BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Justin Kluivert topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AkaS
 AkaS - vrijdag 11 mei 2018 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2018 - 12:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Overigens valt het me op dat er meer clubs zijn die moeite hebben met Raiola. Zo zouden ook Barcelona en Man Utd klaar zijn met hem. Het boort De Ligt een waarschijnlijke transfer naar Barcelona door de neus. Maar volgens die pizzabakker ligt het allemaal aan de ander en niet aan hem.
Ik vind het trouwens wel heel merkwaardig dat de Ligt zich inlaat met raiola. Vind ik niet echt bij hem passen.

1 ding vind ik wel de moeite waard om over na te denken....

raiola zegt: waarom wil iedereen toch weg bij Ajax...!?

En daar heeft hij wel een punt :-(
Brandje
 Brandje - vrijdag 11 mei 2018 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2018 - 12:36 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik vind het trouwens wel heel merkwaardig dat de Ligt zich inlaat met raiola. Vind ik niet echt bij hem passen.

Is dat wel zo opvallend aangezien Raiola misschien wel de beste makelaar is als je een vertrekwens hebt.
Brandje
 Brandje - vrijdag 11 mei 2018 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 mei 2018 - 14:32 schreef Eide het volgende:
Ach, en verder...

Kishna, ging o z'n 20e naar Lazio. Nu ADO Den Haag. Bouy, ging op z'n 18e naar Juve. Nu Cultural Leonese. Dat lijstje is nog veel langer. Allemaal gasten die we uiteindelijk nooit gemist hebben.
Gemist kan je eigenlijk niet zeggen want was zou er gebeurd zijn als ze wel bij Ajax zouden zijn gebleven?!
Brandje
 Brandje - vrijdag 11 mei 2018 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2018 - 12:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Overigens valt het me op dat er meer clubs zijn die moeite hebben met Raiola. Zo zouden ook Barcelona en Man Utd klaar zijn met hem. Het boort De Ligt een waarschijnlijke transfer naar Barcelona door de neus. Maar volgens die pizzabakker ligt het allemaal aan de ander en niet aan hem.
Voeg ac Milan ook maar toe aan dat rijtje
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 11 mei 2018 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2018 - 12:36 schreef AkaS het volgende:

[..]

Als het gebeuren rond de Ligt waar is, dat hij zijn vertrekwens kenbaar gemaakt heeft, dan vind ik dat een vrij vervelende streek van hem. Dan heb ik liever een Justin of Hakim die er gewoon voor uitkomt.
Maargoed, we zien het wel uiteindelijk wat waar en niet waar is geweest.

Wat betreft die laatste uitspraak van Raiola is het antwoord niet zo heel moeilijk wat mij betreft. Grotere uitdaging, mooiere competitie en natuurlijk geld.
Het is heel normaal dat een voetballer die hogerop kan, weg wilt bij Ajax. En zeker na zo een seizoen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 11 mei 2018 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2018 - 13:43 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Als het gebeuren rond de Ligt waar is, dat hij zijn vertrekwens kenbaar gemaakt heeft, dan vind ik dat een vrij vervelende streek van hem. Dan heb ik liever een Justin of Hakim die er gewoon voor uitkomt.
Maargoed, we zien het wel uiteindelijk wat waar en niet waar is geweest.

Wat betreft die laatste uitspraak van Raiola is het antwoord niet zo heel moeilijk wat mij betreft. Grotere uitdaging, mooiere competitie en natuurlijk geld.
Het is heel normaal dat een voetballer die hogerop kan, weg wilt bij Ajax. En zeker na zo een seizoen.
Justin is er oom niet voor uitgekomen hoor! Die laat alles in het midden.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 11 mei 2018 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2018 - 14:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Justin is er oom niet voor uitgekomen hoor! Die laat alles in het midden.
Die heeft gewoon eerlijk gezegd 'ik ga er niks over zeggen want ik wil niemand valse hoop geven'.
Waarmee we gelijk wisten dat de kans groot is dat hij niet bijtekent of weggaat.

