor. Laat grote clubs maar miljoenen betalen. Kunnen wij het trucje mooi herhalen..

Het enige probleem is continuiteit in het elftal krijgen. We moeten het nu met Schöne en Viergever doen. Met de miljoenen van bijvoorbeeld Kluivert moeten we ook een durven investeren in het terughalen van oud spelers, maar dan op tijd. Klaassen, Blind, Anita bijvoorbeeld.

Verder is Kluivert een prima speler, maar grootheidswaanzin en verkeerde invloeden gaan het wederom verneuken denk ik.
AkaS
 AkaS - vrijdag 09 maart 2018 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 maart 2018 - 21:46 schreef JOOD het volgende:

[..]

Op zich is het prima handel voor Ajax hoor. Laat grote clubs maar miljoenen betalen. Kunnen wij het trucje mooi herhalen..

Het enige probleem is continuiteit in het elftal krijgen. We moeten het nu met Schöne en Viergever doen. Met de miljoenen van bijvoorbeeld Kluivert moeten we ook een durven investeren in het terughalen van oud spelers, maar dan op tijd. Klaassen, Blind, Anita bijvoorbeeld.

Verder is Kluivert een prima speler, maar grootheidswaanzin en verkeerde invloeden gaan het wederom verneuken denk ik.
Sorry maar hoeveel miljoenen denk je dat Ajax krijgt als hij nu verkocht wordt... 3 - 5 hoogstens.

Overmars wordt geprezen als hij een potentieel toptalent voor 5 a 7 mln verkoopt. Of de zoveelste rb voor 5mln koopt die tegenvalt...

... maar het tijdig verlengen van een toptalent als Kluivert vergeet hij even er doorheen te drukken.

Topper die Overmars.

Kluivert is hoop ik heel erg verstandig en gunt Ajax over een jaar of misschien 2 ook een toptransfer....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 maart 2018 door AkaS --
remco k
 remco k - vrijdag 09 maart 2018 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 maart 2018 - 09:33 schreef AkaS het volgende:

[..]

Sorry maar hoeveel miljoenen denk je dat Ajax krijgt als hij nu verkocht wordt... 3 - 5 hoogstens.

Overmars wordt geprezen als hij een potentieel toptalent voor 5 a 7 mln verkoopt. Of de zoveelste rb voor 5mln koopt die tegenvalt...

... maar het tijdig verlengen van een toptalent als Kluivert vergeet hij even er doorheen te drukken.

Topper die Overmars.

Kluivert is hoop ik heel erg verstandig en gunt Ajax over een jaar of misschien 2 ook een toptransfer....
Vergeet hij er even doorheen te drukken?

Op Overmars afgeven in deze onderhandelingen, maar wel aangeven dat Raiola onmogelijk is..

Lekker tegenstrijdig.
AkaS
 AkaS - vrijdag 09 maart 2018 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 maart 2018 - 09:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Vergeet hij er even doorheen te drukken?

Op Overmars afgeven in deze onderhandelingen, maar wel aangeven dat Raiola onmogelijk is..

Lekker tegenstrijdig.
Logisch nadenken is wel een dingetje voor jou...

Dat contract had allang verlengt moeten zijn...Vorig jaar!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 maart 2018 door AkaS --
remco k
 remco k - vrijdag 09 maart 2018 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 maart 2018 - 10:27 schreef AkaS het volgende:

[..]

Logisch nadenken is wel een dingetje voor jou...

Dat contract had allang verlengt moeten zijn...Vorig jaar!!!
Toen was Raiola al zijn zaakwaarnemer en toen waren ze al in gesprek.

Het is niet alleen aan Overmars om dat contract rond te krijgen he, daar heb je altijd een tweede partij voor nodig die dat ook maar moet willen he..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Justin Kluivert topic









0.0062010