|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zolang ze het daar maar niet worden de eerst volgende 20 jaar :) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
De cirkel is weer rond, jullie beurt om je kapot te spelen in Europa. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Yeahhhh. Dit jaar al in de ochtend bij het plein. Anders kom je er niet binnen. |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Eindhoven, DE voetbalhoofdstad van Nederland!!! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: De competitie gaat over 34 wedstrijden. Mss was deze afgang nodig om extra scherp de laatste 7 wedstrijden in te gaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Almelo winnen vanmiddag is dan volgende week PSV kampioen? |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote: Komende zondag winnen van 020 en Hét kampioenschap is binnen. Een mooier scenario is niet denkbaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 08 april 2018 - 21:13 schreef Pieter08 het volgende:[..] Komende zondag winnen van 020 en Hét kampioenschap is binnen. Een mooier scenario is niet denkbaar. Ik wens jullie mega veel,succes tegen dat moearsvolk, slacht die neuzen af.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 16:05 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik wens jullie mega veel,succes tegen dat moearsvolk, slacht die neuzen af.. Succes volgende week, vriend ;-) |
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 16:05 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik wens jullie mega veel,succes tegen dat moearsvolk, slacht die neuzen af.. Graag gedaan Renato!!! |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Ole ole oleeee. Ole ole olee. Ole ole oleeeeooooo forza psv!!!!! Ole ole oleeeeee!!!!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dank je wel, het heeft geholpen maat..d:-) |
|
|
|