De Ligt zei nog niet zo lang geleden 'mijn intentie is om te blijven' en 'volgend jaar hoop ik ook nog in het rood-wit te staan'

Dan vind ik wat Kluivert zei toch wat duidelijker. Maar ik begrijp natuurlijk ook dat het een hoop te maken heeft met interpretatie.

En nogmaals, ik zeg als het gedoe rond de Ligt waar is..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 mei 2018 door Jaccio --
AkaS
 AkaS - vrijdag 11 mei 2018 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2018 - 12:44 schreef Brandje het volgende:

[..]

Is dat wel zo opvallend aangezien Raiola misschien wel de beste makelaar is als je een vertrekwens hebt.
Volgens mij hebben de Ligt en Kluivert raiola echt niet nodig om naar een topclub in Europa over te stappen. Het is volgens mij eerder andersom en een gewoonte geworden.

Zaakwaarnemers lijken mij eerder nodig voor de net niet voetballer die toch een leuke transfer wil maken.

Overigens weten we nu definitief waar het onderonsje tussen Mourinho en Kluivert over ging... Niet bijtekenen Justin, ik kom je volgend jaar ophalen ;-)
Pietje
 Pietje - vrijdag 11 mei 2018 - 16:30   quote  deeplink  
Hoe je het ook wendt of keert, Justin Kluivert heeft op dit moment nog helemaal niks gepresteerd, op een enkele wedstrid na!

Nu al -op deze jonge leeftijd- vertrekken naar een grote club voor een astronomisch bedrag, is vragen om op de reservebank, of erger, ontevreden op de tribune te belanden! Ondanks een meer dan riant salaris, zou een 20 of 21-jarige speler moeten branden van ambitie om veel wedstrijden te spelen.

Ik zou zeggen: Justin kijk even rond wat veruit de meeste jonge spelers hebben bereikt bij topclubs: de reservebank en/of de tribune warm houden en niet aan voetallen toe te komen.
Je volgende stap zal dan zeer waarschijnlijk een snelle verkoop (of verhuur) naar/aan een middenmotor of een club in degradatienood zijn. Je raakt volledig uit beeld, ook bij het Nederlands elftal. Maak je eerst maar eens onmisbaar bij Ajax, aan wie je veel, zo niet alles te danken hebt op dit moment. Bescheidenheid siert de mens!

Ik hoop dat die rioolrat van een Raiola sportief gezien het beste voor heeft met deze jonge speler(s) en hem (hun) adviseert om toch echt nog een jaar of twee in Amsterdam te blijven, maar die man kennende... Het is over en uit. Dus ook een advies aan Matthijs de ligt: Kijk uit wat je doet; Raiola is er alleen maar op uit om fors te cashen, vooral ten gunste van hemzelf.

Bah!
p111
 p111 - vrijdag 11 mei 2018 - 18:02   quote  deeplink  
Ajax moet gewoon keihard zijn bijtekenen of verkopen of alleen maar trainen en geen minuut meer spelen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 15 mei 2018 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2018 - 16:30 schreef Pietje het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert, Justin Kluivert heeft op dit moment nog helemaal niks gepresteerd, op een enkele wedstrid na!

Nu al -op deze jonge leeftijd- vertrekken naar een grote club voor een astronomisch bedrag, is vragen om op de reservebank, of erger, ontevreden op de tribune te belanden! Ondanks een meer dan riant salaris, zou een 20 of 21-jarige speler moeten branden van ambitie om veel wedstrijden te spelen.

Ik zou zeggen: Justin kijk even rond wat veruit de meeste jonge spelers hebben bereikt bij topclubs: de reservebank en/of de tribune warm houden en niet aan voetallen toe te komen.
Je volgende stap zal dan zeer waarschijnlijk een snelle verkoop (of verhuur) naar/aan een middenmotor of een club in degradatienood zijn. Je raakt volledig uit beeld, ook bij het Nederlands elftal. Maak je eerst maar eens onmisbaar bij Ajax, aan wie je veel, zo niet alles te danken hebt op dit moment. Bescheidenheid siert de mens!

Ik hoop dat die rioolrat van een Raiola sportief gezien het beste voor heeft met deze jonge speler(s) en hem (hun) adviseert om toch echt nog een jaar of twee in Amsterdam te blijven, maar die man kennende... Het is over en uit. Dus ook een advies aan Matthijs de ligt: Kijk uit wat je doet; Raiola is er alleen maar op uit om fors te cashen, vooral ten gunste van hemzelf.

Bah!
Tja Pietje, ik heb Kluivert tegen de top ook niet zien presteren. Hij zat in de zak van de verdedigers daar. Dat geeft wel aan dat hij op dit moment in het buitenland gewoon een beetje kansloos is. De spelers op zijn positie hebben ook meer ervaring en ik denk echt dat hij zichzelf overschat. maargoed ga lekker op de bank plaatsnemen. Daar leer je misschien meer van.
AkaS
 AkaS - dinsdag 15 mei 2018 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 12:36 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Tja Pietje, ik heb Kluivert tegen de top ook niet zien presteren. Hij zat in de zak van de verdedigers daar. Dat geeft wel aan dat hij op dit moment in het buitenland gewoon een beetje kansloos is. De spelers op zijn positie hebben ook meer ervaring en ik denk echt dat hij zichzelf overschat. maargoed ga lekker op de bank plaatsnemen. Daar leer je misschien meer van.
Ik vind het zo ontzettend jammer van en voor hem. Ik denk dat hij zeker wel potentie heeft, maar hij zou nog 2 jaar moeten rijpen bij Ajax. Maar dan wel in een team dat weer versterkt wordt en dus kampioen kan worden en wellicht CL kan spelen. Maar goed dat is een open deur die wel allemaal wel weten te vinden.

Echt jammer om te zien hoe een publiekslieveling zich door een geldwolf onmogelijk maakt en straks de Ajax poort wordt uitgekotst.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 15 mei 2018 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 13:19 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik vind het zo ontzettend jammer van en voor hem. Ik denk dat hij zeker wel potentie heeft, maar hij zou nog 2 jaar moeten rijpen bij Ajax. Maar dan wel in een team dat weer versterkt wordt en dus kampioen kan worden en wellicht CL kan spelen. Maar goed dat is een open deur die wel allemaal wel weten te vinden.

Echt jammer om te zien hoe een publiekslieveling zich door een geldwolf onmogelijk maakt en straks de Ajax poort wordt uitgekotst.
Ja Akas, het is in en in triest, want het was precies een heerljke Ajax speler met bravoure. Heel jammer allemaal.
Pietje
 Pietje - dinsdag 15 mei 2018 - 18:11   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hij is natuurlijk nog niet weg. Je weet maar nooit. Wat mij opvalt is de stilte van zijn vader. Patrick zou op zijn minst op zijn zoon moeten inpraten en meer invloed op hem moeten hebben dan die rioolrat van een Raiola.
AkaS
 AkaS - dinsdag 15 mei 2018 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 18:07 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ja Akas, het is in en in triest, want het was precies een heerljke Ajax speler met bravoure. Heel jammer allemaal.
Zeker zeker, ik ben echt heel erg benieuwd of hij komt bovendrijven of dat hij het zoveelste talent in de dop wordt waarvan men achteraf zegt: jammer dat hij zo vroeg wegging.

Of wellicht komt ooit de dag dat hij dit inzicht zelf krijgt... Time will tell.
remco k
 remco k - dinsdag 15 mei 2018 - 18:52   quote  deeplink  
quote:

[..]

Maar die gasten kennen de verhalen toch over Raiola en kiezen zelf bewust voor hem. Dat hoeven ze niet te doen toch.

Raiola is een engnek. Maar zijn die spelers die voor hem kiezen zelf niet ook gewoon alleen maar op geld azende broodvoetballers?
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 17 mei 2018 - 19:47   quote  deeplink  
f91763da06.png
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 17 mei 2018 - 19:47   quote  deeplink  
fdb4f03aa8.png
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 17 mei 2018 - 19:48   quote  deeplink  
Wat een gelul
Eide
 Eide - donderdag 17 mei 2018 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2018 - 19:48 schreef Hasjkoph het volgende:
Wat een gelul
+1
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 17 mei 2018 - 20:56   quote  deeplink  
Dit kan niet anders dan dat het allemaal is ingefluisterd door rioolrat.

Maar beste Kluivert, als het je niet zint is daar het gat van de deur. Maar niet janken als je achteraf tot de conclusie komt dat je te vroeg bent weg gegaan.

En Ajax, nu keihard opstellen en hem verbannen naar Jong Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 mei 2018 door Ajax Warrior --
JOOD
 JOOD - donderdag 17 mei 2018 - 21:24   quote  deeplink  
Ok, doei!

Lekker 20+ miljoen aan verdienen en opzouten met deze kleine, kleine jongen. Niemand is groter dan de club, weet je nog?

Pavon ophalen en je wordt nog 2x zo goed ook.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 17 mei 2018 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2018 - 20:56 schreef Ajax Warrior het volgende:
Dit kan niet anders dan dat het allemaal is ingefluisterd door rioolrat.

Maar beste Kluivert, als het je niet zint is daar het gat van de deur. Maar niet janken als je achteraf tot de conclusie komt dat je te vroeg bent weg gegaan.

En Ajax, nu keihard opstellen en hem verbannen naar Jong Ajax.
Hij zegt ook letterlijk wat rioolrat zei: "Ajax wilt alleen maar verlengen om te cashen". Natuurlijk wil Ajax dit ze hebben je hele jeugd in je geïnvesteerd. Je kan verlengen beter loon en een basisplaats. Lijkt mij allemaal vrij logisch dat ze eind van de rit niet voor niets willen laten vertrekken toch?
p111
 p111 - donderdag 17 mei 2018 - 21:42   quote  deeplink  
Gewoon verlengen of verkopen of Jong Ajax.
AkaS
 AkaS - donderdag 17 mei 2018 - 21:49   quote  deeplink  
Ik heb niet zoveel met Overmars, maar dit geloof ik totaal niet. Wat een onlogisch verhaal.

@Warrior: helemaal mee eens. Temeer ook omdat Justin bij de 1e verlengingsgesprekken niet zelf aanwezig was.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 mei 2018 door AkaS --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 17 mei 2018 - 21:58   quote  deeplink  
Dag Kluivert,
en rioolratjes,
tot de volgende keer maar weer......

Zeg maar dag met je handje, dag dag.....
Jaccio
 Jaccio - donderdag 17 mei 2018 - 22:09   quote  deeplink  
Ik geloof hem.
Lekker gaan Justin. Volg je gevoel
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 18 mei 2018 - 07:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2018 - 22:09 schreef Jaccio het volgende:
Ik geloof hem.
Lekker gaan Justin. Volg je gevoel
Hahaha jij wel. Had ook niet anders verwacht!
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 18 mei 2018 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 07:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha jij wel. Had ook niet anders verwacht!
Hahaha
Ja, ik zou eerlijkgezegd niet weten waarom ik Ajax nog moet geloven. Die gasten daar spelen al smerige spelletjes met elkaar. En die hebben nog een verleden met elkaar nota bene.

En wat hij zegt is toch ook gewoon zo? bijtekenen of weg.. Dat weten we toch allemaal? En dat is echt niet omdat ze hem zo graag zien hoor, maar omdat ze anders niks aan hem verdienen.
In het eerste stuk waarin hij klaagt over vastigheid liegt hij ook niet. Hebben wij hier zelf ook over geklaagd. herhaaldelijk.

Neemt overigens niet weg dat ik het persoonlijk te vroeg vind voor hem om weg te gaan sportief gezien.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 18 mei 2018 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 08:13 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Hahaha
Ja, ik zou eerlijkgezegd niet weten waarom ik Ajax nog moet geloven. Die gasten daar spelen al smerige spelletjes met elkaar. En die hebben nog een verleden met elkaar nota bene.

En wat hij zegt is toch ook gewoon zo? bijtekenen of weg.. Dat weten we toch allemaal? En dat is echt niet omdat ze hem zo graag zien hoor, maar omdat ze anders niks aan hem verdienen.
In het eerste stuk waarin hij klaagt over vastigheid liegt hij ook niet. Hebben wij hier zelf ook over geklaagd. herhaaldelijk.

Neemt overigens niet weg dat ik het persoonlijk te vroeg vind voor hem om weg te gaan sportief gezien.
Die onderhandelingen duren al een jaar he......
Hij had gewoon moeten tekenen en desnoods een gelimiteerd transferbedrag af kunnen regelen. Hij heeft alles, of iig bijna alles aan ajax te danken. Ja natuurlijk heeft ajax ook fouten gemaakt, maar nu weggaan getuigd niet van clubliefde. Kluivert zelf zegt (iK hoor Raiola....) dat de trainerswisselingen ook niet meehelpen in zijn besluit en dat veel spelers niet weten wat ze wilden het afgelopen seizoen. Maak dan met de spelersgroep een statement naar het bestuur: of wij gaan weg, of de trainer eruit. wel bij elk doelpunt het logo kussen, maar dan niet nu de schuld op ajax gaan schuiven.....

Ik zeg: strik er om heen en een trap onder z'n reet en nog wat vangen: voor jou 10 anderen die wel voor onze club willen spelen. Misschien minder getalenteerd, maar wel die willen knokken voor een plek!
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 18 mei 2018 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 18:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hij is natuurlijk nog niet weg. Je weet maar nooit. Wat mij opvalt is de stilte van zijn vader. Patrick zou op zijn minst op zijn zoon moeten inpraten en meer invloed op hem moeten hebben dan die rioolrat van een Raiola.
Het is duidelijk in zijn interview dat hij aangeeft dat zijn moeder achter zijn keuze staat. Ik denkdat dit wel genoeg zegt...
p111
 p111 - vrijdag 18 mei 2018 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 08:35 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hij had gewoon moeten tekenen en desnoods een gelimiteerd transferbedrag af kunnen regelen. Hij heeft alles, of iig bijna alles aan ajax te danken. Ja natuurlijk heeft ajax ook fouten gemaakt, maar nu weggaan getuigd niet van clubliefde. Kluivert zelf zegt (iK hoor Raiola....) dat de trainerswisselingen ook niet meehelpen in zijn besluit en dat veel spelers niet weten wat ze wilden het afgelopen seizoen. Maak dan met de spelersgroep een statement naar het bestuur: of wij gaan weg, of de trainer eruit. wel bij elk doelpunt het logo kussen, maar dan niet nu de schuld op ajax gaan schuiven.....

Ik zeg: strik er om heen en een trap onder z'n reet en nog wat vangen: voor jou 10 anderen die wel voor onze club willen spelen. Misschien minder getalenteerd, maar wel die willen knokken voor een plek!
+ 100
p111
 p111 - vrijdag 18 mei 2018 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 08:45 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Het is duidelijk in zijn interview dat hij aangeeft dat zijn moeder achter zijn keuze staat. Ik denkdat dit wel genoeg zegt...
Uiteraard een van de grootste golddigsters,lees haar levens verhaal maar even,jammer voor Patrick.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 18 mei 2018 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 08:35 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn geloof ik niet meer in clubliefde.
Het gaat uiteindelijk allemaal om geld. Ajax wilt geld verdienen. Kluivert wilt geld verdienen. Nu verdienen ze allebei geld. Probleem opgelost toch?
remco k
 remco k - vrijdag 18 mei 2018 - 09:27   quote  deeplink  
Lekker opzouten man.

NIet begrijpen dat Ajax inderdaad wat aan je wilt verdienen. Raiola napraten en dan ook nog symphatie verwachten.

"De trainers krijgen geen kans"

Bosz vertrok zelf, keijzer is wel aan de kant gezet en ten Hag is er gewoon nog.

Hij heeft dus welgeteld 1 keer meegemaakt dat er een trainer is weggestuurd.
AkaS
 AkaS - vrijdag 18 mei 2018 - 09:33   quote  deeplink  
Ach wat is het toch een simpel verhaal.

Die vuile rat van een Raiola heeft vanaf het eerste moment euro tekens in de ogen gehad toen hij Kluivert zijn belangen kon behartigen.

Kluivert was zo slim...(NOT) om bij de eerste onderhandelingen die raiola uit zijn naam voerde, niet zelf aan te schuiven en dus kon raiola hem alles wijsmaken. Overigens heel dom en onlogisch als je een nieuwe samenwerking aangaat.

Verder stelt hij dat Ajax het allemaal om geld te doen is.... Grappig genoeg geeft hij zelf in hetzelfde interview aan dat zij niet direct op de aanbieding ingingen omdat deze gebaseerd was op zijn status als net doorgebroken speler en wilde zij het seizoen verder afwachten om...

Minder geld te vragen of meer geld te vragen..? Hahahaha

En dat Overmars al op voorhand een transfer van Kluivert voor 20 mln gaat toezeggen hahaha. Dat gaat hij natuurlijk nooit doen, zo dom is zelfs Overmars niet!

Ik zie alleen nog toekomst voor Kluivert als hij met raiola breekt.
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - vrijdag 18 mei 2018 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 mei 2018 - 19:48 schreef Hasjkoph het volgende:
Wat een gelul
Waarom gelul? Ik geloof het wel. Het elftal toonde zich ook ongeinspireerd en slap. Kijk naar de zaak Younes....
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 18 mei 2018 - 09:53   quote  deeplink  
“Kijk wat er om mij heen gebeurt, met andere spelers die weg willen of weggaan. Het is straks al moeilijk om door de voorronde van de Champions League te komen, terwijl wedstrijden op het hoogste niveau belangrijk zijn.”

Sorry hoor, maar hij heeft gewoon gelijk. Het niveau daalt. Het vertrouwen in Ajax ebt weg.
Kunnen we wel allemaal boos reageren op hem, maar ik begrijp hem volkomen.
p111
 p111 - vrijdag 18 mei 2018 - 09:54   quote  deeplink  
Dat houd zijn lieve mamma tegen,deze jongen is net 19 die laat gewoon alles over aan zin moeder en die maffioso.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2018 door p111 --
p111
 p111 - vrijdag 18 mei 2018 - 09:58   quote  deeplink  
Jaccio deze jongen is net 19 speelt een half seizoen in Ajax 1,in geen een land had hij al in de basis gestaan,hij kan al een miljoen per jaar verdienen bij Ajax en hij praat over niveau,laat me niet lachen hij leest dit allemaal voor van een spiekbriefje gekregen van die pizzabakker.
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - vrijdag 18 mei 2018 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 09:53 schreef Jaccio het volgende:
“Kijk wat er om mij heen gebeurt, met andere spelers die weg willen of weggaan. Het is straks al moeilijk om door de voorronde van de Champions League te komen, terwijl wedstrijden op het hoogste niveau belangrijk zijn.”

Sorry hoor, maar hij heeft gewoon gelijk. Het niveau daalt. Het vertrouwen in Ajax ebt weg.
Ik snap hem ook! Het is gewoon een zooitje bij de club
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 18 mei 2018 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 09:58 schreef p111 het volgende:
Jaccio deze jongen is net 19 speelt een half seizoen in Ajax 1,in geen een land had hij al in de basis gestaan,hij kan al een miljoen per jaar verdienen bij Ajax en hij praat over niveau,laat me niet lachen hij leest dit allemaal voor van een spiekbriefje gekregen van die pizzabakker.
Gaat mij niet zozeer om het feit dat hij wel of geen basisplek heeft in deze.
Het gaat mij er meer om dat het binnen Ajax rommelt en dat het doorwerkt naar de spelers.
Van de Ligt, Kluivert en Neres is het bekend, maar wellicht zijn er meerderen die liever weggaan.

Wij zien, lezen of horen dat ze weg willen en roepen dan maar dat het geldwolven zijn en geen clubliefde hebben. Maar misschien moeten we kritischer naar Ajax kijken omdat het gewoon een rommeltje is binnen de club.

Als alles op orde was, zouden deze jongens dan ook weg willen? Ik denk het niet.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 18 mei 2018 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 10:06 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Gaat mij niet zozeer om het feit dat hij wel of geen basisplek heeft in deze.
Het gaat mij er meer om dat het binnen Ajax rommelt en dat het doorwerkt naar de spelers.
Van de Ligt, Kluivert en Neres is het bekend, maar wellicht zijn er meerderen die liever weggaan.

Wij zien, lezen of horen dat ze weg willen en roepen dan maar dat het geldwolven zijn en geen clubliefde hebben. Maar misschien moeten we kritischer naar Ajax kijken omdat het gewoon een rommeltje is binnen de club.

Als alles op orde was, zouden deze jongens dan ook weg willen? Ik denk het niet.
Waarom hebben die jongens dan geen statement gezet bij de club, als ze er het zelfde over denken? Ze weten het allemaal leuk te vertellen.....
Gewoon werken voor je geld!! Dat moeten wij hier, denk ik allemaal, ook. Bewijs dan maar je gelijk in het veld als spelertje van 19 jaar.....

Bij ajax rommelt het bijna altijd: De grootste club van het land, de meeste supporters, De meeste prijzen. Wij hebben het voetbal (en feyenoord in mindere mate) op de kaart gezet. Iedereen, ook wij weten het altijd beter. Wij hebben de meest kritische supporters van het land.....
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 18 mei 2018 - 10:37   quote  deeplink  
Spelers willen weg omdat ze verschillende redenen voor hebben.
1. Buitenland verdienen ze meer.
2. Sommige spelers denken dat ze het niveau aan kunnen.

Kluivert kan het niveau van de top van Portugal of Turkije aan.
Middenmoot Duitsland Italië of Spanje En onderste regio van Engeland.
Daarbij meer verdienen dan die 1 miljoen die hij bij Ajax wil verdienen.

De vraag is of ze voor hem de vraagprijs van Ajax willen bieden. Anders komt hij waarschijnlijk net als Boilissen niet meer op de trainingsveld en selectie.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 18 mei 2018 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 10:30 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Waarom hebben die jongens dan geen statement gezet bij de club, als ze er het zelfde over denken? Ze weten het allemaal leuk te vertellen.....
Gewoon werken voor je geld!! Dat moeten wij hier, denk ik allemaal, ook. Bewijs dan maar je gelijk in het veld als spelertje van 19 jaar.....

Bij ajax rommelt het bijna altijd: De grootste club van het land, de meeste supporters, De meeste prijzen. Wij hebben het voetbal (en feyenoord in mindere mate) op de kaart gezet. Iedereen, ook wij weten het altijd beter. Wij hebben de meest kritische supporters van het land.....
Wij weten niet of ze een statement hebben gemaakt bij de club.. Wellicht hebben ze dat wel gedaan? Of misschien is het feit dat ze aangeven weg te willen hun statement?
Ik kan me herinneren dat er een tijdje terug naar buiten kwam dat de sfeer in het elftal niet goed is. Kan ermee te maken hebben.
Komt bovenop dat laatst naar buiten kwam dat ze FdB alvast gepolst hebben. Weer een trainerswissel.

Wij roepen hier al een jaar of langer Overmars eruit, vd Sar eruit, Keizer eruit, Bergkamp eruit, ten Hag eruit. Iedereen moet eruit want ze maken er een rommeltje van. We maken ons allemaal zorgen om Ajax omdat we zien dat het fout gaat..

Nou als wij het al merken, merken die jongens die er elke dag mee geconfronteerd ook echt wel hoor.

Ik zie hem liever blijven, maar dat is de Ajacied in mij die spreekt. Ik heb het liefst dat zulke jongens jaren bij Ajax spelen, even naar het buitenland gaan en weer bij Ajax komen afsluiten.

Maar vanuit het perspectief van Kluivert gezien, begrijp ik hem volkomen en had ik 100% hetzelfde gedaan.

Ik werk ook keihard voor mijn geld, maar als het hier in het bedrijf zo rommelt, ga ik ook op zoek naar wat anders. Wij allemaal.
remco k
 remco k - vrijdag 18 mei 2018 - 10:53   quote  deeplink  
Om vervolgens te zeggen in andere intervieuws dat hij zich niet met de transfers wou bemoeien en dat aan Raiola over zou laten.

Om dan vervolgens Ajax erop aan te spreken dat hij er niks van wist. Moet hij dat dan niet met zijn zaakwaarnemer bespreken?
AkaS
 AkaS - vrijdag 18 mei 2018 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 09:53 schreef Jaccio het volgende:

Lekker bij Man.U op de tribune zitten.... wat zal hij dan veel op het hoogte niveau spelen...

Als hij veel wil spelen en ontwikkelen zou deze soap niet spelen.

P.S.: Wat ik wel wederom wil benadrukken is dat van der Sar en Overmars hoe dan ook verantwoordelijk zijn voor deze chaos.

Ze hadden na Bosz gewoon moeten doorpakken met enkele versterkingen en een goede ervaren trainer dan was deze ellende er niet geweest!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 18 mei 2018 door AkaS --
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2018 - 11:05   quote  deeplink  
Ik geloof van harte dat de sfeer door alle ellende minder is, maar om jezelf eerst op een bepaalde manier uit te laten in de media over blijven en het naar je zin te hebben en vervolgens de club zo te kak te zetten, dan moet je oprotten en nooit meer terugkomen. Zéker niet met wat Ajax allemaal voor hem gedaan heeft.

En al zijn het instructies van Raiola, dan nog is hij degene die besluit het te melden in de media of niet.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 18 mei 2018 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 11:03 schreef AkaS het volgende:

[..]

Lekker bij Man.U op de tribune zitten.... wat zal hij dan veel op het hoogte niveau spelen...

Als hij veel wil spelen en ontwikkelen zou deze soap niet spelen.

P.S.: Wat ik wel wederom wil benadrukken is dat van der Sar en Overmars hoe dan ook verantwoordelijk zijn voor deze chaos.

Ze hadden na Bosz gewoon moeten doorpakken met enkele versterkingen en een goede ervaren trainer dan was deze ellende er niet geweest!
En dat is waar het mij hier om gaat. Niet zozeer om Kluivert. Als hij wilt gaan, moet hij gaan. Zo simpel is het.

Het gaat mij om de reden erachter. Want als dat echt een ding begint te worden bij de spelers onderling, dan heeft Ajax een veel groter probleem dan een Kluivert die weg wilt..
Loetje
 Loetje - vrijdag 18 mei 2018 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2018 - 11:30 schreef Jaccio het volgende:

[..]

En dat is waar het mij hier om gaat. Niet zozeer om Kluivert. Als hij wilt gaan, moet hij gaan. Zo simpel is het.

Het gaat mij om de reden erachter. Want als dat echt een ding begint te worden bij de spelers onderling, dan heeft Ajax een veel groter probleem dan een Kluivert die weg wilt..
Dat zal best, maar het is niks anders dan hypocriet vergeleken met wat hij de laatste tijd gezegd heeft. Dan moet je iemand niet roemen om zijn eerlijkheid.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Justin Kluivert topic

0.0091941